Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
14741/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus periaate saattaa pelastaa jopa hengen. Just saying..

🙏😇 

Vierailija
14742/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.

Kaipaus on ainakin kannatellut pimeän talven läpi ja tuonut pientäkin toivoa tulevaan.

Kyllä, toimii sulle välineenä, kuten minäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14743/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteiden mainostaminen on monesti itellä vähän sellanen red flag, koska mun kohtaamat ihmiset jotka tuota mainostaa tarkottaa yleensä vaan joustamattomuutta älyttömyyksiin asti. Ne jotka ei mainosta, heitä voi toki ohjata sisäiset periaatteet. 

Vierailija
14744/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteiden mainostaminen on monesti itellä vähän sellanen red flag, koska mun kohtaamat ihmiset jotka tuota mainostaa tarkottaa yleensä vaan joustamattomuutta älyttömyyksiin asti. Ne jotka ei mainosta, heitä voi toki ohjata sisäiset periaatteet. 

Kun asioita toistelee liikaa niistä tulee liian itsestäänselvyyksiä ja siten arvottomia ja merkityksettömiä.

Vierailija
14745/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kuuluiko ne sitten joskus mulle

Vierailija
14746/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.

Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14747/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:

 

häikäilemättömyys

juonikkuus

epärehellisyys

herkkänahkaisuus

ahneus

epäempaattisuus

jääräpäisyys

suuttuneena julmuus ja kylmyys

opportunistisuus

Sinusta riittää  vain yksi😆

Vierailija
14748/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa on ihan turha yrittää pitää yhteyttä. Antaa olla. 

🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14749/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:

 

häikäilemättömyys

juonikkuus

epärehellisyys

herkkänahkaisuus

ahneus

epäempaattisuus

jääräpäisyys

suuttuneena julmuus ja kylmyys

opportunistisuus

Täytyy olla melkoisia hyviä puolia, jos tuollaisesta ihmisestä on tykännyt!

 

sivusta

Vierailija
14750/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.

Älä kaipaa tommosta miestä.

Aika moni on täällä sen mulle sanonut, ja olisi pitänyt uskoa aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14751/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.

Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!

Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä. 

Vierailija
14752/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:

 

häikäilemättömyys

juonikkuus

epärehellisyys

herkkänahkaisuus

ahneus

epäempaattisuus

jääräpäisyys

suuttuneena julmuus ja kylmyys

opportunistisuus

Täytyy olla melkoisia hyviä puolia, jos tuollaisesta ihmisestä on tykännyt!

 

sivusta

Persoonallisuushäiriöisillä on kompensoivia puolia, joihin helposti ihastuu ja niiden vuoksi sivuuttaa nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14753/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.

Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!

Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä. 

No sitten se mielisairas    mu r h a a j a    olisi etsinyt jonkun muun sopivan uhrin.

Vierailija
14754/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.

Älä kaipaa tommosta miestä.

Aika moni on täällä sen mulle sanonut, ja olisi pitänyt uskoa aikoja sitten.

Tuttu ja turvallinen voi tuntua tylsältä mutta ainakin on vankka peruskallio jota vasten nojata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14755/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:

 

häikäilemättömyys

juonikkuus

epärehellisyys

herkkänahkaisuus

ahneus

epäempaattisuus

jääräpäisyys

suuttuneena julmuus ja kylmyys

opportunistisuus

Sinusta riittää  vain yksi😆

Tunnistit kuitenkin itsesi.

Vierailija
14756/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:

 

häikäilemättömyys

juonikkuus

epärehellisyys

herkkänahkaisuus

ahneus

epäempaattisuus

jääräpäisyys

suuttuneena julmuus ja kylmyys

opportunistisuus

Sattumalta sama lista kuin omasta kaivatusta. Mites nyt silleen.

Vierailija
14757/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on elämän sokeria, älykkyys on elämän suolaa.

Vierailija
14758/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavoittuvan narsismin piirteitä on paljon, vaikka en mikään asiantuntija olekaan.

Vierailija
14759/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.

Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!

Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä. 

No sitten se mielisairas    mu r h a a j a    olisi etsinyt jonkun muun sopivan uhrin.

Senpä takia jokainen vanhempi on omasta lapsestaan vastuussa. Näin vältetään tuollaset jutut. Ei sitä tiedä olisko koskaan pystynyt toteuttamaan tekoaan. Ei ole iso homma hakea teiniä yöllä kotiin vaikka autolla, tai käskeä kulkea ainoastaan kaverin kanssa. Joku itsepuolustusvälinekin toimii.

Vierailija
14760/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavoittuvan narsismin piirteitä on paljon, vaikka en mikään asiantuntija olekaan.

Mullako?

Ketju on lukittu.