Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.
Kaipaus on ainakin kannatellut pimeän talven läpi ja tuonut pientäkin toivoa tulevaan.
Kyllä, toimii sulle välineenä, kuten minäkin.
Periaatteiden mainostaminen on monesti itellä vähän sellanen red flag, koska mun kohtaamat ihmiset jotka tuota mainostaa tarkottaa yleensä vaan joustamattomuutta älyttömyyksiin asti. Ne jotka ei mainosta, heitä voi toki ohjata sisäiset periaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteiden mainostaminen on monesti itellä vähän sellanen red flag, koska mun kohtaamat ihmiset jotka tuota mainostaa tarkottaa yleensä vaan joustamattomuutta älyttömyyksiin asti. Ne jotka ei mainosta, heitä voi toki ohjata sisäiset periaatteet.
Kun asioita toistelee liikaa niistä tulee liian itsestäänselvyyksiä ja siten arvottomia ja merkityksettömiä.
ai kuuluiko ne sitten joskus mulle
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.
Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Sinusta riittää vain yksi😆
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa on ihan turha yrittää pitää yhteyttä. Antaa olla.
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Täytyy olla melkoisia hyviä puolia, jos tuollaisesta ihmisestä on tykännyt!
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.
Älä kaipaa tommosta miestä.
Aika moni on täällä sen mulle sanonut, ja olisi pitänyt uskoa aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.
Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!
Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Täytyy olla melkoisia hyviä puolia, jos tuollaisesta ihmisestä on tykännyt!
sivusta
Persoonallisuushäiriöisillä on kompensoivia puolia, joihin helposti ihastuu ja niiden vuoksi sivuuttaa nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.
Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!
Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä.
No sitten se mielisairas mu r h a a j a olisi etsinyt jonkun muun sopivan uhrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.
Älä kaipaa tommosta miestä.
Aika moni on täällä sen mulle sanonut, ja olisi pitänyt uskoa aikoja sitten.
Tuttu ja turvallinen voi tuntua tylsältä mutta ainakin on vankka peruskallio jota vasten nojata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Sinusta riittää vain yksi😆
Tunnistit kuitenkin itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Sattumalta sama lista kuin omasta kaivatusta. Mites nyt silleen.
Seksuaalisuus on elämän sokeria, älykkyys on elämän suolaa.
Haavoittuvan narsismin piirteitä on paljon, vaikka en mikään asiantuntija olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.
Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!
Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä.
No sitten se mielisairas mu r h a a j a olisi etsinyt jonkun muun sopivan uhrin.
Senpä takia jokainen vanhempi on omasta lapsestaan vastuussa. Näin vältetään tuollaset jutut. Ei sitä tiedä olisko koskaan pystynyt toteuttamaan tekoaan. Ei ole iso homma hakea teiniä yöllä kotiin vaikka autolla, tai käskeä kulkea ainoastaan kaverin kanssa. Joku itsepuolustusvälinekin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Haavoittuvan narsismin piirteitä on paljon, vaikka en mikään asiantuntija olekaan.
Mullako?
🙏😇