Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Kumpi on hölmömpää, laittaa ohista kaipaus palstalle vai alkaa kommentoimaan näitä ohiksia?
-Ajatelkaapa
Vierailija kirjoitti:
Jos annatte rahaa ihmiselle, joka on Tt-tuella, niin aina käteisenä.
Tai myymälöiden lahjakortteina.
Voisimme tutkiskella toistemme napoja ja kutitella toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa.
Onks tää nyt se kun annat hänet pois?
Moukkamaista alapeukuttaa toisten aitoja kaipausviestejä. Ymmärrän jos alapeukuttaa ohista, mutta mikä pointti alapeukuttaa kaipausta? Laitoin menehtyneelle henkilölle viestin, ja heti oltiin alapeukuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisimme tutkiskella toistemme napoja ja kutitella toisiamme.
yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa.
Onks tää nyt se kun annat hänet pois?
En ole sellaista kirjoitellut, mutta sopii tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myrskyä ootellessa ;)
Onko isokin myrsky ja mylväys tuloillaan? Aurinko ainakin piilossa.
tyvenen vastakohtaa vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myrskyä ootellessa ;)
Onko isokin myrsky ja mylväys tuloillaan? Aurinko ainakin piilossa.
tyvenen vastakohtaa vaan
Ettei vain olisi liian tylsä ja vakaa elämä? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tartte väsymyksellä jeesustella, tuijottaja.
tuijotan sun persereikää
Mun neuvo on se, että kannattaa välttää millä hinnalla hyvänsä joutumasta kelan kanssa tekemisiin. No, aina ei voi välttää mut jos vähänkin mahdollista niin mielummin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Toivottavasti tulet niittämään sitä mitä olet kylvänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulet niittämään sitä mitä olet kylvänyt.
Vastaan tekemisistäni ja noudatan ohjeistustasi, koska minulla on myös itsesuojeluvaisto. Jos periaatteellisuutesi ei jousta perumaan puheitasi, sillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulet niittämään sitä mitä olet kylvänyt.
Rakkautta siis 🧡
Et valitse huonompaa vaihtoehtoa. Siksi pitää vain hyväksyä puutteet, jotka valintaan sisältyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus?
Kaipausta riittää kaikesta huolimatta, lentäköön se airueena jo sinne suuntaan.
Plus rahaa ei todellakaan saa olla tilillä vikalla viikolla.