Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa.
Onnea tarvitaankin, että pääsee perille pitemmältä matkalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.
Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.
Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.
Mullako ei sitten ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa.
Onks tää nyt se kun annat hänet pois?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulet niittämään sitä mitä olet kylvänyt.
Kiitos. Syysvehnä saakin kunnon alun ja sato-odottama on erinomainen.
Vihastuttaa se, että olet pitänyt varalla ja mietit ainoastaan omaa onneasi. Ja hänen, joka sulla kalleinta on.
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista alapeukuttaa toisten aitoja kaipausviestejä. Ymmärrän jos alapeukuttaa ohista, mutta mikä pointti alapeukuttaa kaipausta? Laitoin menehtyneelle henkilölle viestin, ja heti oltiin alapeukuttamassa.
Ihmettelen myös, miksi lämpimiä toivotuksia, oli vaikka hyvät yötkin, alapeukutetaan. Häiritseekö se joitain?
Vierailija kirjoitti:
Ethän pelkää tunteita, ne eivät vahingoita ketään.
Minua ne ovat ainakin vahingoittaneet. Ehkä selviän silti vaikka emme taida enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.
Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.
Mullako ei sitten ollut?
Sulla oli paljon salaisuuksia ja elämä kanssasi oli ikimuistettava seikkailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.
Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.
Mullako ei sitten ollut?
Sulla oli paljon salaisuuksia ja elämä kanssasi oli ikimuistettava seikkailu.
Ei ole ollut elämää hänen kanssaan. Jos niin kuvittelisin, olisin hullu.
Vierailija kirjoitti:
Myyn kämpän samantien pois -
jos huomaan/koen minkäänlaista
ahdistelua/stalkkaamista.
On sen verran järkyttävää
kokemusmaastoa. Ei enää
koskaan. - E -
Oletko kunnossa?
Vantaa vuonna 2000, ulkomaalaistaustaisia alle 5%. Vantaa vuonna 2026, ulkomaalaistaustaisia 30%. Wat on örth..
Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.
Vierailija kirjoitti:
En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.
Kaipaus on ainakin kannatellut pimeän talven läpi ja tuonut pientäkin toivoa tulevaan.
Sun kanssa on ihan turha yrittää pitää yhteyttä. Antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.
Älä kaipaa tommosta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vantaa vuonna 2000, ulkomaalaistaustaisia alle 5%. Vantaa vuonna 2026, ulkomaalaistaustaisia 30%. Wat on örth..
Hakunilassa alle 16v osuus ulkkaritaustalla 65%. 👀
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa on ihan turha yrittää pitää yhteyttä. Antaa olla.
Mun kanssa ainakin ihan helppoa, laittaa vaan viestiä tulemaan
En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.