Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
14721/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.

Vierailija
14722/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää matkaa.

Onnea tarvitaankin, että pääsee perille pitemmältä matkalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14723/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔

Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?

Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.

Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.

Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.

Vierailija
14724/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔

Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?

Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.

Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.

Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.

Mullako ei sitten ollut?

Vierailija
14725/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää matkaa.

Onks tää nyt se kun annat hänet pois?

Ei.

Vierailija
14726/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulet niittämään sitä mitä olet kylvänyt.

Kiitos. Syysvehnä saakin kunnon alun ja sato-odottama on erinomainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14727/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihastuttaa se, että olet pitänyt varalla ja mietit ainoastaan omaa onneasi. Ja hänen, joka sulla kalleinta on.

Vierailija
14728/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukkamaista alapeukuttaa toisten aitoja kaipausviestejä. Ymmärrän jos alapeukuttaa ohista, mutta mikä pointti alapeukuttaa kaipausta? Laitoin menehtyneelle henkilölle viestin, ja heti oltiin alapeukuttamassa.

Ihmettelen myös, miksi lämpimiä toivotuksia, oli vaikka hyvät yötkin,  alapeukutetaan. Häiritseekö se joitain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14729/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän pelkää tunteita, ne eivät vahingoita ketään.

Minua ne ovat ainakin vahingoittaneet. Ehkä selviän silti vaikka emme taida enää nähdä.

Vierailija
14730/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔

Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?

Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.

Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.

Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.

Mullako ei sitten ollut?

Sulla oli paljon salaisuuksia ja elämä kanssasi oli ikimuistettava seikkailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14731/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää. Halit..-A😘

Vierailija
14732/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔

Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?

Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.

Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.

Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.

Mullako ei sitten ollut?

Sulla oli paljon salaisuuksia ja elämä kanssasi oli ikimuistettava seikkailu.

Ei ole ollut elämää hänen kanssaan. Jos niin kuvittelisin, olisin hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14733/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Myyn kämpän samantien pois -

jos huomaan/koen minkäänlaista 

ahdistelua/stalkkaamista. 

On sen verran järkyttävää

kokemusmaastoa. Ei enää 

koskaan. - E -

Oletko kunnossa?

Vierailija
14734/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa vuonna 2000, ulkomaalaistaustaisia alle 5%. Vantaa vuonna 2026, ulkomaalaistaustaisia 30%. Wat on örth..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14735/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.

Vierailija
14736/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.

Kaipaus on ainakin kannatellut pimeän talven läpi ja tuonut pientäkin toivoa tulevaan.

Vierailija
14737/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa on ihan turha yrittää pitää yhteyttä. Antaa olla. 

Vierailija
14738/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ollut rakkautta. Jes! Miksi ihmeessä muuten olisin tässä kuraojassa kirjoittanut? Mutta ei, parempi pitää ihmistä vuosikausia automaattina, josta voi nyhtää itselleen ilmaiseksi jotakin, mitä omassa suhteessa ei saa. Ja kun ei enää saa tarvitsemaansa, voi kipata tunkiolle.

Älä kaipaa tommosta miestä.

Vierailija
14739/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaa vuonna 2000, ulkomaalaistaustaisia alle 5%. Vantaa vuonna 2026, ulkomaalaistaustaisia 30%. Wat on örth..

Hakunilassa alle 16v osuus ulkkaritaustalla 65%. 👀

Vierailija
14740/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa on ihan turha yrittää pitää yhteyttä. Antaa olla. 

Mun kanssa ainakin ihan helppoa, laittaa vaan viestiä tulemaan

Ketju on lukittu.