Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Ei ne tosiasiat alapeukulla muutu.
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
No en kyllä tunnista itsestäni muuta kuin kyynisyyden aiheuttaman tunnekylmyyden. Kyllä taidat olla melko psykologi.
Vierailija kirjoitti:
Jes, onneksi taas löytyi kaksi ihan oikeaa työpaikkaa joihin hakea. Pitäkää peukkuja että joku palkkaisi tämänkin aikuisen naisen.
Olen siis huomannut että asiakaspalvelutyössä on alettu kiinnostumaan vanhemmasta naistyövoimasta tai ainakin aikuisia naisia näkee kaupoissa taas enemmän. Voihan se toki olla että monet ovat olleet myös kotona lastensa kanssa, en voi tietenkään tietää varmaksi mutta kuitenkin.
Haluan eroon typerästä Kelasta, tämä Suomi kiduttaa kyllä hautaan asti jos vain pystyvät.
Asiakaspalvelutyössä näkyy varttuumeempia naisia siksi etteivät nämä nuoremmat kestä tätä maailmanmenoa minkä sosiaalinen media on pilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavoittuvan narsismin piirteitä on paljon, vaikka en mikään asiantuntija olekaan.
Mullako?
Hänellä. Maallikkona olen asiaa pohtinut. Selittäisi käytöstä. Pelkkä estyneisyys ei.
Estynyt, epävakaa, kehitysvammainen ja nyt narsistikin? Vaude!
En hauku ketään kehitysvammaisuudesta. Hän on itse sanonut olevansa estynyt. Epävakauden olen havainnut, sitä on myös minussa. Puhuin narsismin piirteistä, joita listaamani asiat ovat. En toki tunne kuin raapaisun.
Dandere.
Tämä ei liity Dandereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
Sattumalta sama lista kuin omasta kaivatusta. Mites nyt silleen.
Minkä ihmeen takia kaipaatte tuollaisia tyyppejä? Oletteko samoja vähälahjaisia kutka floodaa ketjuun ohiksena yleistä tsättäilyä saamista iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tosiasiat alapeukulla muutu.
Luettele tämän ketjun tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu???
En tiedä, minä toivottelin ukrainalaisia
tervetulleeksi Savoon. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
No en kyllä tunnista itsestäni muuta kuin kyynisyyden aiheuttaman tunnekylmyyden. Kyllä taidat olla melko psykologi.
Kyse ei olekaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä, että pitää oppia paikkansa. Kyse on realiteettien ja riskien tunnustamisesta. Naiselle on todellinen riski Suomessakin joutua yöllä kadulla kävellessä raiskatuksi. Joko varaudut tai kohtaat mahdollisesti riskin realisoitumisen. Asia on hyvin yksinkertainen. Ei ne mielenosoitukset ja ties mitkä lämmitä kun pahin tapahtuu, parempi vaan estää tapahtumia niin paljon kuin se on omissa käsissä.
Miksi jauhat siitä Vendistä? Ei liity tähän ketjuun
Tee oma ketju aiheelle.
On tämäkin että tasa-arvon päivänä pitää tuollaista paskaa kuunnella! 👹
Tuossa puhuin ihan yleisellä tasolla.
Tasa-arvon päivänä kaikki saa tasa-arvoisesti puhua mistä haluaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaan tähän huonot puolesi, niin pääsen eroon tunteista:
häikäilemättömyys
juonikkuus
epärehellisyys
herkkänahkaisuus
ahneus
epäempaattisuus
jääräpäisyys
suuttuneena julmuus ja kylmyys
opportunistisuus
No en kyllä tunnista itsestäni muuta kuin kyynisyyden aiheuttaman tunnekylmyyden. Kyllä taidat olla melko psykologi.
Kyse ei olekaan sinusta.
Aiheeseen liittymätöntä ohispaskaa. Poistoon,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.
Kaipaus on ainakin kannatellut pimeän talven läpi ja tuonut pientäkin toivoa tulevaan.
Kyllä, toimii sulle välineenä, kuten minäkin.
Miksi olet noin katkera? Minulle kaivattu on ainakin ihminen, jota ikävöidä. Omapa on tunteeni ja toinen saa vapaasti ajatella mitä tykkää asiasta.
Paha kohtelu katkeroittaa, hyvä jalostaa. Työnsä jäljen näkee nopeasti.
Paha on ainakin jalostanut minua koko ikäni. Hyvästä olen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon päivänä kaikki saa tasa-arvoisesti puhua mistä haluaa. ;)
Aiheeseen liittymätöntä ohispaskaa. Poistoon,
Näin me ihmiset olemme erilaisia, joku kaipaa Kelaa, toinen Työmarkkinatoria, kolmas ilkeää exää, neljäs jotakuta, joka uhkaa hänen liittoaan. Itse kaipaan Miestä, joka laittoi elämäni suloisesti sekaisin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole siitä, että pitää oppia paikkansa. Kyse on realiteettien ja riskien tunnustamisesta. Naiselle on todellinen riski Suomessakin joutua yöllä kadulla kävellessä raiskatuksi. Joko varaudut tai kohtaat mahdollisesti riskin realisoitumisen. Asia on hyvin yksinkertainen. Ei ne mielenosoitukset ja ties mitkä lämmitä kun pahin tapahtuu, parempi vaan estää tapahtumia niin paljon kuin se on omissa käsissä.
Miksi jauhat siitä Vendistä? Ei liity tähän ketjuun
Tee oma ketju aiheelle.
On tämäkin että tasa-arvon päivänä pitää tuollaista paskaa kuunnella! 👹
Tuossa puhuin ihan yleisellä tasolla.
Aiheeseen liittymätöntä ohispaskaa. Poistoon,
Vierailija kirjoitti:
En tee kaipauksella mitään. Se on vain anonyymejä sanoja.
Eli et aio lähestyä. Voitko lopettaa kiusaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko mulla "periaatteita" mutta ainakin tietynlaisia tapoja, en esim. kävele yöllä puistojen läpi jne.
Hei, kiinnostaa ihan vi*usti!
Parempi katsoa kuin katua. Kamala sanoa, mutta esim se vendin keissi olisi vältetty jos ei olisi kulkenut yksin yöllä.
No sitten se mielisairas mu r h a a j a olisi etsinyt jonkun muun sopivan uhrin.
Senpä takia jokainen vanhempi on omasta lapsestaan vastuussa. Näin vältetään tuollaset jutut. Ei sitä tiedä olisko koskaan pystynyt toteuttamaan tekoaan. Ei ole iso homma hakea teiniä yöllä kotiin vaikka autolla, tai käskeä kulkea ainoastaan kaverin kanssa. Joku itsepuolustusvälinekin toimii.
Jos on noin sairas niin taatusti toteuttaa tekonsa tavalla tai toisella, turha siinä nyt on uhria syytellä.
En syytä uhria mutta semisti vanhempia. Ei teini osaa arvioida ite mikä on järkevää. Nää on elämän kovia oppiläksyjä, täysin turhia ja traagisia.
Niin kyllä naisen tulee oppia paikkansa jo nuorena. Mielellään ulos vain saattajan kanssa vai mitä.
Näitä tulee arvioida samalla tavalla kuin esim sitä, että minkä ikäinen lapsi osaa uida riittävän hyvin ja miten tarkasti pitää uidessa vahtia. Ei ole kovin vaikeaa.
Aiheeseen liittymätöntä ohispaskaa. Poistoon,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Niin sinä päätit. Kun yhden ottaa, toisen hylkää. Mitä surtavaa on, kun rakkaimpansa rinnalla elää?
Ei ole palavaa rakkautta ilman kipinää.
Silti on rakkautta. Ole iloinen siitä.
Tärkeintä on oppia tuntemaan itsensä. Vain silloin voi olla jotakin jaettavaakin.
Itsensä oppii tuntemaan myös toisten ihmisten kanssa, rakastaen.
Sivu.
Näen sinun olevan rikkinäinen, kuten itsekin olen, mutta eri tavoin. Näen sinussa hankalia asioita, joista en pidä. Siitä on osoituksena se, että et kohdellut minua kauniisti missään vaiheessa. Silti olisin ollut valmis rakastamaan sinua sellaisena kuin olet. Näen sinussa paljon kaunista ja hyvää. Sitä et minulle halunnut suoda. En sano pahasti, sanon vain hyvästi.
Sain potkun taas kerran persiille. Annoin palautetta takaisin.