Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Joskus periaate saattaa pelastaa jopa hengen. Just saying..
Vähän huumoria päivään pojat: mistä tietää että miehellä on aivot?
Miehen kolmas käsi on jo talviunilla
Vierailija kirjoitti:
Joskus periaate saattaa pelastaa jopa hengen. Just saying..
Tietenkin voi. Joskus uskomaton sattuma. Joskus taas periaatteensa rikkominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.
Periaatteissa voi olla kyse esim. arvoista. Jos pitää tärkeänä avioliittoa ja siihen sitoutumista, pysyy liitossaan riippumatta siitä, millainen se on, jos siinä ei ole uskottomuutta tai muuta avioliiton keskeisiä periaatteita vastaan sotivaa. Periaatteellinen ihminen voi olla vielä periaatteellisempi ja pysyä liitossaan, vaikka siinä jokin sotisi avioliiton perustuksia vastaan. Jos toinen teoillaan osoittaa, ettei rakasta tai kohtelee epäkunnioittavasti, vaikka on luvannut rakastaa ja kunnioittaa. Kun on tehnyt lupauksen pysyä aivoillaan kuolemaansa tai toisen kuolemaan saakka, periaatteellinen ihminen pysyy, vaikka mikä olisi.
Aa, sä vaan himoitset toisen puolisoa ja olet katkera, koska eroa ei tule. Perustelet sitä itsellesi toisen osapuolen periaatteella, vaikka sellaista ei välttämättä edes ole.
Älä oleta, kun et ole siinä kovinkaan teräväkatseinen. Ihan yleisesti pohdin esimerkiksi lähipiirini liittoja.
Aivan varmasti ja muut kootut selitykset.
Olet varmasti tosi kivaa seuraa, kun kuvittelet tietäväsi toisten ajatukset. Tuollainen käytös on moukkamaista.
Sinä se vasta oletkin kun puit muiden asioita palstalla, oikein porukan luotettava ilopilleri.
Ihan sama, mitä sanon, kun kaivat jokaisesta kommentistani negatiivisen tulkinnan. Toivottavasti se päivääsi ilahduttaa, kun saat ilkeillä anonyymeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.
Periaatteissa voi olla kyse esim. arvoista. Jos pitää tärkeänä avioliittoa ja siihen sitoutumista, pysyy liitossaan riippumatta siitä, millainen se on, jos siinä ei ole uskottomuutta tai muuta avioliiton keskeisiä periaatteita vastaan sotivaa. Periaatteellinen ihminen voi olla vielä periaatteellisempi ja pysyä liitossaan, vaikka siinä jokin sotisi avioliiton perustuksia vastaan. Jos toinen teoillaan osoittaa, ettei rakasta tai kohtelee epäkunnioittavasti, vaikka on luvannut rakastaa ja kunnioittaa. Kun on tehnyt lupauksen pysyä aivoillaan kuolemaansa tai toisen kuolemaan saakka, periaatteellinen ihminen pysyy, vaikka mikä olisi.
Aa, sä vaan himoitset toisen puolisoa ja olet katkera, koska eroa ei tule. Perustelet sitä itsellesi toisen osapuolen periaatteella, vaikka sellaista ei välttämättä edes ole.
Älä oleta, kun et ole siinä kovinkaan teräväkatseinen. Ihan yleisesti pohdin esimerkiksi lähipiirini liittoja.
Aivan varmasti ja muut kootut selitykset.
Olet varmasti tosi kivaa seuraa, kun kuvittelet tietäväsi toisten ajatukset. Tuollainen käytös on moukkamaista.
Sinä se vasta oletkin kun puit muiden asioita palstalla, oikein porukan luotettava ilopilleri.
Ihan sama, mitä sanon, kun kaivat jokaisesta kommentistani negatiivisen tulkinnan. Toivottavasti se päivääsi ilahduttaa, kun saat ilkeillä anonyymeille.
Lopeta sinä toisten asioiden vatvominen ja keskity omiisi.
Jos lainaat rahaa, ja se laitetaan tilillesi, kyllä kela voi ottaa sen huomioon tulona 1.2 alkaen. Rautalangastako pitää tämä asia vääntää. Ja euronkin voivat ottaa huomioon. Laki tuli nolla lakina 1.2. Ennen sai näkyä yksineläjällä 50+ ja perheellä 150+ panoja plussaa muualta tilillä.
Vierailija kirjoitti:
myrskyä ootellessa ;)
Onko isokin myrsky ja mylväys tuloillaan? Aurinko ainakin piilossa.
Säätila on sellainen, että voi nojata tyhjyyteen ja pysyy pystyssä. Jos ei lennä katolle. Terveisiä kaivatulle <3
Kun tämä suuri neuvonantaja noudattaisi omia neuvojaan, hänen ei tarvitsisi tulla ketjuun ollenkaan. 😂
Jos annatte rahaa ihmiselle, joka on Tt-tuella, niin aina käteisenä.
Sydän sulle💚 ja sydän mulle💚 ja sydänsuru meille molemmille💔
Jos sulla on toimeentulotuen tiliotteissa näkyy toimeentulotuen hakupäivänä, että tilillä on 400euroa käyttämätöntä rahaa. Edellisestä toimeentulotuesta. Mihin tarvitset lisää toimeentulotukea? Jos olet niin pässi että säästät tuollaisia summia kuukaudessa ja et nosta sitä pois, kyllä otamme sen huomioon. T. Kelan virkailija
Vierailija kirjoitti:
Säätila on sellainen, että voi nojata tyhjyyteen ja pysyy pystyssä. Jos ei lennä katolle. Terveisiä kaivatulle <3
En pelkää tuulta, sillä olen itse purje.
Hyvää tasa-arvon ja Minna Canthin päivää kaivatulleni. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tartte väsymyksellä jeesustella, tuijottaja.
?
No eipä siinä mitään, onpahan ainakin laskut varmasti maksettu ja ihan ajallaankin vielä. Ulosotto ehkä sentään on asiasta kiitollinen? Vai onko sekään enää varmaa?
Kivaa päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.
Periaatteissa voi olla kyse esim. arvoista. Jos pitää tärkeänä avioliittoa ja siihen sitoutumista, pysyy liitossaan riippumatta siitä, millainen se on, jos siinä ei ole uskottomuutta tai muuta avioliiton keskeisiä periaatteita vastaan sotivaa. Periaatteellinen ihminen voi olla vielä periaatteellisempi ja pysyä liitossaan, vaikka siinä jokin sotisi avioliiton perustuksia vastaan. Jos toinen teoillaan osoittaa, ettei rakasta tai kohtelee epäkunnioittavasti, vaikka on luvannut rakastaa ja kunnioittaa. Kun on tehnyt lupauksen pysyä aivoillaan kuolemaansa tai toisen kuolemaan saakka, periaatteellinen ihminen pysyy, vaikka mikä olisi.
Tuollainen ihminen on myös tyhmä jos pysyy huonossa avioliitossa ihan periaatteesta.
Näin juuri.