Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Näin unta, että hoidin sun lasta 😄 en kyllä tiedä, oliko se myös mun 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ketjussa.
Aivan.
Rauhan ja yksityisyyden.
[Tilannetajua, kerrankin. 🤔]
- x -
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Huomenta. Väsyttää kuin pientä eläintä. Mietin sinua yöllä.
Voispa nyt vaan kietoutua sinuun. Kuin köynnös, tuuma tuumalta.
Mulle ei tartte väsymyksellä jeesustella, tuijottaja.
Vierailija kirjoitti:
Oma kuski noutaa sut, VIP.
Bussissa et liiku. 😛
Kyllä kiitos. x
Pulla perusteli avattua shamppanjapulloa.
Well noin mäkin teen. Otin kun oli jo avattu 😂😂🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Periaatteet periaatteen vuoksi ovat mielen jäykkyyttä.
Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Periaatteet periaatteen vuoksi ovat mielen jäykkyyttä.
Periaatteen vuoksihan periaatteet ovat. Olisin kiinnostunut siitä mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.
Periaatteissa voi olla kyse esim. arvoista. Jos pitää tärkeänä avioliittoa ja siihen sitoutumista, pysyy liitossaan riippumatta siitä, millainen se on, jos siinä ei ole uskottomuutta tai muuta avioliiton keskeisiä periaatteita vastaan sotivaa. Periaatteellinen ihminen voi olla vielä periaatteellisempi ja pysyä liitossaan, vaikka siinä jokin sotisi avioliiton perustuksia vastaan. Jos toinen teoillaan osoittaa, ettei rakasta tai kohtelee epäkunnioittavasti, vaikka on luvannut rakastaa ja kunnioittaa. Kun on tehnyt lupauksen pysyä aivoillaan kuolemaansa tai toisen kuolemaan saakka, periaatteellinen ihminen pysyy, vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Periaatteet periaatteen vuoksi ovat mielen jäykkyyttä.
Periaatteen vuoksihan periaatteet ovat. Olisin kiinnostunut siitä mistä on kysymys.
Se onkin mulle suuri mysteeri, mikä periaatteissa klikkiyttää.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ystävällinen tietäjä vastata seuraavaan ongelmaan:
Vaatiiko Kela nykyisin 1.2.26 alkaen kaikilta toimeentulotukea hakevilta että tilillä ei saa olla kuun viimeinen päivä rahaa ollenkaan? Tarkoitan siis vanhoja toimeentulotuen asiakkaita, onko tällainen muutos teille tiedotettu?
Tämmöinen sääntöhän on ihan kummallinen.
Kysy vaikka Kelan sätiltä ,siellä on kuulemani mukaan myös sellainen palvelu.Tämä ei olla Kela palvelu.
Äiti kylvetti poikalastaan ja lapsi kysyi pissattuaan ammeeseen että onko nuo mun aivoni mistä pissa tulee?
Äiti: ei vielä vähään aikaan kultaseni
Työniloa. Oot voimani mun 💕