Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
14641/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työniloa. Oot voimani mun 💕

14642/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että hoidin sun lasta 😄 en kyllä tiedä, oliko se myös mun 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14643/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausta ketjussa. 

Vierailija
14644/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausta ketjussa. 

 

Aivan. 

Rauhan ja yksityisyyden.

[Tilannetajua, kerrankin. 🤔]

- x -

Vierailija
14645/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !

Vierailija
14646/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14647/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Väsyttää kuin pientä eläintä. Mietin sinua yöllä.

Vierailija
14648/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa nyt vaan kietoutua sinuun. Kuin köynnös, tuuma tuumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14649/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tartte väsymyksellä jeesustella, tuijottaja. 

Vierailija
14650/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kuski noutaa sut, VIP.

Bussissa et liiku. 😛

Kyllä kiitos. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14651/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla perusteli avattua shamppanjapulloa. 

Well noin mäkin teen. Otin kun oli jo avattu 😂😂🤣🤣

Vierailija
14652/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.

Periaatteet periaatteen vuoksi ovat mielen jäykkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14653/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.

Vierailija
14654/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.

Periaatteet periaatteen vuoksi ovat mielen jäykkyyttä.

Periaatteen vuoksihan periaatteet ovat. Olisin kiinnostunut siitä mistä on kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14655/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tietää mistä periaatteesta on kyse.

Periaatteissa voi olla kyse esim. arvoista. Jos pitää tärkeänä avioliittoa ja siihen sitoutumista, pysyy liitossaan riippumatta siitä, millainen se on, jos siinä ei ole uskottomuutta tai muuta avioliiton keskeisiä periaatteita vastaan sotivaa. Periaatteellinen ihminen voi olla vielä periaatteellisempi ja pysyä liitossaan, vaikka siinä jokin sotisi avioliiton perustuksia vastaan. Jos toinen teoillaan osoittaa, ettei rakasta tai kohtelee epäkunnioittavasti, vaikka on luvannut rakastaa ja kunnioittaa. Kun on tehnyt lupauksen pysyä aivoillaan kuolemaansa tai toisen kuolemaan saakka, periaatteellinen ihminen pysyy, vaikka mikä olisi.

Vierailija
14656/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.

Periaatteet periaatteen vuoksi ovat mielen jäykkyyttä.

Periaatteen vuoksihan periaatteet ovat. Olisin kiinnostunut siitä mistä on kysymys.

Se onkin mulle suuri mysteeri, mikä periaatteissa klikkiyttää.

Vierailija
14657/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*aloillaan

Vierailija
14658/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen tietäjä vastata seuraavaan ongelmaan:

 

Vaatiiko Kela nykyisin 1.2.26 alkaen kaikilta toimeentulotukea hakevilta että tilillä ei saa olla kuun viimeinen päivä rahaa ollenkaan? Tarkoitan siis vanhoja toimeentulotuen asiakkaita, onko tällainen muutos teille tiedotettu? 

 

Tämmöinen sääntöhän on ihan kummallinen.

Kysy vaikka Kelan sätiltä ,siellä on kuulemani mukaan myös sellainen palvelu.Tämä ei olla Kela palvelu.

Vierailija
14659/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrskyä ootellessa ;)

Vierailija
14660/21629 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kylvetti poikalastaan ja lapsi kysyi pissattuaan ammeeseen että onko nuo mun aivoni mistä pissa tulee?

Äiti: ei vielä vähään aikaan kultaseni

Ketju on lukittu.