Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Toiveikasta torstaita kaipaamalleni.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Rakastamalleni naiselle ihanaa päivää. Kohta nähdään 💕
Meille ois leimallista helppo ja sujuva arki ja yhteistyö. Kaikki järjestyis aina eikä riita tai pahaa mieltä tulisi ikinä. Se ois täydellistä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikataanko ees kun tavataan. Kamala ikävä T: sivupeilisähläri
En tiedä pystynkö kun tuijotan vaan sua ja hengitys lakkaa, sydän lyö 10000x sekunnissa ja rukoilen ettei sulla ole seuralaista etten hajoa pirstaleiksi siihen paikkaan
Ymmärrän. Arvostaisin, jos yritetään edes.
Emilylle, salarakkalle pusuja&haleja. T: minä
Vierailija kirjoitti:
Meille ois leimallista helppo ja sujuva arki ja yhteistyö. Kaikki järjestyis aina eikä riita tai pahaa mieltä tulisi ikinä. Se ois täydellistä rakkautta.
mistä voit tietää jos ette asu yhdessä?
Minä kestän sinun pahan mielesi, ymmärrän että se on inhimillistä.
Paha mieli tulee esiin poistuakseen.
Ethän pelkää tunteita, ne eivät vahingoita ketään.
#opettajapuhuu #saakäyttääjoshaluaamuttaeiolepakko #loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ois leimallista helppo ja sujuva arki ja yhteistyö. Kaikki järjestyis aina eikä riita tai pahaa mieltä tulisi ikinä. Se ois täydellistä rakkautta.
mistä voit tietää jos ette asu yhdessä?
Jotkut asiat vaan tietää. Siinä se juju onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ois leimallista helppo ja sujuva arki ja yhteistyö. Kaikki järjestyis aina eikä riita tai pahaa mieltä tulisi ikinä. Se ois täydellistä rakkautta.
mistä voit tietää jos ette asu yhdessä?
Jotkut asiat vaan tietää. Siinä se juju onkin.
Vanha lentopallon pelaaja?
Taidetaan on melko pehmoja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan on melko pehmoja molemmat.
*olla 😄
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan erotiikkaa, hellyyttä tiedossa, arvostusta, luottamusta.
Naurua myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ois leimallista helppo ja sujuva arki ja yhteistyö. Kaikki järjestyis aina eikä riita tai pahaa mieltä tulisi ikinä. Se ois täydellistä rakkautta.
mistä voit tietää jos ette asu yhdessä?
Jotkut asiat vaan tietää. Siinä se juju onkin.
Vanha lentopallon pelaaja?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaan itseäni tiukasti.
Valintasi.
Miksi itseään ei saisi lohduttaa?
Niin täytyykin tehdä, jos ei kelpuuta sitä, jonka puutteen takia lohduttaa.
Halaan itseäni tiukasti.