Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Usein työpaikalta löytyvä rakkaussuhde on se tasapainoisin ja parhain, juuri kuin tuossa ylhäällä kuvattiin. Siinä oppii tuntemaan toisen jos monta vuotta on ensi työpaikkasuhteessa, sitten erotaan tahoillaan ja päästään yhteen asumaan. Siinä vaiheessa tuntee sen toisen hyvät ja huonot puolet ja ne on tullut testattua moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Usein työpaikalta löytyvä rakkaussuhde on se tasapainoisin ja parhain, juuri kuin tuossa ylhäällä kuvattiin. Siinä oppii tuntemaan toisen jos monta vuotta on ensi työpaikkasuhteessa, sitten erotaan tahoillaan ja päästään yhteen asumaan. Siinä vaiheessa tuntee sen toisen hyvät ja huonot puolet ja ne on tullut testattua moneen kertaan.
Joku sanoi joskus että samankaltaiset löytää itsensä samankaltaisista paikoista. Tämäkin tukee tuota.
Sivuiida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan on melko pehmoja molemmat.
*olla 😄
Hyvä niin,
anonyymikyyhkyset.
🕊🤍🕊 siipien kahinaa
...
Tuotteliasta hyvän mielen
työpäivää
{sopivalla pehmoudella}
Miehelle. - E -🕊💓
...
*En kommentoi muissa
ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein työpaikalta löytyvä rakkaussuhde on se tasapainoisin ja parhain, juuri kuin tuossa ylhäällä kuvattiin. Siinä oppii tuntemaan toisen jos monta vuotta on ensi työpaikkasuhteessa, sitten erotaan tahoillaan ja päästään yhteen asumaan. Siinä vaiheessa tuntee sen toisen hyvät ja huonot puolet ja ne on tullut testattua moneen kertaan.
Joku sanoi joskus että samankaltaiset löytää itsensä samankaltaisista paikoista. Tämäkin tukee tuota.
Sivuiida
...lähtee metsään ihmettelemään.... sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ois leimallista helppo ja sujuva arki ja yhteistyö. Kaikki järjestyis aina eikä riita tai pahaa mieltä tulisi ikinä. Se ois täydellistä rakkautta.
mistä voit tietää jos ette asu yhdessä?
Jotkut asiat vaan tietää. Siinä se juju onkin.
Vanha lentopallon pelaaja?
En ole.
Ajattelin tosta termistä.
Minulla periaate, että
en ala vehdata työpaikan
kollegan enkä naapureiden
kanssa. Elämäni Miehet
ovat tulleet vastaan muualla.
Paitsi yhden kerran kauan
sitten.
Pitäydyn tässä jatkossakin.
Olen periaatteen nainen.
- x -
*Toinen kaupunki, ei täällä. x
Me löydettiin toisemme mielisairaalan tupakka kopista.
🥰
Ja täällä kaivataan mielikuvitusta kautta kun ei aina jaksa 🚬🤪
Vierailija kirjoitti:
Mä annan sut pois.
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Me löydettiin toisemme mielisairaalan tupakka kopista.
🥰
Ja täällä kaivataan mielikuvitusta kautta kun ei aina jaksa 🚬🤪
Onnea! Nauttikaa elämästä.
Olen antanut kaiken pois enkä halua mitään takaisin tai tilalle. Nyt on hyvä olla.
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Ketä Muumilaakson asukasta muistutat eniten?
Vierailija kirjoitti:
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Riippuu periaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein työpaikalta löytyvä rakkaussuhde on se tasapainoisin ja parhain, juuri kuin tuossa ylhäällä kuvattiin. Siinä oppii tuntemaan toisen jos monta vuotta on ensi työpaikkasuhteessa, sitten erotaan tahoillaan ja päästään yhteen asumaan. Siinä vaiheessa tuntee sen toisen hyvät ja huonot puolet ja ne on tullut testattua moneen kertaan.
Joku sanoi joskus että samankaltaiset löytää itsensä samankaltaisista paikoista. Tämäkin tukee tuota.
Sivuiida
Toisin sanoen mun kaltaisia ei ole olemassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Riippuu periaatteesta.
Periaatteessa tuota voi soveltaa kaikkeen. Jos ollaan ihan vakavissaan niin ymmärrän kuitenkin miksi sanot noin ja onhan se niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Periaate on hyvä kunhan se joustaa tarvittaessa.
Tilanteet voivat muuttua äkkiä, ja silloin on vain sopeuduttava uuteen ja unohdettava se jäykkä periaate.
miksi ette jo asu yhdessä?