Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan päättää niin, että päätös on kaikkien kannalta eli utilitaristisesti paras mahdollinen, mutta ei välttämättä yksittäisen yksilön kannalta. Varsinkaan minun.
Ajattele mikä ihana asia, kun vihdoin pääsisit kaivattusi kanssa yhteiseen elämään. Kaikki odottavat sitä.
Ketkähän kaikki?
Koko työyhteisö
Mulla ei ole työyhteisöä, kun yksin yritän.
Otatko mut töihin?
Hän voisi ottaa minut töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko tehnyt selväksi kaipaamallesi henkilölle että olet kiinnostunut?
En ole, kun hän teki selväksi, että ei ole kiinnostunut.
Oletko varma?
Ihmisten asiat hoidetaan sanoin, ja kun jotakin on sanottu, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko varma?
Ihmisten asiat hoidetaan sanoin, ja kun jotakin on sanottu, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä se.
Sitten se on tietysti selvä, jos on suoraan ääneen sanottu että ei kiiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan ärsyttävä vai leppoisa tyyppi?
Pieni ja ärsyttävä niinku nälkä.
Ja menee ohi yhtä nopeesti.
näkymätön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän ajattele, että tuo tekoälytyyppi on minä. t. tyyppisi
Kultaseni, ikävä kyllä se olen minä.
No kai sitten täytyy itsekin myöntää, mutta en koskaan mainostaisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mites tutustuminen hoidetaan?
Avataan suu, lausutaan peräkkäin äänteitä, joista muodostuu sanoja, lauseita, virkkeitä ja viesti, joka halutaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko varma?
Eri. Ei kannata kyseenalaistaa kun usein ihan selvää. Hyvin huomaa jos kysymättä alkaa vaikka kertoilemaan perheestään tai puolisostaan jne. Ihan vaan varalta että jos satut olee kiinnostunut niin ettei kannata kuvitella turhia.
Oliskohan erotiikkaa, hellyyttä tiedossa, arvostusta, luottamusta.
Masentaa. Olen kaikenkaikkiaan virhe. En sovi mihinkään ja ihastuksen kohteet ihan vääriä. 🙇🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko varma?
Eri. Ei kannata kyseenalaistaa kun usein ihan selvää. Hyvin huomaa jos kysymättä alkaa vaikka kertoilemaan perheestään tai puolisostaan jne. Ihan vaan varalta että jos satut olee kiinnostunut niin ettei kannata kuvitella turhia.
No ei voi yleistää. Itse kerron tuollaisista koska haluan kertoa oikeasta aidosta elämästäni. En kerro ihan kelle vaan henkilökohtaisuuksia. Enkä koe tarvetta olla avoin ja rehellinen kelle vaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa. Olen kaikenkaikkiaan virhe. En sovi mihinkään ja ihastuksen kohteet ihan vääriä. 🙇🏼
Sama paitsi että viimein luulin kohdanneeni toisen yksinäisen suden. Mutta ei kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan ärsyttävä vai leppoisa tyyppi?
Keskimäärin leppoisa. Ärsyttävä olen varmaan aika harvoin, joskus kyllä ärtynyt.
Sä olet ihan täysin jokaisen kuoreni ja kerrokseni alla, tai lävistät kaiken. En tunne oloani yhtään stoalaiseksi kun mietin sua. Läikähtää sielussa tavalla joka ei ole hallinnassani.
En ole muuten käyttänyt ällää enkä jatkossakaan käytä.
joku kaukaa sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko varma?
No ei voi yleistää. Itse kerron tuollaisista koska haluan kertoa oikeasta aidosta elämästäni. En kerro ihan kelle vaan henkilökohtaisuuksia. Enkä koe tarvetta olla avoin ja rehellinen kelle vaan. Sivusta.
Aina on poikkeuksia mutta kyllä se yleensä on jonkinlaista rajan näyttämistä. Hienotunteisesti osoitetaan tilanne ja toinen tietää heti missä mennään.
Kiitot.
Arto