Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15384)
Sinkut ja kinkut ja sinkkujen kinkut
Vierailija kirjoitti:
Milloin nainen esittelet miut laumalleis?
Kun on oikea aika.
Palleissani on sellainen kutina, että taidan vetäytyä iltajumpalle kuvaasi katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin toivionut että meidän sutinat jaa meidän välisiksi vielä.
Ei kannata sutinoida julkisissa tiloissa työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun trollit on tosi huonoja. Liian ilmiselvää trollausta. Ite kun heitän välillä jonkun kommentin mitä en edes tarkoita kenellekään oikeasti, niin siihen tartutaan heti eikä kukaan tajua trollausta :D
Toivottavasti saat joskus kärsiä itse aiheuttamastasi.
Näin tänään invaskootterin, merkkinsä Karma. Kuskina yksi niistä rajan yli (2015) kävelijöistä. Seuraava kulkupelinsä luultavasti Mrtyu tai Yama.
Onneksi en sentään koskaan ominut noita Emilia-juttuja.
Sivu Lol
Listasta unohtui vielä uusi sormus. Mitä helvettiä olen oikein kuvitellut? 💡💧
Haluatko sinkun kinkkua sinä varattu ketku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun trollit on tosi huonoja. Liian ilmiselvää trollausta. Ite kun heitän välillä jonkun kommentin mitä en edes tarkoita kenellekään oikeasti, niin siihen tartutaan heti eikä kukaan tajua trollausta :D
Toivottavasti saat joskus kärsiä itse aiheuttamastasi.
Näin tänään invaskootterin, merkkinsä Karma. Kuskina yksi niistä rajan yli (2015) kävelijöistä. Seuraava kulkupelinsä luultavasti Mrtyu tai Yama.
Ja tämä tuli sitten ihan sivusta, en ole dr.ålli.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko sinkun kinkkua sinä varattu ketku?
Kyllä, kiitos!
Nuku hyvin rakas. Hellin halein ja syvin suukoin kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en sentään koskaan ominut noita Emilia-juttuja.
Sivu Lol
Onneksi et, koska en ole niitä kirjoittanut, vaikka eräs Emilia on minulle kovin rakas
Eihän anneta minkään tulla väliimme? Aiempi nn-viestini oli tsempiksi sinulle, mutta se jostain syystä poistettiin. Olet ihana 🧡
Harmi että teit ne mukelot. Enää on turha yrittää.
T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen kutina, että siellä istuu mun tuleva mies ja täällä hänen tuleva vaimonsa💛
Siihenkin kutinaan varmasti löytyy linimentti tai salva.
Enpä tiedä onko paloon sellaista. Muuta kuin yhdessäolo, suudelmat ja rakastelu.
Vierailija kirjoitti:
En tienny että säkin oot muuttanu johonki random perähikiälle. Luulin sun eronneen. Eipä siinä, onnea ja myrskyisää elon jatkoa. Eipä meistä sitte tullutkaan mitään.
Sivusta, suunnittelen palaavani kotiin päin, omieni luo. En hylkää rakastain, mutta talouteni on romahtamassa. Raadollista mutta totta. Rakkaudella naiselle jolla pian synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Palleissani on sellainen kutina, että taidan vetäytyä iltajumpalle kuvaasi katsellen.
Millaista kuvaa?
Siihenkin kutinaan varmasti löytyy linimentti tai salva.