Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15375)
Toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä, vietin hyvän osan päivästä pohj.naapurkunnassa byrokratisoimassa kelassa, en lenkkeillyt tänään enkä käynyt kaupassa, puhti poissa. Tapaan huomenna lapsuuden toverini ja entisen naapurini. Hyvää yötä rakas, lounaaseen, naiselle
Ollaanko toisillemme enkeleitä 💖
Kivaa keskiviikkoa kaipaamalleni.
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 😚
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisimmässäni tiedän, että kilpailemassa itseni kanssa ei ole mikään muu mies, vaan se minä, jolla ei vielä ole rohkeutta toimia.
Ja tuleeko sulla sitä rohkeutta koskaan olemaankaan koska vuosia on jo vierinyt sitä rohkeutta kasvattaessasi?
Sivusta: ei tule. Rikoit sydämeni.
Miten niin rikoin?
Koukutit ja hylkäsit.
Terveisin sinkku.
Mitäpä itse teit
Ihastuin. Eikä vuodet tai näkemättömyys tuo siihen muutosta.
On hyvä olla köyhä ihminen niin on turvassa muilta ihmisiltä. Tuntuu hyvältä kieltäytyä muiden rahallisesta auttamisesta koska siihen on oikeasti syy. Kaikki pelkäävät rahatonta ihmistä.
Muunlainen apu kuitenkin kelpaa joten viestejä satelee aina kun tarvitaan tukea ja tietoa. Vaivihkainen kysymys että mitäs sinne ja valitusvirsi perään. En viitsi valittaa joten vastaan ettei kummempia ja anna apuni ja tukeni perään. Tämän jälkeen saan kiitoksen tuesta eikä taas kuulu ehkä hetkeen mitään. Jatkan kärsimystäni.
Viestissä valitetaan että parina päivänä on särkenyt hammasta että taas näitä vastoinkäymisiä. Samaan aikaan tiedostan mitä helvetin kärsimysnäytelmää olen kolunnut läpi jo vuosikausia eikä se ole kiinnostunut ketään. Huomaan että alkaa vituttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Viestissä valitetaan että parina päivänä on särkenyt hammasta että taas näitä vastoinkäymisiä. Samaan aikaan tiedostan mitä helvetin kärsimysnäytelmää olen kolunnut läpi jo vuosikausia eikä se ole kiinnostunut ketään. Huomaan että alkaa vituttamaan.
Sama 🤗 . En haluaisi olla katkera, mutta kaipa sekin on inhimillinen tunne.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla köyhä ihminen niin on turvassa muilta ihmisiltä. Tuntuu hyvältä kieltäytyä muiden rahallisesta auttamisesta koska siihen on oikeasti syy. Kaikki pelkäävät rahatonta ihmistä.
Muunlainen apu kuitenkin kelpaa joten viestejä satelee aina kun tarvitaan tukea ja tietoa. Vaivihkainen kysymys että mitäs sinne ja valitusvirsi perään. En viitsi valittaa joten vastaan ettei kummempia ja anna apuni ja tukeni perään. Tämän jälkeen saan kiitoksen tuesta eikä taas kuulu ehkä hetkeen mitään. Jatkan kärsimystäni.
Pointti tässä viestissä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se mutta kun sen käy läpi, pääsee eteenpäin. Kannattaa suhtautua hyvin. Ei tarvitse olla ikuisesti varsinaisesti katkera tunteissa tai ajatuksissa, tieto vain jää elämään. Tämä on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kerta toden sanoo. Löydän vielä ihmisen, joka välittää muutoinkin kuin sanoissa.
Ja mä kumppanin, joka myös näyttää välittämisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aukea kaikille. Ota vastaan jos resonoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aukea kaikille. Ota vastaan jos resonoi.
Saada mutta ei antaa vastavuoroisesti. Sitähän se on liian monesti.
Aamukielari Emilian peppureijälle!
Tositarkoituksella.
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se mutta kun sen käy läpi, pääsee eteenpäin. Kannattaa suhtautua hyvin. Ei tarvitse olla ikuisesti varsinaisesti katkera tunteissa tai ajatuksissa, tieto vain jää elämään. Tämä on hieno asia.
En mä pääse enää eteenpäin. Liika on liikaa.
Yhteiskunta vaan rakastaa näitä tarinoita, missä taistellaan vaikeuksien kanssa voittoon ja halveksuu taas niitä, jotka eivät jaksa nousta enää ylös. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä pääse enää eteenpäin. Liika on liikaa.
Yhteiskunta vaan rakastaa näitä tarinoita, missä taistellaan vaikeuksien kanssa voittoon ja halveksuu taas niitä, jotka eivät jaksa nousta enää ylös. 😔
Ja sivusta kommentoin aloittajan tekstiin.
Keskeisiä Raamatun ohjeita miehille:
Rakkaus ja uhrautuvaisuus: Miehiä kehotetaan rakastamaan vaimoaan uhrautuvasti, kuten Kristus rakasti seurakuntaa. Tämä tarkoittaa vaimon hyvinvoinnin asettamista oman edun edelle.
Luonne ja käytös: Miehiä kehotetaan olemaan ystävällisiä, lempeitä ja välttämään katkeruutta.
Rehellisyys ja kohtuus: Raamattu varoittaa ahneudesta ja kehottaa rehellisyyteen.
Perheen huoltaminen: Miehen rooliin kuuluu perheen perustana toimiminen ja huolenpito.
Käytös seurakunnassa: Miehiä ohjeistetaan rukoilemaan ja toimimaan seurakunnassa kunnioittavasti.
💕