Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
🐭🔥🧡🐵
Kanna minut metsään apinamies jne?
Ne o vaa jotai kiinalaisii horoskooppeja.
En näe unia, en elä todellisuudessa. En enää muista mitä on olla ihminen. Kaipaan jotain, joka muistuttaa miten se käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe on siellä käyminen alunperinkään kauemman aikaa sitten. Kokonaisuudessaan virhe.
Eipä ollu.
No ompa. ):
Lopeta rakkauden pakoilu.
Tää ei koskaa sovi mihinkään, mut haluun laittaa tän silti!!
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää, miten sanot, ettet ole ollut kenellekään niin auki kuin mulle, mutta seuraavassa kommentissa minut maataan linnaan?
Minä sanoin, etten ole ollut kenellekään niin auki kuin hänelle. Koskaan. En kyllä manannut ketään linnaan tai muuallekaan. Sanoin vaan, että sattuu.
Harjoittamasi zen-buddhismi on yhtä tyhjän kanssa kuin naamiosi, minkä takana yrität tehdä vaikutuksen. Olet keskenkasvuinen, itseriittoinen, geneerinen ja laskelmoiva härkäniska. Säälin matelijoitasi.
Vierailija kirjoitti:
En näe unia, en elä todellisuudessa. En enää muista mitä on olla ihminen. Kaipaan jotain, joka muistuttaa miten se käy.
Laita mulle viesti. Jutellaan, niin olosi helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko selittää, miten sanot, ettet ole ollut kenellekään niin auki kuin mulle, mutta seuraavassa kommentissa minut maataan linnaan?
Minä sanoin, etten ole ollut kenellekään niin auki kuin hänelle. Koskaan. En kyllä manannut ketään linnaan tai muuallekaan. Sanoin vaan, että sattuu.
Jo muu sitten kirjoitti ikävän viestin siihen perään. Haluan sinut halattavaksi.
Kiinnostaako ihmeparantuminen ja energiahoidot aiheena rehellisesti kerrottuna?
Vierailija kirjoitti:
Unia ei aina näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unia ei aina näe.
No shit, Sherlock
Sosiaalinen haava on kuin verellä maalattu taulu 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unia ei aina näe.
No shit, Sherlock
Kunhan mainitsin. Moniin asioihin tottuu ja pitää jopa itsestäänselvyytenä.
Kaipaan sua edelleen, mutta olo on helpottanut. Hyväksyn sut mulle merkitykselliseksi ihmiseksi, vaikkei enää nähtäiskään. Arvostan sua.
Vierailija kirjoitti:
Katson kuuta, joka piilottaa suurimman osan itsestään. Sinustakaan en nähnyt kuin pikkuisen. Vähän reunasta opin tuntemaan, reunaa pitemmälle et koskaan pyytänyt.
Se vaatii halua, oma-aloitteisuutta ja kiinnostusta oppia tuntemaan toinen.
Tuntuisi todella typerältä tuputtaa toiselle tietoja itsestään. J.
Miten mä rakastuin suhun näin? Et ole edes mun tyyppiä. Ollan tunnettu kumminkin todella kauan ja oon aina pitänyt sua hyvänä tyyppinä ( pidän edelleenkin). Miten yksi keväinen ilta/ yö ja kaikki sen jälkeen sai mut taas tuntemaan?
Aleksander, otetaan painimatsi sohvalla joku ilta, tiedän että voitat 😘 -kaipaajasi
No ompa. ):