Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12069)
Jos pakit saaneita ei lasketa, eiköhän se ole selvää, että tänne päätyvät ovat nimenomaan heitä, jotka eivät syystä tai kolmannesta ole aikeissa yhteyttä tässä kontekstissa koskaan ottaa. Mikä pointti olisi tällaisella välivaiheen odottelulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt salaisuudet ja sanani pitää.
Jos olisit hän, mies, oletan automaattisesti ettei hän juoruile, tosin ei oikein ole juoruiltavaakaan. On vähän tyhmää toistella luotettavuutta. Kaiken lisäksi ne, joiden pitää sitä vakuutella, ovat usein epäluotettavia.
Selkeästi ei koske sinua.
Entäs sitten. Vastasin koska hän, mies, on myös vakuutellut turhaan olevansa luotettava. Siis aivan turhaan. Kaikki olettavat teidän olevan luotettavia, ei sitä tarvi erikseen mainostaa hei!
Tarvitsee,jos toinen on ihan vauhkona.
Muikkuselle nuppuselta kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Saarenputaan muikkuset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa sivusta kun vastaatte sivullisina.
Nimettömillä viesteillä yhdentekevää.
Alankin sitten käyttää nimeäni
Jos haluat jotenkin erottua, niin kannattaahan se. Muuten menee samaan massaan muiden tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on noin kaunis?
Millä tavalla hän on kaunis?
Intensiivisen syvällisellä ja älykkäällä tavalla.
Oijj, taas kaikki ketjulaiset tunnistivat itsensä!
Aivan, kyllä! En kyllä edes halua olla kaunis, paljon mielummin olen seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän vielä joskus?
Sopii toivoa, sormet ristissä jne. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Voitasko me alkaa pitää yhteyttä kuten normaalit ihmiset, alan väsyä tähän totaalisesti
Mikä siihen normaaliin yhteydenpitoon on ollut esteenä? En ole kieltänyt pitämästä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungissa on yö.
Sun tähtisilmäsi nään..
Seison edessäis täynnä toivoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarenputaan muikkuset.
Muumilaakson suuntaan enämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt salaisuudet ja sanani pitää.
Jos olisit hän, mies, oletan automaattisesti ettei hän juoruile, tosin ei oikein ole juoruiltavaakaan. On vähän tyhmää toistella luotettavuutta. Kaiken lisäksi ne, joiden pitää sitä vakuutella, ovat usein epäluotettavia.
Selkeästi ei koske sinua.
Entäs sitten. Vastasin koska hän, mies, on myös vakuutellut turhaan olevansa luotettava. Siis aivan turhaan. Kaikki olettavat teidän olevan luotettavia, ei sitä tarvi erikseen mainostaa hei!
Tarvitsee,jos toinen on ihan vauhkona.
Tuskinpa sulle kukaan on ollut vauhkona. Vauhko on korvies välistä mielikuvituksen tuotosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on noin kaunis?
Millä tavalla hän on kaunis?
Intensiivisen syvällisellä ja älykkäällä tavalla.
Oijj, taas kaikki ketjulaiset tunnistivat itsensä!
Aivan, kyllä! En kyllä edes halua olla kaunis, paljon mielummin olen seksikäs.
On hän sitäkin. Näen vain enemmän.
Turhaan tsekkailette täällä ja vidduilette sivullisille, keskustelut IRL on käyty ja luotan prosessiin.
Oot kyllä vähän hankala, mutta en voi olla ajattelematta miltä sun keho tuntuis mun kehoa vasten
Vierailija kirjoitti:
Jos pakit saaneita ei lasketa, eiköhän se ole selvää, että tänne päätyvät ovat nimenomaan heitä, jotka eivät syystä tai kolmannesta ole aikeissa yhteyttä tässä kontekstissa koskaan ottaa. Mikä pointti olisi tällaisella välivaiheen odottelulla?
No just se välivaiheen odottelu. En itse ainakaan jaksaisi kaivata jos ei potentiaalia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Just niin.
Se joka noin sanoo on pahin juorukello. Se joka oikeasti osaa pitää salaisuudet, tietää sen eikä huutele tyhjää pskaa. Sinä idiootti oot jo juorunnut varavaimostas.