Miksi miehet ei toivota hyvää naistenpäivää naisilleen?
Tämä perinteinen: Mies ei onnitellut naistenpäivänä. ja kyse ei ole että olisi unohtanut vaan teki ihan tietoisen päätöksen että ei toivota mulle hyvää naistenpäivää, koska naistenpäivänä turha eikä häntäkään kuulemma onnitella miestenpäivänä (mikä ei edes pidä paikkansa). Musta tuo vaan suoraan kertoo, että mies ei vaan välitä kun tietoisesti aiheuttaa mielipahaa. Miksi ihmeessä kukaan ihan tietoisesti valitsisi että mielummin teen rakastamani ihmisen surulliseksi kun onnittelen merkkipäivänä? Sama kun ei onnittelisi syntymäpäivänä koska se ei ole hänen päivänsä. Työkaverit kyllä muisti mutta oma mies ei.
Kommentit (97)
Tai teillä naisilla on naistenpäivän merkitys perseestä.
Miehet elää eri maailmassa. Kaikki mitä ne tekee ei tarkoita sitä että ne dissaa naisia. On vaan erilainen näkemys asioista.
N51
Pyörittele naistenpäiväsi pieneksi mytyksi ja työnnä se sitten peräsuoleesi niin syvälle kuin yllät.
Miksi et tiedä edes naistenpäivän alkuperäistä ideaa ap? Naistenpäivässä oli alunperin kyse naisten oikeuksista ja nykyään kun Suomessa naisilla on enemmän oikeuksia kuin miehillä, mutta vähemmän velvollisuuksia esim. asevelvollisuus ei naistenpäivälle ole enää tarvetta.
Pidän naisia kanssani tasavertaisina, en sellaisina jotka ansaitsisivat erityishuomiota, ja kaikista vähiten yhtään millään tasolla Suomessa syrjittyinä.
Naistenpäivä ja miestenpäivä on mielestäni hyvä idea, mutta on noloa onnitella miestä tai naista tuosta päivästä. Nuo ovat niin laajoja kategorioita. Melkein kuin ihmistenpäivä, vanhustenpäivä tai alle 50 vuotiaiden päivä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tiedä edes naistenpäivän alkuperäistä ideaa ap? Naistenpäivässä oli alunperin kyse naisten oikeuksista ja nykyään kun Suomessa naisilla on enemmän oikeuksia kuin miehillä, mutta vähemmän velvollisuuksia esim. asevelvollisuus ei naistenpäivälle ole enää tarvetta.
Niin. Ennen vanhaan koulutus ja äänioikeus oli sidottu velvollisuuteen puolustaa maata. Tämän takia naisten koulutukseen ei esim. muinaisessa Kreikassa panostettu niin paljon, koska naiset oli vapautettu asevelvollisuudesta.
Feminismillä on jäänyt levy päälle kuten RKP:llä pakkoruotsin kanssa. Eletään maailmassa, jota ei ole ollut enää sataan vuoteen.
Paistoitko itse pihvin ja otitko suihin mieheltäsi steak & blowjob päivänä?
Miehet tietävät, että naisten päivä "Zhenskij Denj" on venäläinen juhla ja sen vuoksi emme pidä tänä päivänä siitä!
Tuliko selväksi?
"Sinimustassa Suomessa ei juhlita naistenpäivää."
https://sinimustaliike.fi/uutiset/sinimustassa-suomessa-ei-juhlita-nais…
Itseäni on häirinnyt tänään naistenpäiväonnittelut koska olen oikeasti mies. Naisen kehossa siis elän kuitenkin. No ei kukaan pahaa ole tarkoittanut,sen ymmärrän.
Jos miehesi pitää vaikka ihmisiä tasavertaisina ihan sukupuoleen katsomatta?
Miksi pitäisi? En minäkään onnittele miestenpäivänä. Nämä päivät ovat jotain ihan muuta varten.
Tänään sain ostoskeskuksesta elämäni ensimmäisen Naistenpäivän ruusun. Edesmennyt puolisoni ei huomioinut Naistenpäivää vuosikymmeniin koska ei ole olemassa Miestenpäivää !
Mieheni onnitteli siitä aamulla. Se tietää kyllä, että mä en kovin perusta tästä päivästä, kuten en perusta äitien-, isäin-, ystävän- ynnä muista vastaavista päivistä. Mun periaate on , että ihmisiä pitää kohdella hyvin joka päivä eikä vain tiettyinä päivinä vuodessa.
(Lisään vielä, että mun mies kyllä kohtelee mua aina hyvin :) )
Vierailija kirjoitti:
Paistoitko itse pihvin ja otitko suihin mieheltäsi steak & blowjob päivänä?
Eipä tehnyt kumpaakaan ja nyt on aika tasata puntit. T. Ap:n mies
Miksi naiset ei toivota hyvää miesten päivää? miksi maailman yhdenvertaisimmista ja tasa-arvoisimmista maista ei tunnusta miesten päivää?
Eli taas menee niin että, jos yksi mies eri tehnyt niin ei kukaan muukaan koko maailmassa tee niin