Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (12068)
MurusElleni hyvää la-iltaa! Missähän meet, mitähän teet, mietitköhän ikinä enää minua? Tai sama kai se, vaikket miettisi. Pusuja! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On saattanut olla läheisesti tekemisissä, hukannut yhteystiedot ja ei viitsi etsiä niitä kun ei yhteydenottoa toiseltakaan. Kynnys kasvoi liikaa.
Mutta syyttää voi toki vain sitä toista, itsessä ei mitään vikaa tai vastuuta. Toisen se pitäisi, totta kai. Palstan eetos.
Ei syyttelyä. Oli selite vain. Olen hyväksynyt ettei yhteydenottoa tule.
Olisi ihanaa törmätä kaivattuun. Siis niin että kolisee ja tavarat lentelee ja tulee kuhmu.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti ole helpoimmasta päästä.
En ole koskaan pitänytkään helpoista naisista.
***x (n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, voisit pitää mut kurissa.
Aikuinen ihminen vastaa itse itsestään.
joo joo äiti
Missä tollanen kommentti edes oli? Sivusta
Minä kirjoitin sen päivällä terveisiksi kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän vielä joskus?
Voi mennä vuosia, tai sitten ei. En aio laittaa tikkua ristiin nähdäkseni. Tämän voin sanoa omasta puolesta.
Ei sinulle, hän ei kirjoita noin.
Olen aina pitänyt salaisuudet ja sanani pitää.
Ei välttämättä tietenkään nähdä enää koskaan. Kukaan ei tiedä huomisesta ja niin pois päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on noin kaunis?
Kuin kuka?
🧋
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän on kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä vuosia, tai sitten ei. En aio laittaa tikkua ristiin nähdäkseni. Tämän voin sanoa omasta puolesta.
Samoin, en tikkuja järjestele. Vahvasti epäilen, ettemme minunkaan tapauksessa tule koskaan toisistamme enää edes kuulemaan. Jännä nähdä, kauanko vielä pysyy ajatuksissa ja vieläkö sen jälkeen muistan. Aika kaiken muuttaa, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän on kaunis?
Tosi semmonen kaunis on
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko sinulla "External locus of control"
(Tämä psykologinen käsite tarkoittaa sitä, että ihminen uskoo elämänsä tapahtumien olevan riippuvaisia ulkopuolisista tekijöistä, kuten kohtalosta, onnesta, sattumasta tai muista ihmisistä, eikä omasta toiminnasta. )
Ei ole joka asian suhteen. Moneen asiaan voi itsekin vaikuttaa, vaikka kaikenlaisia sattumia ja kohtalon oikkujakin on.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi aika ihanaa. Joskin vähän jännittävää. Luulisin, että meidän silmät kertoisivat, että ollaan toisillemme tärkeitä. Olen siitä aika varma.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt salaisuudet ja sanani pitää.
Jos olisit hän, mies, oletan automaattisesti ettei hän juoruile, tosin ei oikein ole juoruiltavaakaan. On vähän tyhmää toistella luotettavuutta. Kaiken lisäksi ne, joiden pitää sitä vakuutella, ovat usein epäluotettavia.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti ole helpoimmasta päästä.
Samit. Ja tää autismi vielä kaiken kukkuraksi vaan pahentaa ihmissuhteita. Tarvis ihmis-käyttöohjeet joka tilanteeseen. Nyt mun ohjekirjasta loppu sivut! Murulla on sata kirjaa päässä niitä. Mulla yksi kymmensivuinen lehtinen. Help
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulle, hän ei kirjoita noin.
Eikä kenellekään muullekaan. Anonyymi on anonyymi, eli aivan yhdentekeviä vastauksia saat jos vastauksia kuvittelit saavasi.
En laita.Törmäillään...