Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11075)
Mulla ei ole elämässä muita ystäviä kuin pumpattava barbara jonka kanssa jaan ilot ja surut.
Ikuinen sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole elämässä muita ystäviä kuin pumpattava barbara jonka kanssa jaan ilot ja surut.
Ikuinen sinkkumies
Jokaisella on omanlainen elämä. Et ehkä edes haluaisi elää samanlaista elämää kun joku toinen ja yksinäisiä on todella paljon. Onko sulla töitä tai harrastuksia? Ne pitävät monia elämässä kiinni joka on loogista kun ajattelee kenen tahansa elämää.
Ei kai tällä vuosituhannella elä ketään, joka kuvittelee korjaavansa toisen? Se ei ole mahdollista.
Jatkuvaa lässytystä - pois 👋
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tällä vuosituhannella elä ketään, joka kuvittelee korjaavansa toisen? Se ei ole mahdollista.
Ihminen on kuin auto: sitä täytyy huoltaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
Sun ja kaivatun ikävuosien summa?
87
Vierailija kirjoitti:
Rakas nainen, kun saan eron hoidettua, tulen tapaamaan sua.
Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin niin ajattelen että ehkä mun tehtävä on olla sille tukena ja turvana jotta sen vauriot voi korjaantua, vaikka siitä vähän kärsinkin.
Mies vaaleankeltaisessa: Terkkuja raitapaidalta.
Vierailija kirjoitti:
Peliin mun mukaan nainen.
TPS?
Vierailija kirjoitti:
Peliin mun mukaan nainen.
WA
Mies, sä oot ihana😍 vähän on sua ikäväkin😊
Nähdään taas ensi viikolla 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Mies, sä oot ihana😍 vähän on sua ikäväkin😊
Nähdään taas ensi viikolla 🥰😘
Samat sanat sulle, nainen. Oli kiva jutella, vaikka meidän yhteinen aika vähiin jäikin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kiinalaisen horoskoopin päiväelementti on😌 (vesi, puu, tuli, maa, metalli)
Tuli.
T.Käärme ja aika samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kuin auto: sitä täytyy huoltaa jatkuvasti.
Olikin kysymys siitä, että toinen ihminen korjaisi. Tottakai ihmisen kuuluu huoltaa itseään.
Sivu
Kaunista iltaa kaipaamalleni.
Auttaakin ihan voi eikä vain tukea mutta lopullinen työ on kyllä sillä ihmisellä itsellään, se on täysin totta.
Ei tarvitse ajatella että kyseessä on ansa kun ymmärtää mihin ryhtyy, ymmärtää riskit ja ymmärtää että mitä tahansa voi tapahtua.
Auttamisen tulee olla aina pyyteetöntä ja täysin aitoa eli ei minkäänlaisia vaatimuksia tai käytännössä edes odotuksia toiselta. Kaikkeen osallistuu aikuisena ihmisenä omasta vapaasta tahdosta käsin kuitenkin.
Käytännössä ainoat asiat mitä voi varsinaisesti toiselta vaatia ovat rehellisyys, uskollisuus ja käytöstavat. Sivusta