Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (11113)

Vierailija
11001/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sun myrskyt kiinnosta. Parasta ennen päivä meni jo.

Miks oot ketjussa? Sivu

Varmaan samasta syystä kuin säkin. Miksi sua kiinnostaa muiden syyt? Mitä ne sulle kuuluu?

Sivu

Vierailija
11002/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas nainen, kun saan eron hoidettua, tulen tapaamaan sua.

Voit toki tulla tapaamaan, mutta olen tavannut uuden ihmisen, enkä halua satuttaa häntä tai sitä mitä meidän kahden sinkun välille on toivottavasti muodostumassa. Tunnen pitkästä aikaa toivoa ja itseni miehen taholta tärkeäksi, hellityksi ja välitetyksi. Joku roti odotuttamiselle ja jahkailullekin. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle oli ok kohdella mua huonosti ja laittaa mut kestämään kaikki se sydänsuru, epätietoisuus ja ahdistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11003/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on elänyt vuosikausia vaikeuksissa ja toinen on tiennyt siitä mutta ei ole reagoinut millään tavalla, mikä mahtaa olla ennuste, mihin suuntaan ihmissuhde tästä kehittyy?

Tuo ihmissuhde ei kehity enää mihinkään. 

Vierailija
11004/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen g:

Sun ja kaivatun ikävuosien summa?

74 ehkä

Tuo on myös minulla

Ja myös täällä

Vierailija
11005/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän ei sanoisi ehkä

Mun sanoisi, koska ei tiedä ikääni. Eri 74

Vierailija
11006/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi rakastaa ihmistä, joka ei ansaitsisi hänen rakkauttaan.

Toinen ei rakasta ihmistä, joka ansaitsisi hänen rakkautensa.

Tasan ei mee.

Aidointa rakkautta ei ansaitakaan💛 Ehdollista rakkautta sillä toki voi saada. 

Vierailija
11007/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei tarkkaa ikiemme summaa

eikä muita kommentteja. En nakkele

nimettömänä. Hyvää iltapäivää.. E

Vierailija
11008/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla psykoosia. Eihän mikään lopulta mene yhteen kun alkaa kunnolla funtsimaan ja laskemaan johtolankoja. Harmittaa, että alennuin tämmöseen.

Se on sellaista. Kannattaa elää irl. 

Olen vain niin väsynyt etten enää jaksa.

Älä sekoita päätäsi miettimällä palsta-asioita. Et pääsisi niistä selville kuitenkaan ja se on turhaa. Keskity voimaan paremmin ihan irl. Aurinkoa, lepoa, liikuntaa jne. Yksinkertaisilla keinoilla. You can do it. 

Kyllä kannatti lähteä liikkeelle ulos aurinkoon ja myrskytuuleen.  Sai etäisyyttä asioihin, joille ei voi mitään. Ikävät jutut eivät osu niin syvälle, ja jaksaa taas toivoa ja kaivata.  Kiitos vinkistä. Sivulta

Tuo on todellakin sivusta. Itselleni ulos lähteminen on muistakin syistä haastavaa.

Vierailija
11009/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kirjoittaa estyneen persoonan ja selektiivisen mutismin välisestä erosta. Nämä ovat eri asioita, mutta jopa ammattilaisten keskuudessa näitä sotketaan keskenään. Selektiivinen mutismi on nimensä mukaisesti valikoivaa puhumattomuutta. Estynyt persoonallisuus, tai kuten se oikeasti tunnetaan, välttelevä persoonallisuus, on persoonallisuushäiriö jolle tunnusomaista on kaikenlainen välttely taipumus niin paljon, että se haittaa ihmissuhteita ja opiskelu-ja työelämässä pärjäämistä.

Esimerkiksi Pekka-Eric Auvisen oli todettu olevan estynyt/välttelevä persoona. Komi can't communicate-animessa Komilla on selektiivinen mutismi.

Tiedätkö sinä, mitä välttely tarkoittaa?

Miksi tästä on pakko kirjoittaa kaipausketjuun? Retardiko olet? Ilmeisesti.

On monia sairaalloisia tiloja, jotka aiheuttavat pakkotoimintoja. Tässä tapauksessa retardiutta ei voida poissulkea, mutta kyllä ihan fiksu ihminen vaikkapa psykoosissa voi alkaa käyttäytyä pakko-oireisesti. Sitten on tietysti klassinen OCD-oireyhtymä. Myös autismin kirjo saattaa sisältää pakonomaista tiettyyn asiaan takertumista ja taipumusta julistaa sitä. Valikoimaa siis on. Voi olla useampi yhtä aikaakin.

Varteenotettava vaihtoehto mielen sairauksille varsinaisena syynä on tietysti trollaus ja häiriköinti, jolloin se sairaus on epäsuoremmin taustalla.

Mikä on se tarve ja syy tulla kaipausketjuun suoltamaan omia ajatuksia jotka ei ketään kiinnosta?

Vierailija
11010/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤬

Vierailija
11011/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän ei sanoisi ehkä

Mun sanoisi, koska ei tiedä ikääni. Eri 74

En tiedäkään 

Vierailija
11012/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilialle, kuningattarelleni, hyvää viikonloppua. P.S. Oot kaunis, älykäs, empaattinen. Särmätkin varmaan hioutuneet vuosien varrella. ;) Pidä ittes naisena.😻

Vierailija
11013/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan mulle tulko

lässyttämään mistään arskapaisteesta.

Edes 40 kilsan lenkki ei häivytä tapahtumia.

Mä olen täsmälleen ja tasan yhtä vakaasti samaa mieltä asioista sekä marraskuun synkimmässä kaamoksessa että juhannusaattona. 

Nice one, manipulating rats.

It is what it is. x

Vierailija
11014/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#014 ei täältä. 

Vierailija
11015/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
11016/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kirjoittaa estyneen persoonan ja selektiivisen mutismin välisestä erosta. Nämä ovat eri asioita, mutta jopa ammattilaisten keskuudessa näitä sotketaan keskenään. Selektiivinen mutismi on nimensä mukaisesti valikoivaa puhumattomuutta. Estynyt persoonallisuus, tai kuten se oikeasti tunnetaan, välttelevä persoonallisuus, on persoonallisuushäiriö jolle tunnusomaista on kaikenlainen välttely taipumus niin paljon, että se haittaa ihmissuhteita ja opiskelu-ja työelämässä pärjäämistä.

Esimerkiksi Pekka-Eric Auvisen oli todettu olevan estynyt/välttelevä persoona. Komi can't communicate-animessa Komilla on selektiivinen mutismi.

Tiedätkö sinä, mitä välttely tarkoittaa?

Miksi tästä on pakko kirjoittaa kaipausketjuun? Retardiko olet? Ilmeisesti.

On monia sairaalloisia tiloja, jotka aiheuttavat pakkotoimintoja. Tässä tapauksessa retardiutta ei voida poissulkea, mutta kyllä ihan fiksu ihminen vaikkapa psykoosissa voi alkaa käyttäytyä pakko-oireisesti. Sitten on tietysti klassinen OCD-oireyhtymä. Myös autismin kirjo saattaa sisältää pakonomaista tiettyyn asiaan takertumista ja taipumusta julistaa sitä. Valikoimaa siis on. Voi olla useampi yhtä aikaakin.

Varteenotettava vaihtoehto mielen sairauksille varsinaisena syynä on tietysti trollaus ja häiriköinti, jolloin se sairaus on epäsuoremmin taustalla.

Mikä on se tarve ja syy tulla kaipausketjuun suoltamaan omia ajatuksia jotka ei ketään kiinnosta?

Vierailija
11017/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤬

Jep. Juoruja.

Vierailija
11018/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua keltaisen talon alakertaan! Olet mulle valtavan rakas!

Vierailija
11019/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas nainen, kun saan eron hoidettua, tulen tapaamaan sua.

Voit toki tulla tapaamaan, mutta olen tavannut uuden ihmisen, enkä halua satuttaa häntä tai sitä mitä meidän kahden sinkun välille on toivottavasti muodostumassa. Tunnen pitkästä aikaa toivoa ja itseni miehen taholta tärkeäksi, hellityksi ja välitetyksi. Joku roti odotuttamiselle ja jahkailullekin. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa, jolle oli ok kohdella mua huonosti ja laittaa mut kestämään kaikki se sydänsuru, epätietoisuus ja ahdistus.

Ei multa tällaiset. Kaikenlaista taas. 

Vierailija
11020/11113 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna 💘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi