Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11113)
Kun on elänyt vuosikausia vaikeuksissa ja toinen on tiennyt siitä mutta ei ole reagoinut millään tavalla, mikä mahtaa olla ennuste, mihin suuntaan ihmissuhde tästä kehittyy?
Linnut laulaa keväisiä sointuja.Hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Muistakkee vihata Mykkäsen Tomia Vantaalta. Kun näätte sen kadulla, niin huutakaa "aisankannattaja".
Et taida tietää, mitä aisankannattaja tarkoittaa.
Tän on pakko olla psykoosia. Eihän mikään lopulta mene yhteen kun alkaa kunnolla funtsimaan ja laskemaan johtolankoja. Harmittaa, että alennuin tämmöseen.
Olet mun unissa yöllä ja päivällä 🥹
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla psykoosia. Eihän mikään lopulta mene yhteen kun alkaa kunnolla funtsimaan ja laskemaan johtolankoja. Harmittaa, että alennuin tämmöseen.
Se on sellaista. Kannattaa elää irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain niin väsynyt etten enää jaksa.
Rakas nainen, kun saan eron hoidettua, tulen tapaamaan sua.
Rakas nainen, on ollut hommia tässä, mutta ei ole hetkeä etten ajattelisi sua. Rakastan. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita päätäsi miettimällä palsta-asioita. Et pääsisi niistä selville kuitenkaan ja se on turhaa. Keskity voimaan paremmin ihan irl. Aurinkoa, lepoa, liikuntaa jne. Yksinkertaisilla keinoilla. You can do it.
Vierailija kirjoitti:
On myytti, että tosirakkaus jaksaa odottaa ja kestää kaiken ja että jos se loppuu, ei ollut kyse tosirakkaudesta. Tosirakkaudenkin saa hivutettua kuoliaaksi. Se, ettei toinen rakasta takaisin tai toimi rakkauden arvoisesti, ei poista sitä, että on itse rakastanut lujasti.
Tosirakkaus voi vaatia joskus toiselta osapuolelta enemmän aikaa ja lähempää tutustumista, ennen kuin tunteista on varma.
Silloin, vuosia sitten, tulin katsoneeksi silmiin. Miksi näin tuossa hetkessä sen, joka on mielessäni hetkestä hetkeen. Siksi, vain sinä, rakas.
Vietä kiva aurinkoinen viikonloppu. Itselläni ne kivemmat hetket on viikolla.
Runomies pistä jotain runoja tänne viikonlopun lukemiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
Sun ja kaivatun ikävuosien summa?
74 ehkä
Tuo on myös minulla
Poissa mielestä, mutta ei alitajunnasta. Näin unta sinusta, jossa kerroin ikävöiväni sinua. Ei muuta. Kerrottakoon se tänne, jos se vaikka toisi jollekulle lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoita päätäsi miettimällä palsta-asioita. Et pääsisi niistä selville kuitenkaan ja se on turhaa. Keskity voimaan paremmin ihan irl. Aurinkoa, lepoa, liikuntaa jne. Yksinkertaisilla keinoilla. You can do it.
Kyllä kannatti lähteä liikkeelle ulos aurinkoon ja myrskytuuleen. Sai etäisyyttä asioihin, joille ei voi mitään. Ikävät jutut eivät osu niin syvälle, ja jaksaa taas toivoa ja kaivata. Kiitos vinkistä. Sivulta
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntevat helposti vetoa miehiin, joilla on narsistisia piirteitä. Narsistit ovat usein puoleensavetäviä, koska he pukeutuvat huolitellusti, käyttäytyvät kohteliaasti ja tekevät miellyttävän vaikutelman. He antavat itsevarman ja ulospäin suuntautuneen kuvan.
Helinä Häkkänen-Nyholm
Narsistisia piirteitä on kaikilla ja kuuluukin olla. Ne on normaali osa ihmisen persoonaa. Niihin saa tuntea vetoa.
Narsistinen persoonallisuushäiriö taas on aivan eri asia.
Ei siis kovin vakuuttava tää sun lähde.
Vanhempieni avioliitto