Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11147)
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
Sun ja kaivatun ikävuosien summa?
103
Vierailija kirjoitti:
Paskapommi molskahti niin että vedet lensi pimppiin toivottavasti ei tulehdu taas 😱
Palsta-asukin mielikuvituspimppi
Why do you people of Internet are so serious about everything? If nobody is harmed and nothing is damaged, then laugh together.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntevat helposti vetoa miehiin, joilla on narsistisia piirteitä. Narsistit ovat usein puoleensavetäviä, koska he pukeutuvat huolitellusti, käyttäytyvät kohteliaasti ja tekevät miellyttävän vaikutelman. He antavat itsevarman ja ulospäin suuntautuneen kuvan.
Helinä Häkkänen-Nyholm
No jo on taas. Eli jos mies pitää huolta ulkonäöstään ja käyttäytyy kohteliaasti niin heti syytetään narsistiksi. Minusta nuo on ihan perusolettamuksia, että käyttäytyy kohteliaasti eikä ole mikään ihan rähjäinen resupekka.
N
Klassinen päättelyvirhe.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
63. Olen huomattavasti vanhempi kuin hän. Ihan sama, koska olen aina kaivannut vain salaa haluamatta yhtään mitään. -nn-
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: Pekka-Eric Auvisella oli kuvattu estyneen persoonan piirteitä, ei todettu. Hän ei saanut riittävästi psyykkiseen ja sosiaaliseen kuormitukseensa tukea.
Sulla on aiheelle väärä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kirjoittaa estyneen persoonan ja selektiivisen mutismin välisestä erosta. Nämä ovat eri asioita, mutta jopa ammattilaisten keskuudessa näitä sotketaan keskenään. Selektiivinen mutismi on nimensä mukaisesti valikoivaa puhumattomuutta. Estynyt persoonallisuus, tai kuten se oikeasti tunnetaan, välttelevä persoonallisuus, on persoonallisuushäiriö jolle tunnusomaista on kaikenlainen välttely taipumus niin paljon, että se haittaa ihmissuhteita ja opiskelu-ja työelämässä pärjäämistä.
Esimerkiksi Pekka-Eric Auvisen oli todettu olevan estynyt/välttelevä persoona. Komi can't communicate-animessa Komilla on selektiivinen mutismi.
Tiedätkö sinä, mitä välttely tarkoittaa?
Miksi tästä on pakko kirjoittaa kaipausketjuun? Retardiko olet? Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kirjoittaa estyneen persoonan ja selektiivisen mutismin välisestä erosta. Nämä ovat eri asioita, mutta jopa ammattilaisten keskuudessa näitä sotketaan keskenään. Selektiivinen mutismi on nimensä mukaisesti valikoivaa puhumattomuutta. Estynyt persoonallisuus, tai kuten se oikeasti tunnetaan, välttelevä persoonallisuus, on persoonallisuushäiriö jolle tunnusomaista on kaikenlainen välttely taipumus niin paljon, että se haittaa ihmissuhteita ja opiskelu-ja työelämässä pärjäämistä.
Esimerkiksi Pekka-Eric Auvisen oli todettu olevan estynyt/välttelevä persoona. Komi can't communicate-animessa Komilla on selektiivinen mutismi.
Tiedätkö sinä, mitä välttely tarkoittaa?
Miksi tästä on pakko kirjoittaa kaipausketjuun? Retardiko olet? Ilmeisesti.
No niin, saatiin sullekin diagnoosi. Hyvä, että tunnistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
63. Olen huomattavasti vanhempi kuin hän. Ihan sama, koska olen aina kaivannut vain salaa haluamatta yhtään mitään. -nn-
No olette nuoria silti molemmat. Meillä summa on tasan 100. Olen 11v nuorempi kuin hän.
jospa paukuttasit vähän hellemmin kuin tuhannen orangin voimalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
Jaa. Tuo ei kyllä osu. Olen luullut sinua varmaan kaivatukseni. nn
Vierailija kirjoitti:
Molempi parempi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
No olette nuoria silti molemmat. Meillä summa on tasan 100. Olen 11v nuorempi kuin hän.
Toinen voi olla 45 ja toinen18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
Jaa. Tuo ei kyllä osu. Olen luullut sinua varmaan kaivatukseni. nn
On meitä muitakin naisia kaipaavia täällä kuin hän! 😁
nn
Yksi rakastaa ihmistä, joka ei ansaitsisi hänen rakkauttaan.
Toinen ei rakasta ihmistä, joka ansaitsisi hänen rakkautensa.
Tasan ei mee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen g:
Toinen voi olla 45 ja toinen18.
Ei miehetkään ole moksiskaan jos ne haluaa itseään paljon nuorempaa naista.
Kiva! Pska mäihä! Löysin just vakipanoni deittisovelluksesta. Etsimästä pariduhdetta! Mulle on sanonut että on niin kiireinen että aikaa seurusteluun ei ole. (Ja siis tämä totta) Ja kun meillä on tätä painamista, niin ollaan sovittu ettei ympäri kyliä paineta samaan aikaan. Tämä oli hänen sääntö. Nyt laitoin viestiä että mitä vttua! Ja väittää että tuo profiili on ollut vuosia siellä. Olkoonkin näin, jos on totta, mut nyt on aukaissut näkyväks, aiemmin ei ollut! 😔😤🤬😓
Vierailija kirjoitti:
Tilasit
Kyseinen postaaja kaipaa Peksua.