Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina hyvän puolella!
Kenen hyvän?
hyvät perät
Vierailija kirjoitti:
En ole aikaisemmin kohdannut sinunlaistasi persoonaa. Siksi oli melkoinen järkytys, että uskovainen ihminen voi toimia sillä tavalla.
Jännä kyllä tuo uskovaisuus kun jotkut antavat sen perusteella kapeimman mahdollisen stereotypisen roolin mihin pitäisi mahtua. Kaikenlaisia ihmisiä kuitenkin. Mutta toimia millä tavalla? En ymmärrä
Gallup
Onko kaivatullasi hyvä pylly?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan luulin, että oikeasti haluaisit yhteisen elämän. Hyvin näytelty.
Halusinkin. Haluan sulle vaan paremman kumppanin. Parhaan mieluiten.
Joskus vielä ajattelet, että väistit luodin jne. Joskus vielä sulla on enemmän, mitä sulla ois ollut mun kanssa.
Olet niin rakas. Älä kovin kauaa märehdi suossa, menethän pikaisesti eteenpäin <3
Höpöä. Kukaan ei ole niin jalo, että jättää rakkauden sen takia, että haluaa toiselle paremman kumppanin. Et vain halunnut tai rakastanut itse tarpeeksi.
Mitä kukaan oikeasti tietää toisten kumppaneista tai heidän tilanteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina hyvän puolella!
Kenen hyvän?
Oman, tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Se ei ole ehkä hänen paras puolensa. En tosin ole nähnyt, mutta onneksi en myöskään ole kiinnostunut pyllyistä sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
petoeläimiä sun iholla
Jaaha. Sun uus kaipaaja onkin jo löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Sen tietää ainakin että jos olisi onnellisesti suhteessa niin ei katselisi muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikaisemmin kohdannut sinunlaistasi persoonaa. Siksi oli melkoinen järkytys, että uskovainen ihminen voi toimia sillä tavalla.
Jännä kyllä tuo uskovaisuus kun jotkut antavat sen perusteella kapeimman mahdollisen stereotypisen roolin mihin pitäisi mahtua. Kaikenlaisia ihmisiä kuitenkin. Mutta toimia millä tavalla? En ymmärrä
Jos nyt vaikka ensialkuun rehellisesti. Omatunto yleensä soimaa, jos on toiminut toista tai useampaa kohtaan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En mä siitä tiedä, mutta mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
petoeläimiä sun iholla
Jaaha. Sun uus kaipaaja onkin jo löytynyt
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina hyvän puolella!
Kenen hyvän?
Oman, tietysti!
Sulla ei ole kovin jalo sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Uskovaisethan ovat yleensä pahimpia väärinkäyttäytyjiä. Saat toki kertoa miten mikään minuun liittyy.
Mikä hmmetti on uskovainen??
Uskova etsivä ihminen. Semmoinen on.
Mitä teit uskovalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tietää ainakin että jos olisi onnellisesti suhteessa niin ei katselisi muualle.
Joskus myös kyllästyttää tai on sisäinen kriisi. Voi siis johtua myös itsestä eikä siitä toisesta.
Tiedän onnellisia joilla on myös sivusuhteita. Heille jokainen täyttää vain oman osuutensa eikä yhdeltä saa kaikkea.
Uskovainen vai usko vain en?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan luulin, että oikeasti haluaisit yhteisen elämän. Hyvin näytelty.
Halusinkin. Haluan sulle vaan paremman kumppanin. Parhaan mieluiten.
Joskus vielä ajattelet, että väistit luodin jne. Joskus vielä sulla on enemmän, mitä sulla ois ollut mun kanssa.
Olet niin rakas. Älä kovin kauaa märehdi suossa, menethän pikaisesti eteenpäin <3
Höpöä. Kukaan ei ole niin jalo, että jättää rakkauden sen takia, että haluaa toiselle paremman kumppanin. Et vain halunnut tai rakastanut itse tarpeeksi.
Höpö itelles. Jos tietää toisen haluavan jotain, vaikka vauvan tai suurta ja kallista kumppanin kanssa, hedelmätön tai se pennitön ymmärtää kyllä ettei rakkaan toive hänen kanssaan tule toteutumaan. Mitä vaihtoehtoja siinä jää, jos haluaa toisen olevan onnellinen? Niin. Itsekkyys vs toisen onni, helppo valinta useimmille.
Olet oikeassa. Onneksi on teitä, jotka osaavat ajatella muutakin kuin omaa etuaan.
Jankjank. Toinen lopetti jo, yritä sinäkin. Erisivu