Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11047)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä
Ai, kun pääsit eroon?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä
Ootko nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin vähän lesboilla 😥
Olisi kiva testata. Testasin joskus kauan sitten. Silloin se ei ollut juttuni. Vain yhden kanssa voisin, tosin on umpihetero kuten minäkin, joten se oli kai siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tule lesboa. En ole rakastunut sinuun jos hymyilen sinulle tai olen ystävällinen ja kohtelias. En myöskään oleta muista samaa.
Eikä minusta heteroa. Terveiset miehille, jotka kuvittelee itsestään liikoja.
sivusta
Minustakaan ei lesboa saa edes leipomalla
Hyvä. Vihaan leipomista yli kaiken.
hoikka lesbo
En tykkää leipomisesta.
Hetero nainen
Hyvä. En harrasta heteroita.
hoikka lesbo
Miksi pitää korostaa sitä onko hoikka vai ei?
Minä olen suht sirorakenteinen normaalipainoinen suht pitkä keski-ikäinen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sinä aina näit minusta sen, että tykkäsin susta tosi paljon. Olet tarkka lukija, aivan kuin minäkin. Meissä oli siis jotakin samaakin, vaikka muuten olemme kuin yö ja päivä. Ehkä me vielä nähdään, u never know. <3: HassuNainen
No en kyllä nähnyt. Te naiset aina luulette, että katseenne välittää informaatiota 5G-tukiaseman tavoin.
Katse ei kerro vielä mitään.
Et ole sitten kokenut oikeanlaista katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Oisko susta kivaa, jos puolisosi kirjoittelisi jollekulle, kuten sinä täällä? Olisitko mustis?
Jos niin olisi, Parempi että kirjoittaisi tänne kun henkilön kanssa. Tämähän on tapa olla toimimatta asioiden eteen.
Tässähän ihan nuupahtaa. Ei ole reilu odotuskaan mutta on tavannut korjautua ennen. Varavirtakin hakoteillä. En halua viimeisiä viedä muutenkaan mutta.. :P
Sori jos joskus vähän irvistelen ja ilmeilen. Se rauhoittaa ja vapauttaa patoutunutta energiaa.
Kauan luulin, että oikeasti haluaisit yhteisen elämän. Hyvin näytelty.
Mitä jos pysyisitte aiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Sori jos joskus vähän irvistelen ja ilmeilen. Se rauhoittaa ja vapauttaa patoutunutta energiaa.
Kunhan et irvistele mun aikana. Voin suuttua.
tavallaan tai sinne päin, voisin antaa siivetkin, tuli vain mieleeni
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän näytteli? Kysyn, koska itse pelkään samaa nykyisen ihastuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin vähän lesboilla 😥
Olisi kiva testata. Testasin joskus kauan sitten. Silloin se ei ollut juttuni. Vain yhden kanssa voisin, tosin on umpihetero kuten minäkin, joten se oli kai siinä.
Et ole umpihetero jos haluat pimpsaa.
En ole aikaisemmin kohdannut sinunlaistasi persoonaa. Siksi oli melkoinen järkytys, että uskovainen ihminen voi toimia sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, tai huomasin ettet ole lainkaan se millaiseksi sut kuvittelin. En halua rinnalleni ihmistä johon en ole tyytyväinen missään asiassa. Olet itsekkin välttynyt pahalta virheeltä, olisin raadellut sut henkisesti riekaleiksi kun olisin alkanut vihata sua niiden sun vikojesi vuoksi.
Olen nainen ja niin olet sinäkin. Eli et kaipaamani.
Hyvä. En harrasta heteroita.
hoikka lesbo