Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (10904)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olo että haluaisin jutella mutta nyt se on mahdotonta.
Same same
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsisi viisi vuotta taakse päin. Välttyisin kaikelta hajottavalta.
Miten välttyisit siltä?
Ei omilta tekemisiltään vältytä. Niistä joko nautitaan tai kärsitään. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukaan oikeasti tietää toisten kumppaneista tai heidän tilanteestaan.
Sen tietää ainakin että jos olisi onnellisesti suhteessa niin ei katselisi muualle.
Joskus myös kyllästyttää tai on sisäinen kriisi. Voi siis johtua myös itsestä eikä siitä toisesta.
Johtuu mistä johtuu mutta ei ole hyvä suhde jos kuikuilee sillä silmällä muita.
Jank jank jank jank jankkaaja.
Mitä sinä siinä horiset? En minä syyttänyt että se johtuisi puolisosta. Sanoin vaan että JOSSAIN on vikaa jos pitää katsella muita kun on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan luulin, että oikeasti haluaisit yhteisen elämän. Hyvin näytelty.
Halusinkin. Haluan sulle vaan paremman kumppanin. Parhaan mieluiten.
Joskus vielä ajattelet, että väistit luodin jne. Joskus vielä sulla on enemmän, mitä sulla ois ollut mun kanssa.
Olet niin rakas. Älä kovin kauaa märehdi suossa, menethän pikaisesti eteenpäin <3
En ajattele sinua silti väistettynä luotina, vaikka oletkin hieman sosiopaatti ohuen narsistisine piirteinesi. Paljon enemmän sinussa on ihailtavia asioita kuin huonoja puolija, ilman pinkkejä laseja tarkasteltunakin. -sivusta-
Aww. =)
- J
Sanomisiisi täytyy suhtautua kuin myyntimiehen juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukaan oikeasti tietää toisten kumppaneista tai heidän tilanteestaan.
Sen tietää ainakin että jos olisi onnellisesti suhteessa niin ei katselisi muualle.
Joskus myös kyllästyttää tai on sisäinen kriisi. Voi siis johtua myös itsestä eikä siitä toisesta.
Johtuu mistä johtuu mutta ei ole hyvä suhde jos kuikuilee sillä silmällä muita.
Mitä sinä siinä horiset? En minä syyttänyt että se johtuisi puolisosta. Sanoin vaan että JOSSAIN on vikaa jos pitää katsella muita kun on suhteessa.
sönk sönk sönk sönkkääjä
Hyvää yötä genX miehelle. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
Voisinpa istua syliisi siinä halaisin sinua ja suukottelisin sinun ihanaa nassuasi. 🥰 Yhteinen arki olisi aivan ihanaa kanssasi. 😍
Mikähän tauti muhun on iskenyt kun on kuumeilua, yskää ja silmätulehdus. Alkuviikosta oli jäätävä hedari. 👍 Miksi kukaan ei kertonut mulle että ruoassa oleva nikkeli allergisoi. Sitä on ihan v*tusti kaurassa ja tattarissa. 😑 Ja sitten voi miettiä miksi mulla on allerginen reaktio lähes koko ajan päällä.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olo että haluaisin jutella mutta nyt se on mahdotonta.
Jonkin voisi olla hyvä ehkä kuitenkin. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsisi viisi vuotta taakse päin. Välttyisin kaikelta hajottavalta.
Miten välttyisit siltä?
Ei omilta tekemisiltään vältytä. Niistä joko nautitaan tai kärsitään. Oma valinta.
Olet sivusta. Omaan elämään vaikuttavat myös toisten tekemiset, ja niistä sitten kärsitään.
Vierailija kirjoitti:
Sanomisiisi täytyy suhtautua kuin myyntimiehen juttuihin.
Ei kai sentään. Johan sitä siihen siirtyisi jos niin vähän välittäisi. Siksi.. =)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä genX miehelle. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
Voisinpa istua syliisi siinä halaisin sinua ja suukottelisin sinun ihanaa nassuasi. 🥰 Yhteinen arki olisi aivan ihanaa kanssasi. 😍
Mikähän tauti muhun on iskenyt kun on kuumeilua, yskää ja silmätulehdus. Alkuviikosta oli jäätävä hedari. 👍 Miksi kukaan ei kertonut mulle että ruoassa oleva nikkeli allergisoi. Sitä on ihan v*tusti kaurassa ja tattarissa. 😑 Ja sitten voi miettiä miksi mulla on allerginen reaktio lähes koko ajan päällä.
-M.K.K
Sinulla on flunssa ja silmätulehdus.
Sana uskovainen ei kerro mistään mitään. Jokainen uskoo johonkin. Jokainen on siis uskovainen suhteessa johonkin.
Ne ovat sinne päin. Tai sitten päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Sana uskovainen ei kerro mistään mitään. Jokainen uskoo johonkin. Jokainen on siis uskovainen suhteessa johonkin.
Viestissäni on konteksti, eikä olennaista ole alkaa määrittelemään uskovaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan luulin, että oikeasti haluaisit yhteisen elämän. Hyvin näytelty.
Halusinkin. Haluan sulle vaan paremman kumppanin. Parhaan mieluiten.
Joskus vielä ajattelet, että väistit luodin jne. Joskus vielä sulla on enemmän, mitä sulla ois ollut mun kanssa.
Olet niin rakas. Älä kovin kauaa märehdi suossa, menethän pikaisesti eteenpäin <3
Koskaan et anteeksi saa enkä enää koskaan tule sua vapaaehtoisesti näkemään. Että niin hyvää teit. Sivusta.
Onko ihan pakko tunkea reviirille
mustasukkapeukkujen kanssa?
Uskomattoman lapsellista ja
lapinäkyvää. None of ur biz
kelle terkkuni singahtaa. 💁
Taidan käydä täällä vain tavan vuoksi. En muista enää kaivatustani kuin epämääräisen hyvän tunteen. Ei kai siinä mitään.
nyt mentävä pisulle
ja pimpulin pesulle
x