Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää ihana ja normaali 45-52v mies?

Vierailija
27.02.2024 |

Itä-Suomesta. 

Tinderi on koettu. Suomi 24 koettu. Happy pancake koettu. Onko muuta nettideittiä?

Olen akateeminen, herttainen  nainen, joka kaipaan valtavasti miestä rinnalleni. 

Auttakaa minua löytämään elämäni rakkaus!

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali ja ihana mies 48 v. Harrastan kalastusta ja tykkään liikkua luonnossa. En tupakoi enkä juo viinaa. Olutta juon joskus joten alkoholi ongelmaa ei oo. Veneilen ja kalastan ja olen käynyt salillakin joskus mutta lopetin sen. Asun tosin länsi suomessa. Asuin itä suomessa mutta putinin takia muutin länsi suomeen.

Vierailija
2/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kohtalosi on olla loppuelämä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihanat ja normaalit tuonikäiset miehet  ovat naimisissa. Tai sitten ikuisesti poikamiehiä. Ehkä jokunen leski silloin tällöin ilmaantuu  markkinoille...

Jos kyttäisit kuolinilmoituksia ja sitten hyökkäisit leskien kimppuun?

Vierailija
4/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali ja ihana mies 48 v. Harrastan kalastusta ja tykkään liikkua luonnossa. En tupakoi enkä juo viinaa. Olutta juon joskus joten alkoholi ongelmaa ei oo. Veneilen ja kalastan ja olen käynyt salillakin joskus mutta lopetin sen. Asun tosin länsi suomessa. Asuin itä suomessa mutta putinin takia muutin länsi suomeen.

Viimeinen virke kertoo, että olet heikkolahjainen. Muuta Ahvenanmaalle.

Vierailija
5/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en minäkään löydä. Olen itsekin akateeminen, hoikka ja mukava 48 v nainen.

Vierailija
6/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ikä?

Vierailija
7/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihanat ja normaalit tuonikäiset miehet  ovat naimisissa. Tai sitten ikuisesti poikamiehiä. Ehkä jokunen leski silloin tällöin ilmaantuu  markkinoille...

Miksi olisivat naimisissa, voihan olla eronnut tai sinkku.

Vierailija
8/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat ja normaalit miehet eivät eroa. Eivät hylkää vaimoaan, eivätkä tule hylätyiksi. Sinkkuuden mahdollisuuden mainitsinkin.

Vierailija
9/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin vanha? Parikymppiset miehet on parhaita. Ei ihme jos ei löydy onnea setä-osastolta.

Vierailija
10/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipa olla sekin että sellaiset miehet  ovat niitä maan hiljaisia.  Ehkä sormensa polttaneet ja siksi arkoja yrittämään uudelleen. Kynnys aloittaa uusi tuttavuus ja suhde on liian korkea.

Sellaiset miehet eivät öykkäröi ja mölyä netissä.  Kaipaavat parisuhdetta mutta pelkäävät yrittää.

Pitäisi olla joku matalan kynnyksen paikka ja tapa missä voisi turvallisesti tutustua.

Itse pidän parhaana kun tekee tuttavuutta ihan irl.  Antaa tutustumiselle aikaa jos toinen ei heti paikalta pakene. 

Siitä voi muodostua vaikka mitä kivaa, ja siinä oppii toista tuntemaan hieman enemmän kuin jostain kylmästä nettiprofiilista missä voi satuilla mitä tahansa. Itselleni netistä etsiminen ainakin on täysin vieras ajatus.

Vierailija
11/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-52 oikeasti itsestään huolta pitävät elämänhallinta kunnossa olevat miehet on kiven alla. Näitä on pirun vähän sinkkuina ja jos ovat niin halukkaita riittää ja ikähaitari alkaa 28vuodesta.  Jolloin säkään et voi olla mikään perus Pirkko tai nämä ei susta tule kiinnostumaan.

Vierailija
12/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne muut vaadittavat kriteerit on mitkä löytyy jokaiselta naiselta? Yksikään nainen ei kelpuuta miestä noin pienillä kriteereillä ja vaatimuksilla

Vierailija
13/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kriteerejä sinulla on miehelle?

Vierailija
14/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, en minäkään löydä. Olen itsekin akateeminen, hoikka ja mukava 48 v nainen.

Oletko hyvännäköinen?

Vierailija
15/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat ja normaalit miehet eivät eroa. Eivät hylkää vaimoaan, eivätkä tule hylätyiksi. Sinkkuuden mahdollisuuden mainitsinkin.

tässä lienee olettamus, että naiset ovat aina ihania.

Vierailija
16/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomalaisena miehenä sanon: tiskin alta. En usko että alueen kaikki sinkkumiehet roikkuvat ja päivystävät somedeiteissä. 

Varattuja on parhaat miehet toki ja kun kauniimpi osapuoli on korkeasti koulutettu, on entistä haasteellisempaa saada se elämän rakkaus kohdalle maakunnassa. 

Ei siinä muu auta kun etsiä isommalta kirkolta sulhasta. 

Vierailija
17/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaikki naimisissa. Eivätkä ottaisi tuollaista, joka nuohonnut joka paikassa.

Vierailija
18/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallintaongelmaisia on kyllä tarjolla, mutta hyvät miehet ovat naimisissa viimeistään 30 v. ->

Vierailija
19/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sanalla "akateeminen"? Olet suorittanut mitä? Ylemmän korkeakoulututkinnon? Tohtorin tutkinnon? Toimit akateemisessa ammatissa? Vai toimit perätä tutkijana? 

Vierailija
20/62 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvännäköinen?

💃🏼😎🌸

juu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä