Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua edelleen, ei ole kukaan paikkaasi sydämessäni saanut. Särjit sydämeni, se ei tarkoita sitä että olisin sinut unohtanut, päinvastoin, se pitää sinut mielessäni vuosikymmenestä toiseen.
Minäkin rakastan sinua, edelleenkin.
Se kakkulaulu monen vuoden takaa voisi olla meidän kipale. Ne leipoi kakkua ja siitä tuli lätty. Vitsi kun en muista, mutta kipale oli pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään "meidän" biisiä. Sellaisen muodostuminen edellyttäisi jotain yhteistä läheistä hetkeä, jossa jokin biisi soisi ja kiteyttäisi sen hetken tunnelman. Eksän kanssa kaksi biisiä muodostui sellaisiksi. Ei niitä mitenkään erityisesti valittu, ne sattuivat tulemaan hänen äärettömän pitkiltä soittolistoiltaan juuri erityisellä hetkellä. Ei sitä biisiä voi noin vaan valita. Sen pitää antaa nousta esiin luonnollisesti.
Mulle riittää kun sanat osuu tilanteeseen
Meidän biisi voisi olla Mary had a little lamb. Tai kitty cat. Hih.
Mies, nyt sitä viestiä kehiin.
Siulla on pian syntymäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuin maa olisi niellyt sinut. Missä oot?
Jumissa menneessä. R.
Tuu sieltä jumista pois.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän viestin jos saan kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Erkki twistaa eikä kaipaa
Parempi olis kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ja mitä kautta? Tiedät yhteystietoni, sinun olisi helppo yhyttää minut, minulla ei ole nykyisiä tietojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kysymässä antaako vaik vaimo tai joku vaan ja sitten laita sitä viestii.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei halua ajatella olevansa isäsi joka hoitaa asiat puolestasi. :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän arpomaan, oliko sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitkohan mun kanssa tutustumaan mun harrastuksiin? Voisin myös tutustua sun harrastukseen.
Ei kiitos. Minulla on omat. Nauti sinäkin omistasi.
oletpa tylsimys
Me emme ole katsomassa yhtään mitään. Hieno seivi sulla tuo. Et edes tiedä mitä et ole katsonut, esität vain että joku random otanta jonka olet sattunut näkemään edustaa jonkinlaista merkittävää rajausta yhtään mistään. Sen sanoin ja sitä et tajunnut, mutta toisaalta et ole ainoastaan vähemmän fiksu vaan kirjaimellisesti hiukan jälkeenjäänyt.
Koitan selventää sen vielä. Tuo äärimmäisen yleinen mussutuksesi siitä miten uudet eivät ole hyviä on vain mukavuudenhaluista lusmuilua. Voisit löytää "vanhoista" eli jo valmiista hyvää katsottavaa lajityypistä riippumatta vaikka miten pitkäksi aikaa muttei asia ole käynyt mielessäkään selvästi. Ehkä on parempi ettet esitä harrastavasi moista ja pidät muutenkin naaman kiinni. Tai tässä ympäristössä sormet eh, sivussa. Nämä ovat avustettavissa olevia asioita tietenkin jos mainittu vajaavaisuus tulee tiellesi. =)
- - -
Ei kukaan ole sun kanssa mitään ollutkaan katsomassa. Tuskin katsomme kaivattunikaan kanssa, koska kuten sanoin, mitään uusia hyviä ei juuri ole tullut ja vanhat hyvät on jo nähty. Eikä meillä hänen kanssaan varmaan ole sama makukaan sarjojen suhteen, käsittääkseni tykkää just noista sunkin ehdottamista Friends jne, joita en itse kyllä jaksa katsoa ollenkaan.
Se siitä, eikä kaipaa sun mielipiteitä. Et liity meihin mitenkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkki twistaa eikä kaipaa
Parempi olis kaivata.
Erkki ei ole sekopää joka kaipailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuin maa olisi niellyt sinut. Missä oot?
Jumissa menneessä. R.
Tuu sieltä jumista pois.
Ei riitä enää voimat.
💖