Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ikävä sua.
Oli? Eikö ole enää?
No ei kun ollaan taas pitkästä aikaa nähty tänään ja eilen.
Toisten harrastukset harvemmin kiinnostaa jos rehellisiä ollaan. Voisin kanivaiheessa mahdollisesti jaksaa hetken esittää kiinnostunutta.
Olet ollut suurin haaveeni niin kauan, etten toivo kenenkään joutuvan odottamaan niin pitkään. Toivon, etten enää palaa haaveilemaan. Kipeintä on luopua sinusta ja toiseksi kipeintä se, että haave ei toteudu. Mistä löydän mielen mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaisit onnitteluhalauksen.
Mistä sinua tulisi onnitella? :O hätäännyspaniikki, kun en enää tiedä elämäsi tärkeistä asioista. Ennenkin sanoit niistä aika vähän mutta sentään jostain olin kärryillä ja annoit minun olla mukana ja tukena..
Minäkin hätäännyn aina kun randomit sanovat jotain yleisluontoista julkisella foorumilla. Oho eikun.. en. Se olisi melkoista se. :P
Vierailija kirjoitti:
Tuo palstaitkijä ei varmaan uskaltaisi kasvotusten urputtaa Mike Tysonin naamatatskan rumuudesta ja luuseriudesta. Eod.
Tyson saisi niiiiiin pataan, ettei äitikään tuntisi häntä kuin DNA-testistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut suurin haaveeni niin kauan, etten toivo kenenkään joutuvan odottamaan niin pitkään. Toivon, etten enää palaa haaveilemaan. Kipeintä on luopua sinusta ja toiseksi kipeintä se, että haave ei toteudu. Mistä löydän mielen mihinkään?
Kaikista kipeintä olisi kun joutuisi jotain muuta tekemään kuin toivomaan ja vauvalle kirjoittamaan. :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän sellaisen 🤗🤗🤗🤗
Huomenna irl?
Joo! Meen huomenna tyttöjen keikalle. Olisipa aika söpöä nähdä siellä ja vaan halaillen katsella keikkaa. Juteltais sit myöhemmin, kun ollaan näin vanhoja ja viisaita jo. Kyllä me tää kestetään. Oot kestäki paljon pahempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva makoilla sun kanssa ja katsoa yhdessä hyvää sarjaa.
Ei oo pitkään aikaan vaan tullu mitään hyvää uutta sarjaa ja vanhat on nähty :( sitä paitsi pelkään että meillä olis täysin eri maku näissä asioissa
Vanhat on nähty.. Tsiisus. xD
Niin? Sä et oo nähny sarjoja vai?
Ihmisen elämä ei riitä katsomaan sarjoja joten helvetin typerän näköistä heittää että vanhat on nähty. Jotain GG/Frendit akselia varmaan. Eihän niitä muita olekaan. :0
Ei kun just tommosta en katso, sen takia hyviä tuleekin harvoin ja vanhat on nähty.
Jos mulle kelpais sun ehdottamat niin eihän mulla olis mitään ongelmaa. Et taida olla kovin fiksu? 😅
Tulit yllättäen ajatuksiini kesken työpäivän aivan kuin oisit ollut kotonani. Hymyilytti ja jäi hyvä fiilis. Katsottiin kerran ikkunan takaa linnunpesää lähekkäin. Hyvää yötä 💛
Vierailija kirjoitti:
Surullista tajuta, että sukupolvesta toiseen periytynyt puhumattomuus ja vaikeneminen jatkuu vieläkin, minussa, näinkin modernissa ajassa.
En pääse ulos tästä.
Anna anteeksi.
Ei se mitään. Minusta tuli samanlainen kun yritin. Olisi minulle kelvannut se ystävyyskin, mutta ei estäjän kanssa voi olla tekemisissä.
Silti kaipaan sivusta hiljaa.
Laitan rakkauden tuulien teille. Menköön menojaan ja ottakoon, ken tarvitsee. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Toisten harrastukset harvemmin kiinnostaa jos rehellisiä ollaan. Voisin kanivaiheessa mahdollisesti jaksaa hetken esittää kiinnostunutta.
Kyllä mua kiinnostaisi mistä se mulle tärkeä ihminen tykkää
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaa kyllä kauheesti ne se roplausjutut kiinnosta, mutta! Rakastan katsella sitä innostunutta kipinää hänen silmissä, kun on lempipuuhansa äärellä. Hyvin, hyvin suloista ja innostavaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi meidän biisi?
Leevi and the Leavings: Ei se tyttö tule takaisin
Vierailija kirjoitti:
Tulisitkohan mun kanssa tutustumaan mun harrastuksiin? Voisin myös tutustua sun harrastukseen.
Ei kiitos. Minulla on omat. Nauti sinäkin omistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kipeintä olisi kun joutuisi jotain muuta tekemään kuin toivomaan ja vauvalle kirjoittamaan. :I
Noudata omia neuvojasi. Viimeksi tänään ehdotin, että voisin laittaa viestiä. Ei käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Halaisin. Tuu hakemaan 💌
Hyvää yötä rakas !