Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (9842)

Vierailija
9761/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas !

Vierailija
9762/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ikävä sua. 

Oli? Eikö ole enää?

No ei kun ollaan taas pitkästä aikaa nähty tänään ja eilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten harrastukset harvemmin kiinnostaa jos rehellisiä ollaan. Voisin kanivaiheessa mahdollisesti jaksaa hetken esittää kiinnostunutta. 

Vierailija
9764/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut suurin haaveeni niin kauan, etten toivo kenenkään joutuvan odottamaan niin pitkään. Toivon, etten enää palaa haaveilemaan. Kipeintä on luopua sinusta ja toiseksi kipeintä se, että haave ei toteudu. Mistä löydän mielen mihinkään? 

Vierailija
9765/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halaisit onnitteluhalauksen.

Mistä sinua tulisi onnitella? :O hätäännyspaniikki, kun en enää tiedä elämäsi tärkeistä asioista. Ennenkin sanoit niistä aika vähän mutta sentään jostain olin kärryillä ja annoit minun olla mukana ja tukena..

Minäkin hätäännyn aina kun randomit sanovat jotain yleisluontoista julkisella foorumilla. Oho eikun.. en. Se olisi melkoista se. :P

Vierailija
9766/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo palstaitkijä ei varmaan uskaltaisi kasvotusten urputtaa Mike Tysonin naamatatskan rumuudesta ja luuseriudesta. Eod.

Tyson saisi niiiiiin pataan, ettei äitikään tuntisi häntä kuin DNA-testistä. 

Vierailija
9767/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut suurin haaveeni niin kauan, etten toivo kenenkään joutuvan odottamaan niin pitkään. Toivon, etten enää palaa haaveilemaan. Kipeintä on luopua sinusta ja toiseksi kipeintä se, että haave ei toteudu. Mistä löydän mielen mihinkään? 

Kaikista kipeintä olisi kun joutuisi jotain muuta tekemään kuin toivomaan ja vauvalle kirjoittamaan. :I

Vierailija
9768/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän sellaisen 🤗🤗🤗🤗

Huomenna irl?

Joo! Meen huomenna tyttöjen keikalle. Olisipa aika söpöä nähdä siellä ja  vaan halaillen katsella keikkaa. Juteltais sit myöhemmin, kun ollaan näin vanhoja ja viisaita jo. Kyllä me tää kestetään. Oot kestäki paljon pahempaakin.

Vierailija
9769/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva makoilla sun kanssa ja katsoa yhdessä hyvää sarjaa.

Ei oo pitkään aikaan vaan tullu mitään hyvää uutta sarjaa ja vanhat on nähty :( sitä paitsi pelkään että meillä olis täysin eri maku näissä asioissa

Vanhat on nähty.. Tsiisus. xD

Niin? Sä et oo nähny sarjoja vai?

Ihmisen elämä ei riitä katsomaan sarjoja joten helvetin typerän näköistä heittää että vanhat on nähty. Jotain GG/Frendit akselia varmaan. Eihän niitä muita olekaan. :0

Ei kun just tommosta en katso, sen takia hyviä tuleekin harvoin ja vanhat on nähty. 

Jos mulle kelpais sun ehdottamat niin eihän mulla olis mitään ongelmaa. Et taida olla kovin fiksu? 😅

Vierailija
9770/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi meidän biisi?

Vierailija
9771/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit yllättäen ajatuksiini kesken työpäivän aivan kuin oisit ollut kotonani. Hymyilytti ja jäi hyvä fiilis. Katsottiin kerran ikkunan takaa linnunpesää lähekkäin. Hyvää yötä 💛

Vierailija
9772/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkimimmi, saat minut aina niin hyvälle tuulelle.

t. J

Vierailija
9773/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tajuta, että sukupolvesta toiseen periytynyt puhumattomuus ja vaikeneminen jatkuu vieläkin, minussa, näinkin modernissa ajassa. 

En pääse ulos tästä. 

Anna anteeksi.

Ei se mitään. Minusta tuli samanlainen kun yritin. Olisi minulle kelvannut se ystävyyskin, mutta ei estäjän kanssa voi olla tekemisissä.

Silti kaipaan sivusta hiljaa.

Vierailija
9774/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rakkauden tuulien teille. Menköön menojaan ja ottakoon, ken tarvitsee. Hyvää yötä.

Vierailija
9775/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten harrastukset harvemmin kiinnostaa jos rehellisiä ollaan. Voisin kanivaiheessa mahdollisesti jaksaa hetken esittää kiinnostunutta. 

Kyllä mua kiinnostaisi mistä se mulle tärkeä ihminen tykkää

Vierailija
9776/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaa  kyllä kauheesti ne se roplausjutut kiinnosta, mutta! Rakastan katsella sitä innostunutta kipinää hänen silmissä, kun on lempipuuhansa äärellä. Hyvin, hyvin suloista ja innostavaa. <3

Vierailija
9777/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi meidän biisi?

Leevi and the Leavings: Ei se tyttö tule takaisin

Vierailija
9778/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisitkohan mun kanssa tutustumaan mun harrastuksiin? Voisin myös tutustua sun harrastukseen.

Ei kiitos. Minulla on omat. Nauti sinäkin omistasi. 

Vierailija
9779/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kipeintä olisi kun joutuisi jotain muuta tekemään kuin toivomaan ja vauvalle kirjoittamaan. :I

Noudata omia neuvojasi. Viimeksi tänään ehdotin, että voisin laittaa viestiä. Ei käynyt.

Vierailija
9780/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaisin. Tuu hakemaan 💌