Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Onko silmät jo kiinni pyöreässä päässä?
Peilistä näet vastauksen.
Annan sun olla. Mutta kauanko meinaat vielä olla? Eikö läheisyys lämmittäisi? Täällä etäällä on ankeaa ilman sua. Siitä on niin kamalan kauan ku oon nähny sut ja kuullu sun äänen.
Gallup: Oletko nähnyt hänen paljasta napaansa livenä?
Vierailija kirjoitti:
En muistaakseni
Meinas tulla taas pieni kiirus, kun uppouduin tekemään yhtä keskeneräistä hommaa loppuun. Et ole kuitenkaan ollut tänäänkään unohduksissa. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
kulmikkaassa päässä
Vierailija kirjoitti:
Olen. Hän nosti paitaansa, että näkisin uuden tatskansa. En muka katsonut.
Vierailija kirjoitti:
En kai.
Vierailija kirjoitti:
Ihan just kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Hän nosti paitaansa, että näkisin uuden tatskansa. En muka katsonut.
OMG tatska!!!!!!!!!!
Hyvää yötä, rakas. Pitkä halaus ja suukko. Nuku hyvin.
Toivottavasti siulla oli tänään hyvä päivä, itelläin ihan kiva, nukuin paljon -näennäisesti, mutta oli yöllä eriökeskeytyksiä joiden päätteeksi kuuntelin ratiota ja lopulta lääkkeenottoherätys(lääkelääke ja osteoporoosin estokalkitus)0, joka johti 3 tunnin aamiaistaukoon, sitten nukuin lisää ja heräsin ennen kolmea. Kävin kylillä oikomassa selkäruotoa ja tuulettamassa tädykset, noudin apteekista reseptimyrkyn ja kävin kahessa isossa kaupassa, kitumarketissa ja rismassa. Sitte kämpälle, nyt kuuntelen ratiota ja laain iltapalaa sekä pohjustan huomisen aamupalaa. tarjoisin siullekin. Ai niin , kuntoutuspaikasta soitettiin ja sovimme saapumisajankohastain, sellaista hiljaiseloa miulla. Oot mielessä. Naiselle hyvää yötä lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ö
Sormus
Suottaapi olla.