Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Unelmani on häät, puoliso, talo meren rannalla, kaksi lasta, koira ja ei avioeroa. Mikä on sinun unelmasi?
Unelmani on sama katto J:n kanssa. Rauhallinen elämä. Ei lapsia. Hässäkkää on jo ollut ihan riittämiin tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti on hirveä joukko (lue kaksi) tatskoja puolustavia. Minkäs te sosioekonomiselle taustallenne ja tyylitajullenne voitte. Leimailkaa vain. Ne näyttävät kauniilta jo 50-vuotiaan ryppyisessä ihossa :D
Sinähän se täällä olet joka yrittää nyt piikitellä noilla sosioekonomisjutuilla. Mun pitää kyllä itsestäni sanoa se, että ottaisin mielummin naamatatuoinnin kuin tulisin yhdistetyksi koskaan tuollaiseen kommentointiin toisten oletetusta taustasta. Munkin kohdalla menisi siis oletukset pieleen. Voit lukea korkeintaan sen, että piut paut välitetään tietyn tyyppisten ihmisten porukoihin kuulumisesta
Mutta kyllähän ne kuuluvat alempaan sosioekonomiseen luokkaan, siitä on hyvin vaikea olla eri mieltä. t eri
Tulkitset vaan harhaisesti niin koska olet nähnyt ainoastaan noita alempia luokkia joiden parissa hengailet. Ja ehkä jotain lestoja jotka pitävät itseään muita parempina.
Oikeasti tatskoja on kaikenlaisilla ihmisillä. Toimitusjohtajilla ja professoreilla, pääomasijoittajilla ja pankkiireilla, ministereillä ja kirkkoherroilla, maailmanmestareilla ja kuninkaallisilla.
Sä oot nyt potenut tuota tatskakoliikkiasi iltapäivästä asti pääsemättä puusta pitkään. Oisko aika ottaa jo rauhoittavat ja mennä lepäämään. Muista syödä ja juoda myös.Testauta IQ:si. Lopeta jankkaus.
Olen Mensan jäsen. Ei ole ja kkausta todeta sun ja kannen tatskafobiaasi iltapäivästä asti.
Mensan jäsen, mutta niin tyhmä, että haukut viestissäsi yhden kansanryhmän, lestadiolaiset. Enkä muuten ollut tuo tatskajankkaaja. Sivusta laitoin, kuten sanoin. Nyt jatka elämässäsi eteenpäin vaikka niiden tatskojen kanssa. Ja opettele suvaitsevaisuutta muita sellaisia kohtaan, jotka eivät ole kuin sinä.
Herätit rakkauden ja tukahdutat sen. Et taida lopulta olla se mies, johon rakastuin. Hän olisi toiminut, kuten toimii se, joka rakastaa. Kyllä sinäkin rakastat ja paljon rakastatkin, mutta et minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoaly vastaa kysymyksiin. Voiko mies rakastua seksin kautta ?
Kyllä, mies voi ehdottomasti rakastua seksin kautta. Seksin harrastaminen voi syventää tunteita ja olla kokemus, jossa toiseen syntyy voimakas emotionaalinen side. Vaikka seksi voi olla aluksi vain fyysistä, läheisyys ja kemialliset reaktiot (kuten oksitosiini) voivat kehittää kiintymystä ja lopulta syvää rakkautta.
Tässä on keskeisiä asioita aiheesta:
Tunteiden syveneminen: Seksi kumppanin kanssa, jota kohtaan on jo kiinnostusta, voi muuttaa tunteet rakkaudeksi.
Kiintymyshormonit: Fyysinen läheisyys ja yhdyntä vapauttavat aivoissa hormoneja, jotka lisäävät turvallisuuden tunnetta ja sitoutumista.
Yksilöllisyys: Vaikka seksi voi johtaa rakastumiseen, se ei aina tee niin. Kyse on aina myös muusta yhteisymmärryksestä ja kemiasta.
Kehollisuus ja tunteet: Miehet kokevat seksin usein kokonaisvaltaisesti, ja se voi olla tapa kokea läheisyyttä ja eheytyä, toteaa Hidasta elämää.
On kuitenkin hyvä muistaa, että jokainen ihminen ja suhde on yksilöllinen.
Väärin.
Miehillä kiintymishormoneja erittyy nimenomaan ennen kuin on harrastettu seksiä. Pikainen seksi latistaa kiintymyksen muodostumisen ennen kuin se pääsee kunnolla edes alkuun.
Suhteessa sitten taas seksi pitää häntäheikin liepeillä.
Ai olet viisaampi kuin tekoäly ? Asetatko oikeasti itses tekoälyn yläpuolelle sanomalla että se on väärässä 😂 Tekoäly kerää kaikkialta faktatiedosta koosteen. Sinä vaan uskot yhteen tiettyyn asiaan, ja selität että se on näin.
Tekoälykin vastaa välillä ihan puuta heinää
-Sivusta
Sinä myös.
Kukapa ei. Mutta on täysin hölmöä luottaa sokeasti tekoälyyn. Ja muutenkin sen käyttö vain kuluttaa vesivaroja.
Kannattaisi käyttää ihan omaa älyään vaan. Toivottavasti kaivattuni ei ole mikään tekoälyn innokas käyttäjä, se olisi turn off.
No just nää omaa älyään käyttävät täällä uskoo sit horoskooppeihin ja ties mihin, kun kaikki oikea tieto puuttuu kokonaan. Tekoäly sekoilee joo, mutta se sentään yhdistelee muutakin kuin omia luuloja yhteen. Missään ei kohtaa sellaista määrää elämänkoululaisia kuin tässä ketjussa.
SivustaEli meinaatko että kukaan ei ole tässä maailmassa tiennyt mistään mitään ennen tekoälyä??? Tekoälyn tieto on ihmisten tuottamaa.
En meinaa, miksi niin luulit? Mä en itse käytä tekoälyä kuin otsikoiden keksimiseen, lähteiden etsimiseen ja tekstien tiivistämiseen, jopa slaidit teen mieluummin itse.
Pointti oli, että teillä ei ole tietoa mistä ammentaa. Tää sun omakin kommentti osoitti suurta yleissivistyksen puutetta.Just 😂 Slaidi sulla on housuissais. Ite keksin ihan otsikotkin omalla älyllä. Ja etsin lähteetkin.
Tekoäly on äärimmäisen hyvä työkalu kaikkeen mitä kirjoitin, ihan turhaa tehdä noita asioita itse. Sinä tuskin edes tarvitset otsikoita tai lähteitä työssäsi mihinkään, kun et tuota tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti on hirveä joukko (lue kaksi) tatskoja puolustavia. Minkäs te sosioekonomiselle taustallenne ja tyylitajullenne voitte. Leimailkaa vain. Ne näyttävät kauniilta jo 50-vuotiaan ryppyisessä ihossa :D
Sinähän se täällä olet joka yrittää nyt piikitellä noilla sosioekonomisjutuilla. Mun pitää kyllä itsestäni sanoa se, että ottaisin mielummin naamatatuoinnin kuin tulisin yhdistetyksi koskaan tuollaiseen kommentointiin toisten oletetusta taustasta. Munkin kohdalla menisi siis oletukset pieleen. Voit lukea korkeintaan sen, että piut paut välitetään tietyn tyyppisten ihmisten porukoihin kuulumisesta
Mutta kyllähän ne kuuluvat alempaan sosioekonomiseen luokkaan, siitä on hyvin vaikea olla eri mieltä. t eri
Tulkitset vaan harhaisesti niin koska olet nähnyt ainoastaan noita alempia luokkia joiden parissa hengailet. Ja ehkä jotain lestoja jotka pitävät itseään muita parempina.
Oikeasti tatskoja on kaikenlaisilla ihmisillä. Toimitusjohtajilla ja professoreilla, pääomasijoittajilla ja pankkiireilla, ministereillä ja kirkkoherroilla, maailmanmestareilla ja kuninkaallisilla.
Sä oot nyt potenut tuota tatskakoliikkiasi iltapäivästä asti pääsemättä puusta pitkään. Oisko aika ottaa jo rauhoittavat ja mennä lepäämään. Muista syödä ja juoda myös.Testauta IQ:si. Lopeta jankkaus.
Olen Mensan jäsen. Ei ole ja kkausta todeta sun ja kannen tatskafobiaasi iltapäivästä asti.
Mensan jäsen, mutta niin tyhmä, että haukut viestissäsi yhden kansanryhmän, lestadiolaiset. Enkä muuten ollut tuo tatskajankkaaja. Sivusta laitoin, kuten sanoin. Nyt jatka elämässäsi eteenpäin vaikka niiden tatskojen kanssa. Ja opettele suvaitsevaisuutta muita sellaisia kohtaan, jotka eivät ole kuin sinä.
Eli tatskajankkaaja on siis tässä joku suvaitsevaisuuden perikuva? Hyvin sä vedät. Ilmeisesti se viimeisen sanan syndrooma on teillä vähälahjaisemmilla vahvasti läsnä?
Vierailija kirjoitti:
Pari tatuointia ei haittaa vaikka ne ei nyt niin hienoja olisikaan. Jos on joku naamatatuointi jne. niin ei kiitos. Minusta tatuointeja kauheampia ovat lävistykset ja venytykset. En ikinä kiinnostuisi henkilöstä jolla on korvissa venytykset tai naama täynnä lävistyksiä. Makunsa kullakin!
Joo, ne on samaa sarjaa. Ei kiitos todellakaan. Onneks kaivatulla ei sentään lävistyksiä ole, tatuoinneissakin on sietämistä
Ei, kommneotin vain, että haukuit yhtä kansanryhmää ja osoitit myös suvaitsemattomuutesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täydellisessä elämässä on mahdollisimman vähän pakollisia asioita, ei esim palkkatyötä, jota pitää tehdä rahan takia, siis mahdollisimman suuri vapaus tehdä ja ennen kaikkea olla tekemättä. Materiasta en niinkään unelmoi vaan nimenomaan vapaudesta.
Elämässä on pakko tehdä töitä että kasvaa isoksi ja kun kasvaa isoksi niin haukutaan läskiksi. Ei se ole läskiä vaan elintasoa. Antaa kateellisten haukkua, minä syön heidänkin edestä ja kun olen iso ja minulla on leveä perä niin nämä heinäseipäät tulevat minulta anelemaan ruista ranteeseen.
Minä en ole syntynyt syödäkseni vaan olen syntynyt elämään elämääni. Rahaa voi laittaa muuhunkin kuin vain ruokaan, tämä toki lisää nautintoa elämässä kun on suht pieniruokainen. Hoikkana ja aktiivisena eläminen on mielestäni nautinnollista.
Sivusta, mutta on myös paljon geneettistä tuo. Moni hoikka voi syödä yllättävän paljon tai sitten elimistö vain säätelee näläntunnetta hyvin. Tietysti myös halu pysyä terveenä. Ei siis mikään merkki elintasosta.
Tatuoinnit, lävistykset, venytykset ja shokkivärit ovat merkkejä siitä, että henkilö haluaa näyttää rumalta ja vieläpä maksaa siitä. Miksi kukaan haluaisi elämäänsä lisää rumuutta? Nainen, joka ei ymmärrä, että klassinen naisellinen tyyli, luonnolliset värit, kukkamekot ja meikkauksessa nude-tyyli edustavat tavoiteltavaa kauneutta, on kuin ihminen, joka ei ymmärrä elämän peruslainalaisuuksia kuten säänmukaista pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kommneotin vain, että haukuit yhtä kansanryhmää ja osoitit myös suvaitsemattomuutesi
Aivan eikä kummallekaan väitteillesi ole mitäön perusteita. Yritit päteä omalla älylläni ja se kosahtikin omaan nilkkaasi, joten siirryit pulushakkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit, lävistykset, venytykset ja shokkivärit ovat merkkejä siitä, että henkilö haluaa näyttää rumalta ja vieläpä maksaa siitä. Miksi kukaan haluaisi elämäänsä lisää rumuutta? Nainen, joka ei ymmärrä, että klassinen naisellinen tyyli, luonnolliset värit, kukkamekot ja meikkauksessa nude-tyyli edustavat tavoiteltavaa kauneutta, on kuin ihminen, joka ei ymmärrä elämän peruslainalaisuuksia kuten säänmukaista pukeutumista.
Että pysyy sun kaltaiset kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai mies. Ihan yhtä rumia nuo miehillä on. Kaivattu olisi paljon komeampi ilman.
Surullista tajuta, että sukupolvesta toiseen periytynyt puhumattomuus ja vaikeneminen jatkuu vieläkin, minussa, näinkin modernissa ajassa.
En pääse ulos tästä.
Anna anteeksi.
Pari tatuointia ei haittaa vaikka ne ei nyt niin hienoja olisikaan. Jos on joku naamatatuointi jne. niin ei kiitos. Minusta tatuointeja kauheampia ovat lävistykset ja venytykset. En ikinä kiinnostuisi henkilöstä jolla on korvissa venytykset tai naama täynnä lävistyksiä. Makunsa kullakin!