Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (9842)
Vierailija kirjoitti:
Monilla huippuälykkäillä on tatuointeja.
T. mensalainen
Monella huippuälykkäällä on kyky ymmärtää sosiaalisia nyansseja ja esim. lopettaa jankkaus lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Paikalla. Kuka kaipaa?
Miten nää jaksaa vääntää yhdestä asiasta tuntitolkulla. Eikö näillä ole muuta elämää kun olla täällä. Varmasti ovat irl vielä rasittavampia kuin täällä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla huippuälykkäillä on tatuointeja.
T. mensalainen
Monella huippuälykkäällä on kyky ymmärtää sosiaalisia nyansseja ja esim. lopettaa jankkaus lyhyeen.
Näin on. Muutama vaihdettu viesti riittää osoittamaan vastapuolen heikon ymmärryksen, sitten onkin parempi jatkaa eteenpäin ja jättää viimeisen sanan tavoittelija hakemaan haluamaansa ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee tällaista enää kenellekään.
Millaista?
Vierailija kirjoitti:
Näin vieritetään kaikki toisen jo muutenkin huterille hartioille
Vierailija kirjoitti:
Surullista tajuta, että sukupolvesta toiseen periytynyt puhumattomuus ja vaikeneminen jatkuu vieläkin, minussa, näinkin modernissa ajassa.
En pääse ulos tästä.
Anna anteeksi.
Ymmärrät muuttaa suuntaa, jos ja kun olet itsesi kanssa riittävän solmussa etkä pysty luovimaan enää selville vesille. Sanonpa suoraan, että valitettavasti toisen ahdinko ei riitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit, lävistykset, venytykset ja shokkivärit ovat merkkejä siitä, että henkilö haluaa näyttää rumalta ja vieläpä maksaa siitä. Miksi kukaan haluaisi elämäänsä lisää rumuutta? Nainen, joka ei ymmärrä, että klassinen naisellinen tyyli, luonnolliset värit, kukkamekot ja meikkauksessa nude-tyyli edustavat tavoiteltavaa kauneutta, on kuin ihminen, joka ei ymmärrä elämän peruslainalaisuuksia kuten säänmukaista pukeutumista.
Ai mä oon puhunut koko ajan tatuoiduista miehistä yhtälailla. Sä puhut näköjään vaan naisista.
Haluaisin tietää, kuka se oli, joka aikanaan toi nimet tänne? Minä se en ollut, joten kuka se oli? Niin idiootti en minäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, kuka se oli, joka aikanaan toi nimet tänne? Minä se en ollut, joten kuka se oli? Niin idiootti en minäkään ole.
Mitkä nimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vieritetään kaikki toisen jo muutenkin huterille hartioille
Minä en ole odotuttanut ketään vuosikausia. Olen noudattanut hänen toiveitaan ja vastalahjaksi olen saanut itse kokea sydäntä kouraisevia eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain Mikosta jauhettiin kamalasti esihistoriallisissa kaipausketjuissa, se on jäänyt mieleen. Sitten on nää nimiarvuttelijat jotka toisinaa tekee attentaatteja allakan sivut kahisten.
Sillä, onko siulla tatuointeja vai ei, ei ole niin väliä. Eräs mies sanoi, etten pidä tatuoinneistani, joten poistin ne. Mutta hän ei silti pysynyt kanssani. Mielestäni tatuointi oli vain tekosyy torjua mut.
Suvaitsevaisuus on sitä, että hyväksyt toisen erilaisuuden, vaikka et itse lähtisi elämään samalla tavalla. Siinä on monilla kasvun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista?
Ilmeisesti viittaa siihen ilmi tulleeseen pikkujoulucaseen 🤓🙄
Brassaile pois muovisulillas. Lasta-sana ei kuulu omaan sanavarastooni. Ja Mensan jäsenyydellä kehuminen lähinnä saa 🥶 ilmeen kasvoilleni. Ei ole tarvinnut koskaan testauttaa. Mutta osaatko sinä lopettaa jankkauksen? Et? Autismin kirjolla?