Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (9842)

Vierailija
9641/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kommneotin vain, että haukuit yhtä kansanryhmää ja osoitit myös suvaitsemattomuutesi

Aivan eikä kummallekaan väitteillesi ole mitäön perusteita. Yritit päteä omalla älylläni ja se kosahtikin omaan nilkkaasi, joten siirryit pulushakkiin.

Brassaile pois muovisulillas. Lasta-sana ei kuulu omaan sanavarastooni. Ja Mensan jäsenyydellä kehuminen lähinnä saa 🥶 ilmeen kasvoilleni. Ei ole tarvinnut koskaan testauttaa. Mutta osaatko sinä lopettaa jankkauksen? Et? Autismin kirjolla?

Vierailija
9642/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla huippuälykkäillä on tatuointeja.

T. mensalainen

Monella huippuälykkäällä on kyky ymmärtää sosiaalisia nyansseja ja esim. lopettaa jankkaus lyhyeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9643/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Paikalla. Kuka kaipaa?

Vierailija
9644/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää jaksaa vääntää yhdestä asiasta tuntitolkulla. Eikö näillä ole muuta elämää kun olla täällä. Varmasti ovat irl vielä rasittavampia kuin täällä. 🙄

Vierailija
9645/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla huippuälykkäillä on tatuointeja.

T. mensalainen

Monella huippuälykkäällä on kyky ymmärtää sosiaalisia nyansseja ja esim. lopettaa jankkaus lyhyeen.

Näin on. Muutama vaihdettu viesti riittää osoittamaan vastapuolen heikon ymmärryksen, sitten onkin parempi jatkaa eteenpäin ja jättää viimeisen sanan tavoittelija hakemaan haluamaansa ihan keskenään.

Vierailija
9646/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee tällaista enää kenellekään.

Millaista?

Vierailija
9647/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vieritetään kaikki toisen jo muutenkin huterille hartioille

Vierailija
9648/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tajuta, että sukupolvesta toiseen periytynyt puhumattomuus ja vaikeneminen jatkuu vieläkin, minussa, näinkin modernissa ajassa. 

En pääse ulos tästä. 

Anna anteeksi.

Ymmärrät muuttaa suuntaa, jos ja kun olet itsesi kanssa riittävän solmussa etkä pysty luovimaan enää selville vesille. Sanonpa suoraan, että valitettavasti toisen ahdinko ei riitä siihen.

Vierailija
9649/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, lävistykset, venytykset ja shokkivärit ovat merkkejä siitä, että henkilö haluaa näyttää rumalta ja vieläpä maksaa siitä. Miksi kukaan haluaisi elämäänsä lisää rumuutta? Nainen, joka ei ymmärrä, että klassinen naisellinen tyyli, luonnolliset värit, kukkamekot ja meikkauksessa nude-tyyli edustavat tavoiteltavaa kauneutta, on kuin ihminen, joka ei ymmärrä elämän peruslainalaisuuksia kuten säänmukaista pukeutumista.

Ai mä oon puhunut koko ajan tatuoiduista miehistä yhtälailla. Sä puhut näköjään vaan naisista.

Vierailija
9650/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, kuka se oli, joka aikanaan toi nimet tänne? Minä se en ollut, joten kuka se oli? Niin idiootti en minäkään ole.

Vierailija
9651/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, kuka se oli, joka aikanaan toi nimet tänne? Minä se en ollut, joten kuka se oli? Niin idiootti en minäkään ole.

Mitkä nimet?

Vierailija
9652/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vieritetään kaikki toisen jo muutenkin huterille hartioille

Minä en ole odotuttanut ketään vuosikausia. Olen noudattanut hänen toiveitaan ja vastalahjaksi olen saanut itse kokea sydäntä kouraisevia eleitä.

Vierailija
9653/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain Mikosta jauhettiin kamalasti esihistoriallisissa kaipausketjuissa, se on jäänyt mieleen. Sitten on nää nimiarvuttelijat jotka toisinaa tekee attentaatteja allakan sivut kahisten.

Vierailija
9654/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kullalle 🧡

Vierailija
9655/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, onko siulla tatuointeja vai ei, ei ole niin väliä.  Eräs mies sanoi, etten pidä tatuoinneistani, joten poistin ne. Mutta hän ei silti pysynyt kanssani. Mielestäni tatuointi oli vain tekosyy torjua mut.

Vierailija
9656/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, kauniita unia!  🧡🤗

Vierailija
9657/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tatuointikerho tää on?

Vierailija
9658/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus on sitä, että hyväksyt toisen erilaisuuden, vaikka et itse lähtisi elämään samalla tavalla. Siinä on monilla kasvun paikka. 

Vierailija
9659/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä, kauniita unia!  🧡🤗

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
9660/9842 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: