Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (9849)

Vierailija
9341/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää jollekin jossakin! <3En lausu nimeäsi nyt. Se on muuten sama kuin isoäitini nimi, Btw.

Vierailija
9342/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivatulla ei oo kolmatta nimeä joten ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä onkaan niin monimutkaista, kun pihkaannuin eikä kaipuu vaan hellitä. Enkä edes kuuntele järjen ääntä.

Kyllä sinä kuuntelet. Olet kuunnellut sitä jo kauan.

Liiankin kauan sitä järjen tuomitsevaa ja ankaraa ääntä, mikä saa vaieta ja tilalle vaihteeksi vaikka mielettömyyttä.

Kevätaurinko tekee taikojaan.

Vierailija
9344/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen epätoivoisesti järkevää terapeuttia, joka voi auttaa minua luopumaan täysin henkilöstä, johon olen ihastunut. Vietimme ennen paljon aikaa yhdessä, mutta nyt en voi elää ilman häntä.

Yksipuolinen rakkaus on liian tuskallista. Joka kerta, kun luulen hänen olevan kanssani, petyn yhä uudelleen.

Vierailija
9345/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen epätoivoisesti järkevää terapeuttia, joka voi auttaa minua luopumaan täysin henkilöstä, johon olen ihastunut. Vietimme ennen paljon aikaa yhdessä, mutta nyt en voi elää ilman häntä.

Yksipuolinen rakkaus on liian tuskallista. Joka kerta, kun luulen hänen olevan kanssani, petyn yhä uudelleen.

Ajattelin, että ihmisten tunteista ja tunnustuksista lukeminen saisi minut ymmärtämään oman yksipuolisen rakkauteni ja antaisi minulle mahdollisuuden vetäytyä kilpailusta. Mutta en vieläkään voi päästää irti. Jatkan hänen tunnematkansa seuraamista tällä nöyrällä ja arvostamattomalla tavalla.

Vierailija
9346/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu. Puuta heinää.

Vierailija
9347/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyshormoniteoria pitää kutinsa.

Ei kuitenkaan minulta yksikään. _x_

Vierailija
9348/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä suhdekiintymään tässä 

kohtaa, kun vakaana aikeena

muutto sydän-Euroopan

arkkitehtuurin keskelle.

Täällä henki näivettyy

kokiessaan olonsa täysin 

ulkopuoliseksi ja ei millään 

tasolla ymmärretyksi. _x_

Vierailija
9349/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoaly vastaa kysymyksiin. Voiko mies rakastua seksin kautta ? 

Kyllä, mies voi ehdottomasti rakastua seksin kautta. Seksin harrastaminen voi syventää tunteita ja olla kokemus, jossa toiseen syntyy voimakas emotionaalinen side. Vaikka seksi voi olla aluksi vain fyysistä, läheisyys ja kemialliset reaktiot (kuten oksitosiini) voivat kehittää kiintymystä ja lopulta syvää rakkautta. 

Tässä on keskeisiä asioita aiheesta:

Tunteiden syveneminen: Seksi kumppanin kanssa, jota kohtaan on jo kiinnostusta, voi muuttaa tunteet rakkaudeksi.

Kiintymyshormonit: Fyysinen läheisyys ja yhdyntä vapauttavat aivoissa hormoneja, jotka lisäävät turvallisuuden tunnetta ja sitoutumista.

Yksilöllisyys: Vaikka seksi voi johtaa rakastumiseen, se ei aina tee niin. Kyse on aina myös muusta yhteisymmärryksestä ja kemiasta.

Kehollisuus ja tunteet: Miehet kokevat seksin usein kokonaisvaltaisesti, ja se voi olla tapa kokea läheisyyttä ja eheytyä, toteaa Hidasta elämää. 

On kuitenkin hyvä muistaa, että jokainen ihminen ja suhde on yksilöllinen.

Väärin.

Miehillä kiintymishormoneja erittyy nimenomaan ennen kuin on harrastettu seksiä. Pikainen seksi latistaa kiintymyksen muodostumisen ennen kuin se pääsee kunnolla edes alkuun.

Suhteessa sitten taas seksi pitää häntäheikin liepeillä.

Ai olet viisaampi kuin tekoäly ? Asetatko oikeasti itses tekoälyn yläpuolelle sanomalla että se on väärässä 😂 Tekoäly kerää kaikkialta faktatiedosta koosteen. Sinä vaan uskot yhteen tiettyyn asiaan, ja selität että se on näin. 

Vierailija
9350/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa

Käytännössä 🚫🙅🏽

Vierailija
9351/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei me selvitetä tätä? 

Lähesty ja palaa normaaliks. Siinä olis jo paljon selvinnyt.

Lähestyminen on haasteellista, koska emme näe toisiamme juuri koskaan. Normaali olen.

Vierailija
9352/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa kyllä. Pitää yrittää kääntää se kokemus positiiviseksi, josta on saanut oppia jotakin. 

Omasta kokemuksestani sanoisin silti, että jos on paha jumi niin se vaatii aktiivista työstämistä. Meditointia ja halua kääntää tunteiden tuoma energia erilaiseksi polttoaineeksi itsensä sisälle. Ajattele mitä se kokemus haluaa opettaa sulle ja yritä oppia se, ehkä rauhan löytää sitä kautta. Itse ainakin löysin tuota reittiä. Tunne tietenkin jäi eloon, mutta se on kivuton ja lämmin enkä luopuisi siitä mistään hinnasta, vaikka vastaavissa synkissä vesissä pyörin pitkiä aikoja. Tsemiä

Vierailija
9353/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä onkaan niin monimutkaista, kun pihkaannuin eikä kaipuu vaan hellitä. Enkä edes kuuntele järjen ääntä.

Kyllä sinä kuuntelet. Olet kuunnellut sitä jo kauan.

Liiankin kauan sitä järjen tuomitsevaa ja ankaraa ääntä, mikä saa vaieta ja tilalle vaihteeksi vaikka mielettömyyttä.

Kevätaurinko tekee taikojaan.

Joo. Viisari alkaa sojoittaa kesäaikaan.

Vierailija
9354/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kiinnostus kun näin sun tatuoinnin 😴

Vierailija
9355/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tarinoita tylympi.

Vierailija
9356/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mies voi ehdottomasti rakastua seksin kautta. Seksin harrastaminen voi syventää tunteita ja olla kokemus, jossa toiseen syntyy voimakas emotionaalinen side. Vaikka seksi voi olla aluksi vain fyysistä, läheisyys ja kemialliset reaktiot (kuten oksitosiini) voivat kehittää kiintymystä ja lopulta syvää rakkautta. 

Tunteiden syveneminen: Seksi kumppanin kanssa, jota kohtaan on jo kiinnostusta, voi muuttaa tunteet rakkaudeksi.

Kiintymyshormonit: Fyysinen läheisyys ja yhdyntä vapauttavat aivoissa hormoneja, jotka lisäävät turvallisuuden tunnetta ja sitoutumista.

Yksilöllisyys: Vaikka seksi voi johtaa rakastumiseen, se ei aina tee niin. Kyse on aina myös muusta yhteisymmärryksestä ja kemiasta.

Kehollisuus ja tunteet: Miehet kokevat seksin usein kokonaisvaltaisesti, ja se voi olla tapa kokea läheisyyttä ja eheytyä, toteaa Hidasta elämää. 

Väärin.

Miehillä kiintymishormoneja erittyy nimenomaan ennen kuin on harrastettu seksiä. Pikainen seksi latistaa kiintymyksen muodostumisen ennen kuin se pääsee kunnolla edes alkuun.

Ai olet viisaampi kuin tekoäly ? Asetatko oikeasti itses tekoälyn yläpuolelle sanomalla että se on väärässä 😂 Tekoäly kerää kaikkialta faktatiedosta koosteen. Sinä vaan uskot yhteen tiettyyn asiaan, ja selität että se on näin. 

Tekoälykin vastaa välillä ihan puuta heinää 

-Sivusta 

Vierailija
9357/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kiinnostus kun näin sun tatuoinnin 😴

Ne ovat kyllä totaali-hyi minullekin. Likaista, weeteetä.

Vierailija
9358/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää päivää jollekin jossakin! <3En lausu nimeäsi nyt. Se on muuten sama kuin isoäitini nimi, Btw.

Voi olla mutta tätä ei pidä mieltää vääräksi tunnisteeksi myöskään. Tai no samapa kai tuo. Moikat vaan, myös kolmannelta osapuolelta neljännelle. :D

Vierailija
9359/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkotakkiselle työpäivän toivotus

potilaiden parissa. 

E

Tämä selittääkin.

Tosis?

Vierailija
9360/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Lähes kuka tahansa on noita viisaampi. Voi kauhistus jos luulo onkin toinen. Hyvin tai ainakin äkkiä osaa sanoittaa seikkaperäisiä selostuksia koonneistaan. Kenellä menee nämä kaksi asiaa sekaisin, ei sen sovi kauheasti viisaudesta haastella kyllä. :P