Varusmies, mitä teit Suomen armeijassa?
Itse lakaisin sumua Rissalan kiitotieltä, että Migit voi laskeutua kotikentälle. Sitten runkkasin aika paljon vessassa 1986-1987 Samantha Foxin kuvaa katsellen.
Kommentit (32)
Panin sun mutsii Suomen armeijassa.
Ammuttiin ja veisteltiin tappia kysyjän perseeseen.
Te siellä Venäjällä olette vissiin aika kovia imemään toistenne palleja armeijassa. Miksi olette homoja? Sehän on siis melko homoa tuo miesten pallien imeminen. Ihme homoja.
Vierailija kirjoitti:
Te siellä Venäjällä olette vissiin aika kovia imemään toistenne palleja armeijassa. Miksi olette homoja? Sehän on siis melko homoa tuo miesten pallien imeminen. Ihme homoja.
On kiva imee Vladimirin pallii.
- Igor -
Opettelin tappamaan kaalirottia mahdollisimman kivuliain ja sadistisin keinoin, eli sissinä, RUK ml. Mutta tulevaisuus tarjosi mielenkiintoisen käänteen ja päädyin ulkomaisen aseteknologiafirman palvelukseen. Sisäsiistiä, hyvin palkattua hommaa ja silti osallisena kaalirottien lahtaamisessa.
Väinämöisen huoltoaliupseeri toisessa strategisessa ohjusprikaatissa
En mä armeijassa tehnyt mitään, kun puolustusvoimissa. Armeija muodostetaan vasta mobilisaatiossa.
Odotin pakkaus selässä, että pääsee taas odottamaan
Vierailija kirjoitti:
Väinämöisen huoltoaliupseeri toisessa strategisessa ohjusprikaatissa
HysHys. Muista valasi ja mitä sen pettämisestä seuraa.
Itse palvelin kuopion merivoimien laituripaikalla N:o 2 vara-amiraalina.
Aseeton asepalvelus, enimmäkseen kuskailtiin roskia kasarmin päädystä toiseen. Edestakaisin. En saanut ajaa mutta sain näyttää ohjausmerkkejä.
Kainuun prikaatissa 1995 olin 2. jääkärikomppaniassa. Kiväärimies. 8 kuukautta tetsaamista ja todella kova kuri. Eipä jäänyt lapsille kerrottavaa.
varusmies ei voi sanoa mitä TEKI armeijassa, hänhän on sitä vielä TEKEMÄSSÄ joten imperfektiä ei voi käyttää.
Vietin elämäni yhtä parasta ajanjaksoa. Kaikki oli täydellistä ja huoletonta. Pääsispä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelin tappamaan kaalirottia mahdollisimman kivuliain ja sadistisin keinoin, eli sissinä, RUK ml. Mutta tulevaisuus tarjosi mielenkiintoisen käänteen ja päädyin ulkomaisen aseteknologiafirman palvelukseen. Sisäsiistiä, hyvin palkattua hommaa ja silti osallisena kaalirottien lahtaamisessa.
Et ole käynyt armeijaa. Älä jauha paskaa. Tästä on puhuttu sinun kanssasi. Kohta puhun hoitajasi kanssa jos jatkat noita harhoja.
Sanotaan nyt näin, että tarkalleen ottaen en käynyt armeijaa vaan sisäministeriön puolisotilaallisissa partiopojissa tuli oltua suurin osa ajasta ja Haminaan sitten lainasivat sadaksi päiväksi.
Da,da Igor.