Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (8305)
Vierailija kirjoitti:
En ehdottaisi tapaamista ellen olisi eroamassa, enkä muutenkaan.
Etkä muutenkaan? Miten viittaus pitäisi tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten etten olisi hänen suuntaansa aloitteellinen tapaamisesta sopimisessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun et ole eroamassa, et ehdota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten etten olisi hänen suuntaansa aloitteellinen tapaamisesta sopimisessa.
Jännä muotoilu. Yhtä hyvin voit sanoa, että missään tapauksessa ehdota tapaamista.
Minun on ikävä kesää ja sinua sinua vain
Tarvitsen kaivattuani pelkkään seksiin. Saanut ihan liikaa huonoa sellaista, takaisin satulaan -metodilla pitäis herätellä haluja, muuten ukkokultani lemppaa mut.
Kymmenen vuotta sitten sydämeni oli vielä ehjä. Olihan se jo säröillä, mutta en sitä tiennyt. Vain muutama kuukausi ja sain tietää. Kun tapasin ja saman tien menetin sut. Vaikka en sitäkään vielä heti tiennyt, että menetin. Paljastit aikeesi vasta myöhemmin. Ja sillä satuttavimmalla tavalla, ghostaamalla. Siitä huolimatta ihanaa lauantaita, syvänmeren helmiotukseni. Muistan sut vielä seuraavankin kymmenvuotisen, jos elän.
Sinne tänne tonne. Haen drinkin ja toivotan kaivatulle sinne jonnekin rattoisaa viikon kohokohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joka ei ole saanut naista 40 vuoteen
Hyvä tunniste. Et ole ainakaan minun kaivattuni. Hän saa joka päivä.
Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten sydämeni oli vielä ehjä. Olihan se jo säröillä, mutta en sitä tiennyt. Vain muutama kuukausi ja sain tietää. Kun tapasin ja saman tien menetin sut. Vaikka en sitäkään vielä heti tiennyt, että menetin. Paljastit aikeesi vasta myöhemmin. Ja sillä satuttavimmalla tavalla, ghostaamalla. Siitä huolimatta ihanaa lauantaita, syvänmeren helmiotukseni. Muistan sut vielä seuraavankin kymmenvuotisen, jos elän.
Miten menetit hänet?
Vierailija kirjoitti:
Et ole eroamassa, mutta odotat toisen tekevän sinulle aloitteen. Oisko ajattelussa pieni ristiriita?
Jos ovat molemmat varattuja. Ei varatuille kannata olla aloitteellinen. On vähän törkeetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa ja huoletonta lauantain alkuiltaa sinne kaipaamalleni.
Huolia kyllä riittää valitettavasti. Muitakin kuin sinun puute.
Pahoittelen sanavalintaa. Kyllä huolia riittää itsekullekin. Ehkä asiat kuitenkin ratkeavat aina jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menetit hänet?
No siis hän ghostasi mut. Katosi, katkoi yhteydet, ei vastannut.
Kyllä meistä tulis kivat ja hyvät vanhemmat 🧡
Vierailija kirjoitti:
Rakkaimpani sinisilmä
Nyt on niin hyvä tunniste että tän on oltava just mulle eikä kenellekään muulle! M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaimpani sinisilmä
Nyt on niin hyvä tunniste että tän on oltava just mulle eikä kenellekään muulle! M
Oho. En ole M, tuo jäi vahingossa kun deletoin lauseen.