Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (8812)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ylittää ymmärryksen 💕🥹
Sulla taitaa olla ihan oma rakkauskäsitys.
Vierailija kirjoitti:
Et sä sitten tainnutkaan erota puolisostasi. Ei auta kuin mennä sitten eteenpäin.
Ei ne eroo puolisoistaan. Siis miehet. Siitä kantsii lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikeissa käyttää kaivattua seksuaalisesti hyväkseni.
Ketään ei käytetä seksuaalisesti hyväksi eikö muutoinkaan.
Kaivattuni toivoo sitä, haluaa sitä, kerjää sitä ja uhkailee ystävyyden katkaisemisella, jos ei seksiä heru.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tuun surulliseksi kun aurinko paistaa.
Ja miksi niin 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullaan todeksi?? Keksit aivan varmasti tunnisteen, jolla saat minut ottamaan yhteyttä irl.
En keksi. Niitä olen antanut paljon. Jos hän jotakin haluaisi, olisi tehnyt sen jo kauan sitten.
Kuten sinäkin. Et siis oman todistuksesi perusteella halua.
Lue, mitä kirjoitin. Olen laittanut kymmeniä ilmiselviä tunnisteita ja viitannut tosielämän tapahtumiin, joista olisi ollut erittäin helppo napata kiinni jne. Joka kerta pelkkä hiljaisuus tai jotakin epämääräistä, josta ei voi jäädä kiinni.
Tänne kirjoittelu ei ole todellakaan mitään. Et halua mitään, koska et tee mitään irl.
Juuri näin. Vain irl ratkaisee. Eikä sielläkään mikään satunnaisten kuulumisten kysely vaan suora ehdotus tapaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
😘 Terveiset fiksulle miehelle
Tätä kautta ne eivät tavoita. Fiksut ei käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullaan todeksi?? Keksit aivan varmasti tunnisteen, jolla saat minut ottamaan yhteyttä irl.
En keksi. Niitä olen antanut paljon. Jos hän jotakin haluaisi, olisi tehnyt sen jo kauan sitten.
Lue, mitä kirjoitin. Olen laittanut kymmeniä ilmiselviä tunnisteita ja viitannut tosielämän tapahtumiin, joista olisi ollut erittäin helppo napata kiinni jne. Joka kerta pelkkä hiljaisuus tai jotakin epämääräistä, josta ei voi jäädä kiinni.
Tänne kirjoittelu ei ole todellakaan mitään. Et halua mitään, koska et tee mitään irl.
Juuri näin. Vain irl ratkaisee. Eikä sielläkään mikään satunnaisten kuulumisten kysely vaan suora ehdotus tapaamiselle.
On aika iso kynnys kysyä tapaamista, jos toinen ei ole irl antanut mitään viitteitä siitä, että olisi kiinnostunut. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Tulee suru etten pysty oikeesti nauttimaan oikeen mistään.
Sama tunne lähes 100% ajasta. Kenellekään ei voi kertoa tätä koska kukaan ei "välitä", ehkä eivät pysty samaistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika iso kynnys kysyä tapaamista, jos toinen ei ole irl antanut mitään viitteitä siitä, että olisi kiinnostunut. Sivu
Miksi kaivata sitten?
Tulkaa Tamperelaiset sinkut joukkotreffeille tänään Tavara-aseman discoon klo 22 alk.
Mä tietysti toivon miehiä sinne, kun naisia on aina joka paikassa enemmän. 💃🕺
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vauvakuume
Mies
😍 Voi kun olisitkin mun kaivattu.
olitko se sinä?? ensin apuna ja sitten syömään
olisin tullut katsomaan, mutta..
voi miten kovasti tahtoisin tavata
Mä en ole tänään kommentoinut sivuston
säännöistä tai vauvoista, vaikka Vauva-palstalla ollaankin. Päätin jo 16 iässä: ei avioliittoa, ei lapsia, omavalintainen erakkoelämä. 25 ikään mennessä olin jo pistänyt merkille työyhteisöjen toksisen hierarkian ja juorukulttuurin.. pikkujoulujen pettämisnäytelmät. Tunsin absolutistina itseni täysin ulkopuoliseksi, lähes pelleksi, glöginlipittäjien pokatessa kollegoitaan vihkisormukset nimettömissä kiiltäen. (Näin jo lukiossa. Kieltäydyin jo silloin bileistä).
Päätin:
Ei enää tätä milloinkaan, kiitos. Vain etätyö.
Teen työni 6/5 tasoisesti omassa rauhassa.
En pokaile työkavereita enkä osallistu tyttökerhon toimintaan.
Koin kahvihetketkin kiusallisina, juoruilua se oli, mitäs muuta. Toisten naisten ulkonäköä arvosteltiin kilpaa. Ei pelitä minulle.
x