Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7825)
Vierailija kirjoitti:
Tullaan todeksi?? Keksit aivan varmasti tunnisteen, jolla saat minut ottamaan yhteyttä irl.
En keksi. Niitä olen antanut paljon. Jos hän jotakin haluaisi, olisi tehnyt sen jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelit minut näyttämöllesi, jonka en tiennyt olevani näyttämö. Oli niin taitavasti rakennetut kulissit. Siellä minä olen palloillut roolihahmosi rakastaen, vaikka luulin, että se olit sinä.
Höpö höpö. Sinä olet alistanut elämäsi palvelemaan omia haaveitasi ja koetit vaan väkisin sovittaa minut siihen muottiin osaamatta muuta edes ajatella. Jatkat samaa yhä, etkä edes älyä sitä.
Minä haaveilin rakkaudesta ja oikeasta ihmissuhteesta, mikä on ihan normaalia. Mihinkähän muottiin minä sinut muka laitoin? Ihan ihmiseen olen halunnut tutustua sellaisena kuin se on.
Marttyyriys ja manipulointi työkaluina koetat muovata maailmaa mieleiseksesi, naamioiden kaiken normaaliuden vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on parempi toivoa ettemme koskaan kohtaa missään
Ensin syytät manipuloinnista ja urhiutumisesta ja sitten alat uhkailla.
Sinä sairas narsisti olet aiheuttanut jo valtavasti kärsimystä.
Sellaisenko peilistä näkyy? Mulla ei ole persoonallisuushäiriötä. Tutkittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullaan todeksi?? Keksit aivan varmasti tunnisteen, jolla saat minut ottamaan yhteyttä irl.
En keksi. Niitä olen antanut paljon. Jos hän jotakin haluaisi, olisi tehnyt sen jo kauan sitten.
Kuten sinäkin. Et siis oman todistuksesi perusteella halua.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoinen ajatus päivääsi, sinua
Aurinko antaa toivoa kaikkeen ikävöintiin jo ajatuksenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Mikä siitä teki niin herkkää?
Hmm, se oli samalla varovainen, hellä ja tunnusteleva ja samalla intensiivinen ja aistikas kokemus. Ja kyllähän siinä hellyyttä ja herkkyyttä oli se, että se oli molemminpuolista halua ja pitkään kaivattua läheisyyttä sen oikean kanssa iho iholla. Rakasteltiin hellästi ja niin, että molemmat nautti.
Näin perään toisen vastaavan unen kaipaamani kanssa, kun nukahdin uudestaan. Taidan olla aika puutteessa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelit minut näyttämöllesi, jonka en tiennyt olevani näyttämö. Oli niin taitavasti rakennetut kulissit. Siellä minä olen palloillut roolihahmosi rakastaen, vaikka luulin, että se olit sinä.
Höpö höpö. Sinä olet alistanut elämäsi palvelemaan omia haaveitasi ja koetit vaan väkisin sovittaa minut siihen muottiin osaamatta muuta edes ajatella. Jatkat samaa yhä, etkä edes älyä sitä.
Minä haaveilin rakkaudesta ja oikeasta ihmissuhteesta, mikä on ihan normaalia. Mihinkähän muottiin minä sinut muka laitoin? Ihan ihmiseen olen halunnut tutustua sellaisena kuin se on.
Marttyyriys ja manipulointi työkaluina koetat muovata maailmaa mieleiseksesi, naamioiden kaiken normaaliuden vaatteisiin.
Näet vissiin toisissa sitä, miten itse toimit. Kun vähän pintaa naarmuttaa, esiin tulee kerroksia, jotka eivät ole niin nättejä.
Kiitos, että osoitat väitteeni todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue, mitä kirjoitin. Olen laittanut kymmeniä ilmiselviä tunnisteita ja viitannut tosielämän tapahtumiin, joista olisi ollut erittäin helppo napata kiinni jne. Joka kerta pelkkä hiljaisuus tai jotakin epämääräistä, josta ei voi jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun kaivatun on pitänyt mennä vähän "jäähdyttelemään" neukkariin ja on sieltä katsellut suloisen poikamaisesti.
Onko hän sun vakkari?
Vakkari mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue, mitä kirjoitin. Olen laittanut kymmeniä ilmiselviä tunnisteita ja viitannut tosielämän tapahtumiin, joista olisi ollut erittäin helppo napata kiinni jne. Joka kerta pelkkä hiljaisuus tai jotakin epämääräistä, josta ei voi jäädä kiinni.
Tänne kirjoittelu ei ole todellakaan mitään. Et halua mitään, koska et tee mitään irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisenko peilistä näkyy? Mulla ei ole persoonallisuushäiriötä. Tutkittu juttu.
Olette taitavia hämäämään. Miksi kukaan muuten ilman epäilyksen aihetta tuollaista lähtisi itsestään tutkimaan? Ei normaalit ihmiset edes miettisi noita.
Jos minua syytetään narsismista, saan puolustautua. Haukkuja ei tee minusta narsistia, vain psykologissa tutkimuksissa sellainen voi tulla ilmi, jonka lääkäri sitten diagnosoi. Mulla ei sellaista löytynyt. Jos jotakin väittää, täytyy olla näyttöä.
Ketjua päivystävillä on todella sellainen harha, että kaivattunsa a) on täällä ja b) suorastaa roikkuu täällä lukemassa jokaisen viestin ja c) tunnistaa kaikki kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet vissiin toisissa sitä, miten itse toimit. Kun vähän pintaa naarmuttaa, esiin tulee kerroksia, jotka eivät ole niin nättejä.
Te vtun urpot ette tunne toisianne. Vähän on isompia ongelmia teillä kuin jotkut näyttämöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että sulla on pahanlaatuinen palstaharha eikä tuollainen luulottelu ole tervettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittelu ei ole todellakaan mitään. Et halua mitään, koska et tee mitään irl.
Muistosi on lyhyt, mutta olkoon. Et ole niin tyhmä, ettet olisi ymmärtänyt minun yrittäneen päästä kanssasi asiasta keskustelemaan. Olen tehnyt, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ed.sivusta
Kun me katsoimme toisiamme silmiin, näin sinussa jotakin tuttua ja turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä teki niin herkkää?
Hmm, se oli samalla varovainen, hellä ja tunnusteleva ja samalla intensiivinen ja aistikas kokemus. Ja kyllähän siinä hellyyttä ja herkkyyttä oli se, että se oli molemminpuolista halua ja pitkään kaivattua läheisyyttä sen oikean kanssa iho iholla. Rakasteltiin hellästi ja niin, että molemmat nautti.
Näin perään toisen vastaavan unen kaipaamani kanssa, kun nukahdin uudestaan. Taidan olla aika puutteessa. 🙂
Aah, kuulostaapa ihanalta. Toivottavasti näätte pian💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun kaivatun on pitänyt mennä vähän "jäähdyttelemään" neukkariin ja on sieltä katsellut suloisen poikamaisesti.
Onko hän sun vakkari?
Ihastus. Ei seurustella tms.