Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7825)
Ai juu, laitoin sydämen sun hauvan kieppikuvaan.
Taidan olla vähän rakastumassa🤭 Sä oisit oikeen sopiva🧡
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Kun me katsoimme toisiamme silmiin, näin sinussa jotakin tuttua ja turvallista.
Sama. Yleensä ahdistun ihmisistä.
Minäkin olen ihan normaali ihminen. ENFJ-A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua päivystävillä on todella sellainen harha, että kaivattunsa a) on täällä ja b) suorastaa roikkuu täällä lukemassa jokaisen viestin ja c) tunnistaa kaikki kirjoittajat.
Vielä absurdimpaa on, että jotkut ihmiset tulevat tänne neuvomaan toisia eroamaan, vaikka heillä itsellään ei selvästikään ole ketään, jota he kaipaavat. Ikään kuin he ymmärtäisivät muiden ihmisten tunnetilaa ja päättäisivät, että tällainen suhde pitäisi lopettaa näiden nimettömien sanojen perusteella.
Oletko varma, että tunnet heidät? Oletko varma, että ymmärrät muiden vastaukset ja käsillä olevan aiheen oikein?
Exäni on täällä; neuvoin häntä luopumaan naisesta, josta hän vielä välittää. Pidä huolta omista asioistasi.
Minäkin olen. En muista enphymph koodia. Ei kai sen väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On perin rasittavaa, että KAIKKI introvertit tyypitetään autisteiksi amatööri keittiöpsykologien toimesta. Vähän sama juttu, kuin että KAIKKI ekstrovertit olisivat narsisteja.
On perin rasittavaa että ihmiset, joilla on selkeitä sosiaalisia rajoitteita ja esimerkiksi pelkäävät muita ihmisiä, kutsuvat itseään introverteiksi. Introvertti on normaali ihminen, joka suosii omaa rauhaa, mutta hänellä ei ole ongelmia kanssakäydä muiden kanssa, eikä hän esimerkiksi vihaa ihmisiä.
Siis estyneet, skitsoidit, paranoidit ja skitsotyyppis-aspergeriset TURBULENTIT introvertit (INFP, INFJ, INTJ ja INTP) "pelkäävät" ihmisiä, mutta heidän TERVE ASSERTIIVINEN identiteetti taasen ei.
Nyrkkisääntö on, että mitä älykkäämpi ihminen on, sitä enemmän hän kokea sosiaalisen fobian spektrumin oireita. Paranoidisuus ja deluusiot ylipäätään ovat ääripää tästä.
Edelleen sulla on väärä ketju. Lopeta terveisketjun pilaaminen. Olen itsekin autisti, joten ymmärrän sen pakottavan tarpeen jakaa erityismielenkiinnonkohteita, mutta voi sen otsikon silti lukea.
Juu, ja minä EN ole autisti ISTJ-T.
Ketään ei kiinnosta "teidän" persoonallisuuskoodit. Olkaa vaikka BBQ-porkkanoita.
Mua pelottaa ihmisten tyhmyys ja siitä juontuva pahuus. Läheisriippuvaiset hoilottajat, tyhjänpuhujat, ovat kaikkein pahimpia (ESFJ-T).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua päivystävillä on todella sellainen harha, että kaivattunsa a) on täällä ja b) suorastaa roikkuu täällä lukemassa jokaisen viestin ja c) tunnistaa kaikki kirjoittajat.
Vielä absurdimpaa on, että jotkut ihmiset tulevat tänne neuvomaan toisia eroamaan, vaikka heillä itsellään ei selvästikään ole ketään, jota he kaipaavat. Ikään kuin he ymmärtäisivät muiden ihmisten tunnetilaa ja päättäisivät, että tällainen suhde pitäisi lopettaa näiden nimettömien sanojen perusteella.
Oletko varma, että tunnet heidät? Oletko varma, että ymmärrät muiden vastaukset ja käsillä olevan aiheen oikein?
Kuka sanoo, ettei minulla ole kiintymyksiä? Luuletko, että neuvoisin jotakuta, josta en välitä, eroamaan ilman syytä? Olen aikeissa erota vaimostani, etkö huomaa, että olen tosissani?
Olimme ennen työtovereita, ja vaikka vietimme yhdessä vain vähän aikaa, luulen tuntevani hänet hyvin ja sopivan hänelle hyvin.
Siksi neuvon häntä eroamaan. Kaikki mitä täällä julkaisen on tarkoitettu tuolle naiselle nähtäväksi ja vaikuttamaan häneen.
Sopisin teemaan täydellisesti.
Epäilijälle: mieli voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ihmisten tyhmyys ja siitä juontuva pahuus. Läheisriippuvaiset hoilottajat, tyhjänpuhujat, ovat kaikkein pahimpia (ESFJ-T).
Ketjuhan on täynnä näitä. Tunnetta olevanne varmasti tekin kaltaistenne keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊
Mikä siitä teki niin herkkää?
Hmm, se oli samalla varovainen, hellä ja tunnusteleva ja samalla intensiivinen ja aistikas kokemus. Ja kyllähän siinä hellyyttä ja herkkyyttä oli se, että se oli molemminpuolista halua ja pitkään kaivattua läheisyyttä sen oikean kanssa iho iholla. Rakasteltiin hellästi ja niin, että molemmat nautti.
Näin perään toisen vastaavan unen kaipaamani kanssa, kun nukahdin uudestaan. Taidan olla aika puutteessa. 🙂Aah, kuulostaapa ihanalta. Toivottavasti näätte pian💛
No kyllä punottais kasvot, jos nähtäis, niin oon häntä miettinyt viime aikoina. Pelkäisin, et se näkyy ulospäin. Ja noi unethan oli mun haaveita, en tiedä yhtään ajatteleekohan hän (enää) niin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihan normaali ihminen. ENFJ-A.
Aika kuvaava tuo sanavalintasi: ENFJ-T ovat nimittäin Vaativia/Anankastisia/Obsessiivis-kompulsiivisia persoonia. Esimerkiksi Barack Obama ja Li Andersson ovat ENFJ-tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Sama juttu. Ootko tuttu?
Edelleen sulla on väärä ketju. Lopeta terveisketjun pilaaminen. Olen itsekin autisti, joten ymmärrän sen pakottavan tarpeen jakaa erityismielenkiinnonkohteita, mutta voi sen otsikon silti lukea.