Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7825)

Vierailija
7781/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On perin rasittavaa, että KAIKKI introvertit tyypitetään autisteiksi amatööri keittiöpsykologien toimesta. Vähän sama juttu, kuin että KAIKKI ekstrovertit olisivat narsisteja.

On perin rasittavaa että ihmiset, joilla on selkeitä sosiaalisia rajoitteita ja esimerkiksi pelkäävät muita ihmisiä, kutsuvat itseään introverteiksi. Introvertti on normaali ihminen, joka suosii omaa rauhaa, mutta hänellä ei ole ongelmia kanssakäydä muiden kanssa, eikä hän esimerkiksi vihaa ihmisiä. 

Siis estyneet, skitsoidit, paranoidit ja skitsotyyppis-aspergeriset TURBULENTIT introvertit (INFP, INFJ, INTJ ja INTP) "pelkäävät" ihmisiä, mutta heidän TERVE ASSERTIIVINEN identiteetti taasen ei.

Nyrkkisääntö on, että mitä älykkäämpi ihminen on, sitä enemmän hän kokea sosiaalisen fobian spektrumin oireita. Paranoidisuus ja deluusiot ylipäätään ovat ääripää tästä.

Edelleen sulla on väärä ketju. Lopeta terveisketjun pilaaminen. Olen itsekin autisti, joten ymmärrän sen pakottavan tarpeen jakaa erityismielenkiinnonkohteita, mutta voi sen otsikon silti lukea.

Vierailija
7782/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut Köpille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, laitoin sydämen sun hauvan kieppikuvaan.

Vierailija
7784/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän rakastumassa🤭 Sä oisit oikeen sopiva🧡

Vierailija
7785/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
7786/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun me katsoimme toisiamme silmiin, näin sinussa jotakin tuttua ja turvallista.

Sama. Yleensä ahdistun ihmisistä. 

Vierailija
7787/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihan normaali ihminen. ENFJ-A.

Vierailija
7788/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua päivystävillä on todella sellainen harha, että kaivattunsa a) on täällä ja b) suorastaa roikkuu täällä lukemassa jokaisen viestin ja c) tunnistaa kaikki kirjoittajat.

Vielä absurdimpaa on, että jotkut ihmiset tulevat tänne neuvomaan toisia eroamaan, vaikka heillä itsellään ei selvästikään ole ketään, jota he kaipaavat. Ikään kuin he ymmärtäisivät muiden ihmisten tunnetilaa ja päättäisivät, että tällainen suhde pitäisi lopettaa näiden nimettömien sanojen perusteella.

Oletko varma, että tunnet heidät? Oletko varma, että ymmärrät muiden vastaukset ja käsillä olevan aiheen oikein?

Exäni on täällä; neuvoin häntä luopumaan naisesta, josta hän vielä välittää. Pidä huolta omista asioistasi.

Vierailija
7789/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. En muista enphymph koodia. Ei kai sen väliä.

Vierailija
7790/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On perin rasittavaa, että KAIKKI introvertit tyypitetään autisteiksi amatööri keittiöpsykologien toimesta. Vähän sama juttu, kuin että KAIKKI ekstrovertit olisivat narsisteja.

On perin rasittavaa että ihmiset, joilla on selkeitä sosiaalisia rajoitteita ja esimerkiksi pelkäävät muita ihmisiä, kutsuvat itseään introverteiksi. Introvertti on normaali ihminen, joka suosii omaa rauhaa, mutta hänellä ei ole ongelmia kanssakäydä muiden kanssa, eikä hän esimerkiksi vihaa ihmisiä. 

Siis estyneet, skitsoidit, paranoidit ja skitsotyyppis-aspergeriset TURBULENTIT introvertit (INFP, INFJ, INTJ ja INTP) "pelkäävät" ihmisiä, mutta heidän TERVE ASSERTIIVINEN identiteetti taasen ei.

Nyrkkisääntö on, että mitä älykkäämpi ihminen on, sitä enemmän hän kokea sosiaalisen fobian spektrumin oireita. Paranoidisuus ja deluusiot ylipäätään ovat ääripää tästä.

Edelleen sulla on väärä ketju. Lopeta terveisketjun pilaaminen. Olen itsekin autisti, joten ymmärrän sen pakottavan tarpeen jakaa erityismielenkiinnonkohteita, mutta voi sen otsikon silti lukea.

Juu, ja minä EN ole autisti ISTJ-T.

Vierailija
7791/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta "teidän" persoonallisuuskoodit. Olkaa vaikka BBQ-porkkanoita. 

Vierailija
7792/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://share.google/DjPZObC05CwGhERTG

Yhteiskunnan tukipilari.

Vierailija
7793/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa ihmisten tyhmyys ja siitä juontuva pahuus. Läheisriippuvaiset hoilottajat, tyhjänpuhujat, ovat kaikkein pahimpia (ESFJ-T).

Vierailija
7794/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua päivystävillä on todella sellainen harha, että kaivattunsa a) on täällä ja b) suorastaa roikkuu täällä lukemassa jokaisen viestin ja c) tunnistaa kaikki kirjoittajat.

Vielä absurdimpaa on, että jotkut ihmiset tulevat tänne neuvomaan toisia eroamaan, vaikka heillä itsellään ei selvästikään ole ketään, jota he kaipaavat. Ikään kuin he ymmärtäisivät muiden ihmisten tunnetilaa ja päättäisivät, että tällainen suhde pitäisi lopettaa näiden nimettömien sanojen perusteella.

Oletko varma, että tunnet heidät? Oletko varma, että ymmärrät muiden vastaukset ja käsillä olevan aiheen oikein?

Kuka sanoo, ettei minulla ole kiintymyksiä? Luuletko, että neuvoisin jotakuta, josta en välitä, eroamaan ilman syytä? Olen aikeissa erota vaimostani, etkö huomaa, että olen tosissani?

Olimme ennen työtovereita, ja vaikka vietimme yhdessä vain vähän aikaa, luulen tuntevani hänet hyvin ja sopivan hänelle hyvin.

Siksi neuvon häntä eroamaan. Kaikki mitä täällä julkaisen on tarkoitettu tuolle naiselle nähtäväksi ja vaikuttamaan häneen.

Sopisin teemaan täydellisesti.

Vierailija
7795/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilijälle: mieli voi muuttua.

Vierailija
7796/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ihmisten tyhmyys ja siitä juontuva pahuus. Läheisriippuvaiset hoilottajat, tyhjänpuhujat, ovat kaikkein pahimpia (ESFJ-T).

Ketjuhan on täynnä näitä. Tunnetta olevanne varmasti tekin kaltaistenne keskuudessa.

Vierailija
7797/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteluttas.

Vierailija
7798/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊

Näin ihanan seksiunen kaipaamastani. Herätessä vatsaa kutkutti ihanasti. Olipas söpöä ja herkkää kerrassaan, tuli hyvä mieli. Terkkuja vaan sinne kaipaamalleni, oot ihana. 😊

Mikä siitä teki niin herkkää?

Hmm, se oli samalla varovainen, hellä ja tunnusteleva ja samalla intensiivinen ja aistikas kokemus. Ja kyllähän siinä hellyyttä ja herkkyyttä oli se, että se oli molemminpuolista halua ja pitkään kaivattua läheisyyttä sen oikean kanssa iho iholla. Rakasteltiin hellästi ja niin, että molemmat nautti.

Näin perään toisen vastaavan unen kaipaamani kanssa, kun nukahdin uudestaan. Taidan olla aika puutteessa. 🙂

Aah, kuulostaapa ihanalta. Toivottavasti näätte pian💛

No kyllä punottais kasvot, jos nähtäis, niin oon häntä miettinyt viime aikoina. Pelkäisin, et se näkyy ulospäin. Ja noi unethan oli mun haaveita, en tiedä yhtään ajatteleekohan hän (enää) niin. 

Vierailija
7799/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihan normaali ihminen. ENFJ-A.

Aika kuvaava tuo sanavalintasi: ENFJ-T ovat nimittäin Vaativia/Anankastisia/Obsessiivis-kompulsiivisia persoonia. Esimerkiksi Barack Obama ja Li Andersson ovat ENFJ-tyyppejä.

Vierailija
7800/7825 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasteluttas.

Sama juttu. Ootko tuttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi