Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7688)
Toiset löytävät kotiin, toiset harhailevat eivätkä löydä omaansa tai vaikka löytäisivät, eivät löydä oikeaa reittiä tai reitti on suljettu.
Aika ihania viestejä. Ei tietysti kaikki. Jos joku sanoisi, että iksu sinua, niin oksentaisin. Sori siitä. Ikävä on ikävä, ei iksu. Se on vähän kuin jaxuhali. Ihan hirveä, eikä ainakaan jaksamista lisää. Näin me olemme erilaisia.
Etsin hyväkäytöksistä koiraa joka tavoittelee samaa asiaa. Voimakas tunne riittää ripustamatta. Rakkaus purkaantuu ja jatkaa elämäänsä. Hassuttelua, hauskanpitoa ja ehkä myös pukeutumista tai muuta kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M_ _ _ _ _💋
Näpit irti mun Matiaksesta.
Väärä nimi
Mikä lohduttaisi Nyytiä? Jos ihmisistä ei kaipaamansa lohtua löydä, se pitää löytää muualta. En halua vain harhailla ja etsiä, haluan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Oikea kaivattu osaisi kyllä koko homman. Intohimon, seinään päin panon, selällään missä ja milloin tahansa ym. Naisille tuollaiset eivät merkitse mitään, parasta vetää sitä kalua omaan vaimon reikiin.
Nainen on niin onnesta soikeena, kun tajuaa, että on miehelle pelkkä reikä eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina suuhun, maanantaina makkarissa, tiistaina tissien väliin, keskiviikkona keskellä päivää, torstaina toisenkin kerran, perjantaina peppuun, lauantaina laulellen lauetaan. Tällainen tulevaisuudensuunnitelma minulla olisi, jos eräs kysyisi.
Laitanko tuon sulle WA:ssa ja alle, että kävisikö tällainen?
Laita vaan!
Yritän kuulostaa tunnistamattomalta mutta se ei ole kivaa, tästä en nauti. Ei siis jatkoon.
Parasta on kun on avoimesti oma itsensä häpeilemättä, silloin saa myös muut innostumaan paremmin. Tämä on havaintoni.
En lopulta ole yhtikäs mitään hänelle. Näin monta vuotta ja käteen ei jää muuta kuin sanoja anonyymissä ketjussa. En halua rakkauden olevan sellaista.
Nimeä yksikin henkilö jolle kalju sopii?
Oletteko muuten muut huomanneet että havainnot kommenteista voivat muuttua? Esim. sävy ja energia muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En nimeä mutta monelle sopii kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Esim. ex-mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen tietysti. Btw, kaljuviestit eivät minulta vaikka kalju olenkin.
En tiedä enää mitä muuta kertoisin. Luin tänään tätä ketjua ja yhtä raamattu aiheista ketjua johon en jaksanut kommentoida.
Isä, kaipaan sinua isänä, sinä ihmisenä, joka olit. Kaipaan keskusteluja ja huumoria. Kaipaan sitä, että opetat minulle eri soittimia. Kerrot, kuinka kitaralla otetaan jokin sointu. Kerrot tarinoita siitä mikä oli olemassa jo ennen syntymääni. Kaipaan sitä, kun olin lapsi ja saunan jälkeen juotiin yhdessä keltaista Jaffaa lasipulloista. Kaipaan jopa sitä koiraa, joka sinulla oli, kun olin vasta pieni. Se koira rakasti minua, koska kuiskuttelit sille, että tämä tyttö on tärkeä, pidä huolta. Koira toteutti sinun tahtoasi, se vartioi ja ymmärsi olla lempeä lapselle. Kaipaan sinua, sinun persoonaasi, sitä ihmistä, joka olit ennen.
Ajatuksiin tuli ensikohtaaminen. Lempeä katseesi maskin takaa, tunnuit tutulta. 💛 Juteltiin mm. asumisesta. Onneksi tavattiin! Näkisinpä sut viel ja voisi tulla juttelee. Yhä...