Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7688)
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään positiivisia syitä sille, että et katso mua vaikka yrittäisin mitä.
Vihellä 😘
Mikä pointti on siinä, kun sanot, että kysy tai ota selvää, mutta et anna kysyä etkä osoita myöskään itse minkäänlaista tarvetta päästä kasvotusten? Väännä rautalangasta.
Mä katson häntä aina uneksien. 🧡 Mietin vaan, että hänen tunteensa taitavat olla viilentyneet.
Kengurun poikasen vierihoitoa ja hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään positiivisia syitä sille, että et katso mua vaikka yrittäisin mitä.
Vihellä 😘
Ei auta kun toisella on kuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛
Näin on <3
Kaivatun seura paransi mut jo kerran, ehkä se tepsii toistekin. Ainakin seksi oli tajunnanräjäyttävää.
Tarpeet, joita ei voi täyttää, ovat tarpeettomia.
Sen, joka sinut nappaa, täytyy olla ihmenainen, koska jos sinä voit huoletta ja vaivatta olla erossa ja etäällä, vaikka olisi kuinka palavat tunteet, mikään kuolevainen ei sinua voi valloittaa. Johtuu varmaan siitä, että tunteet ovat vielä syvemmät puolisoasi kohtaan, mikä toki onkin oikein. Rannalta ruikutan rakkaudettomana.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun seura paransi mut jo kerran, ehkä se tepsii toistekin. Ainakin seksi oli tajunnanräjäyttävää.
Onneksi olkoon! Olet päässyt lähelle häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson häntä aina uneksien. 🧡 Mietin vaan, että hänen tunteensa taitavat olla viilentyneet.
Jätä rauhaan, nolo tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä rauhaan, nolo tyrkky.
Et edes ymmärrä, minkä tason tyrkky oon. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Toivottavasti sielläkin paistaa.
Sama kaihomieli täälläkin. Aurinko paistaa ja pitäisi ehtiä vielä vaikka mitä, vasta sitten menoksi. Mutta ensin kahvitauko.
Ootko mökille menossa?
Vasta parin viikon päästä. Lykkääntyikin flunssan ja pakollisen korjauksen takia. Sitten kyllä menoksi.
Jos olet vielä kipeänä, pikaista paranemista!
Kiitos, eiköhän tästä selviä. Parempi pysyä nyt karanteenissa, koska on hyvin tarttuvaa.
Pakko kai viimein uskoa, että tämä on vain jokin rinnakkaistodellisuus ja fantasiaa. Mulla ja mulle on ollut aitoa halua oikeaan.
7256, oranssit sydämet ja uni
> ei täältä.
Minua ei voi 'tyrkyksi' nimetä.
Päinvastoin; juoksen rakkautta
ja deittiehdotuksia
vinhasti pakoon.
Ylipäätään välttelen
ihmisiä.
Näin jo vuosikymmeniä.
Saisiko tälle oman dg:n,
ihmisallergia, F_? 🤔
Aurinkoista päivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Ei
Cpä c 😘
Kaipaan sinua sekä sitä tunnetta, jonka saat aikaan ollessasi lähellä minua.
Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛