Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (7688)
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta ajelulle.
Hyvää matkaa! Olen kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on saanut kaiken, tuntuuko mikään enää miltään?
Mikä on kaikki? Ihminen sopeutuu ja tekee uusia tavoitteita.
Juu, yltäkylläisyyteenkin voi sopeutua. Sehän vain tarkoittaa sitä, että mikään ei riitä tai tarvii aina uusia juttuja, jotta olisi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katson häntä aina uneksien. 🧡 Mietin vaan, että hänen tunteensa taitavat olla viilentyneet.
Jätä rauhaan, nolo tyrkky.
Et edes ymmärrä, minkä tason tyrkky oon. 😘
En ymmärrä mitä epänormaalia ts tyrkkyä on olla ihastunut, aktiivinen, ja haluta kontaktiin, lähelle ym ei mitään. Parempi ja normaalimpaa kuin passiivisena pelätä/ ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛
Näin on <3
Toisen kaivattuni pelkkä hymy sytyttää valon sieluun. Sen kaltaiset ihmiset ovat harvinaisia aarteita. Jotkut osaavat kohdella ihmisiä siten, että heidän kanssaan asiointi tuntuu lahjalta taivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi olla normaalia arkea jokaiselle. Terveisin koko elämänsä kaltoinkohdelluiksi tullut aikuinen. Olen kuitenkin pitänyt huolen siitä että puhun kaiken tarpeellisen.
Minä taas en puhu. En vain pysty kun olen masentunut rakkauden puutteesta.
Toinen kaltoinkohdeltu sivusta.
Kaipaat tunnetta siitä, että joku kaipaa sinua.
Ekat treffit tiedossa pitkään aikaan. Valmistin rakkaalleni maksalaatikkoa ja pakkasessa vodka pullo odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella täällä on joskus niin absurdeja viestejä, jotka vähän sivuaa omaa tilannetta, että pelkään kaivatun luulevan niitä omikseni 😳 Nimim. "Harhat" ja "Kylmät väreet selkäpiissä" 😅
Niin on. Esimerkiksi auton merkki ja väri.
Kaipaat lemmenlurituksia. Mikset lurittele puolisosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua sekä sitä tunnetta, jonka saat aikaan ollessasi lähellä minua.
Kaipaan myös päästä lähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaammeko toisiamme? 💕
En tunnista ketään muuta täältä kuin itseni, mutta tykkään erään "rosvosektorilaisen" kanssa jutella :3
Niitä kukkia kaipaan. Toisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään positiivisia syitä sille, että et katso mua vaikka yrittäisin mitä.
Vihellä 😘
Ei auta kun toisella on kuulokkeet.
Kuulokkeesta kiinni, irroita se korvalta, röhkäse kuin sika, ei varmasti tiedä mitä tehdä, jatkossa katsoo sua satavarmasti ja pälyilee ympärilleen missä oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta ajelulle.
Ajelut on ihania, varsinkin ne jotka ovat vailla määränpäätä.
No, yöksi palaan kotiin 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on <3
Toisen kaivattuni pelkkä hymy sytyttää valon sieluun. Sen kaltaiset ihmiset ovat harvinaisia aarteita. Jotkut osaavat kohdella ihmisiä siten, että heidän kanssaan asiointi tuntuu lahjalta taivaasta.
Kuinka monta kaivattua sulla on?
Kaksi kuukautta ja sitten on kaipailut täällä kaivattu.
Kaipaan eniten ystävääni. Rakkauksista tullut jotain toisarvoisia valtapelejä, joissa ei sitä rakkautta lopulta edes ole.
Cricket 💚.
Kuulin sun äänen ja näin sun selän, kun menit portaita alas.
Näin saattaa olla. Ei ainakaan minun suuntaani mikään ole ollut helppoa.