Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7576)

Vierailija
7221/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä luulee et olen jotenkin vakavissani. Miten korjata tilanne. Harrastan vaan helppoa seksiä aikani ja lemppaan kuten aina 😜

Olet kurja kaveri. Ihmisiä ei saa hyväksikäyttöä ja särkeä sydämiä, vaikka housuissasi ei palleja olisikaan.

Ei, tässä on väärinkäsitys. Hää luulee luultavasti et olen vakavissani, hänkään ei ole, eli molemmat ollaan seksitaajuudella. Hän haluaa et käytän häntä vaan.  Mut hän ilmeisesti on ymmärtänyt sanojani väärin taannoin, että haluisin jotain muutakin. En halua 😜

Kirjoitat jostain sun panosta täällä? No ei siinä, olen itsekin joskus menneisyydessä kirjoittanut ketjussa panosta.

Mutta olihan se lowest point in my life! Tsemppiä sinne. 

Pelkästään seksuaalisella tasolla se minäkin kaivatustani kiinnostunut olen. Ei kaikki täällä elättele mitään avioliittohaavrita. Sivusta. 

Tää on tositarkoituksella ketju..

Vierailija
7222/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä luulee et olen jotenkin vakavissani. Miten korjata tilanne. Harrastan vaan helppoa seksiä aikani ja lemppaan kuten aina 😜

Olet kurja kaveri. Ihmisiä ei saa hyväksikäyttöä ja särkeä sydämiä, vaikka housuissasi ei palleja olisikaan.

Ei, tässä on väärinkäsitys. Hää luulee luultavasti et olen vakavissani, hänkään ei ole, eli molemmat ollaan seksitaajuudella. Hän haluaa et käytän häntä vaan.  Mut hän ilmeisesti on ymmärtänyt sanojani väärin taannoin, että haluisin jotain muutakin. En halua 😜

Kirjoitat jostain sun panosta täällä? No ei siinä, olen itsekin joskus menneisyydessä kirjoittanut ketjussa panosta.

Pelkästään seksuaalisella tasolla se minäkin kaivatustani kiinnostunut olen. Ei kaikki täällä elättele mitään avioliittohaavrita. Sivusta. 

Tää on tositarkoituksella ketju..

Tämä on tällä hetkellä ainoa kaipausketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7223/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttis sun kosketusta. Pitkän kaavan mukaan.

En kehtaa pyytää.

Keneltä?

J:lle

Vierailija
7224/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua. Toivottavasti sielläkin paistaa. 

Sama kaihomieli täälläkin. Aurinko paistaa ja pitäisi ehtiä vielä vaikka mitä, vasta sitten menoksi.  Mutta ensin kahvitauko.

Vierailija
7225/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltapäivää rakas !

Vierailija
7226/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
7227/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kyl niin päin että jos mut saa kahlittua niin sitten on sitä helppoa seksiä luvassa

Eiköhän se tollakin mene niin, se vain on halukas jo ennen suhdettakin

Kyllä toisilla nimenomaan lässähtää ne seksihalut suhteessa

Eri

Sitähän ei voi ennalta tietää, kuuluuko tuo alkuperäinen sun toisiin. Eikä tiedä itse asiassa sitäkään, että herääkö tolla vastanneella edes mitään haluja sitten kun se on suhteessa sen ihmisensä kanssa ;) jokainen suhde on yksilöllinen eikä niitä etukäteen ennustella kumpaankaan suuntaan

Ei kiinnosta tippaakaan mihin "alkuperäinen" kuuluu tai miten jonkun "vastanneen" halut sitten kun on suhteessa. Vielä vähemmän kiinnostaa "ennustella" mitään teidän suhteista.

Mutta noin se vain on, että toisilla seksidraivi on kovempi kun on vaihtelevia kumppaneita ja jännitystä, ja sit suhteessa ne halut lässähtää. Kommentti siis yleisellä tasolla asiaan, ei kenenkään palstakirjoittajan tilanteeseen..

Yleisellä tasollahan mä sulle vastasinkin, ettet sä voi muista tietää. Chill. Älä kirjoittele tänne jos et kestä että sulle kirjoitellaan.

Whaaaat? Vietätköhän sä vähän liikaa aikaa täällä, kun tulee mieleen tuollaisia juttuja..

Vierailija
7228/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausviestit loistavat horinoiden keskellä kuin tähdet taivaalla.

Vierailija
7229/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo eiköhän tuohon väliin jää aika paljon muunkinlaisia tilanteita kuin panolle kirjoittelu (eli olette jo panneet, sitten jäät johonkin vauvapalstan kaipausketjuun kirjoittelemaan...) tai avioliitosta haaveilu (harva varmaan edes tuntee ihastustaan niin hyvin, että voisi vielä avioliiton kaltaisesta sitoumuksesta haaveilla..)

Vierailija
7230/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta sinusta. En ole ajatellut sinua enää useinkaan, olen viimein luopunut toivosta että muistaisit minua, monta vuotta on mennyt. Unessa olit apaattinen, seurassa joka ei saanut sinua hymyilemään, vaikka niin kovasti yrittivät. Minä taas en voinut tulla luoksesi, vaikka olit ainoa asia jota kykenin ajattelemaan, kun viimein olit siinä. 

Onneksi se oli vain uni, ja jossain tuolla sinä hymyilet. 

Vierailija
7231/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit kaivatulle! Mennään bisselle, kun tulet seuraavan kerran tänne.

Vierailija
7232/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kaihomieli täälläkin. Aurinko paistaa ja pitäisi ehtiä vielä vaikka mitä, vasta sitten menoksi.  Mutta ensin kahvitauko.

Ootko mökille menossa?

Vierailija
7233/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että minusta aiheutuu taloudellista vahinkoa, olen pahoillani, anteeksi.  Kysy kuka helkkarissa olen, et tunne, et muista, pliis anna minun olla olematta.

Vierailija
7234/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään positiivisia syitä sille, että et katso mua vaikka yrittäisin mitä.

Vierailija
7235/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että minusta aiheutuu taloudellista vahinkoa, olen pahoillani, anteeksi.  Kysy kuka helkkarissa olen, et tunne, et muista, pliis anna minun olla olematta.

Älä pelkää tuollaisia kuka ikinä oletkin. Ihmisellä on arvo joka ei ole sidottu tuollaiseen. Älä anna vääriä asioita arvostavan maailman mössön ikinä saada kuvittelemaan muuta. Hengitä ja voi hyvin. 

Vierailija
7236/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mökille menossa?

Vasta parin viikon päästä. Lykkääntyikin flunssan ja pakollisen korjauksen takia.  Sitten kyllä menoksi.

Vierailija
7237/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mökille menossa?

Vasta parin viikon päästä. Lykkääntyikin flunssan ja pakollisen korjauksen takia.  Sitten kyllä menoksi.

Jos olet vielä kipeänä, pikaista paranemista!

Vierailija
7238/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tarvita yhtään ketään. Tosin silloin elämästä puuttuisi se tärkein, enkä tiedä, onko elämässä mieltä ilman rakkautta. Joka tapauksessa joudun elämään ilman romanttista suhdetta, ja kun häntä ei saa, luopuisin mielelläni näistä tunteista ja kaipuusta. Jos ei kaipaisi rakkautta, ei tuntisi myöskään sen puutetta tai tarvetta.

Vierailija
7239/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi mitään positiivisia syitä sille, että et katso mua vaikka yrittäisin mitä.

Ehkä sun pitäisi miettiä mielummin sitä että miksi haluaisit että katsoisi. Sellainen pieni ele on vaan sitä, että toinen antaa hetkeksi energiaansa sinulle. Et hyödy sellaisesta pidemmän päälle mitään, vaikka hän ihan lämpöisesti ja positiivisesti sut muistaisikin. 

Vierailija
7240/7576 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo eiköhän tuohon väliin jää aika paljon muunkinlaisia tilanteita kuin panolle kirjoittelu (eli olette jo panneet, sitten jäät johonkin vauvapalstan kaipausketjuun kirjoittelemaan...) tai avioliitosta haaveilu (harva varmaan edes tuntee ihastustaan niin hyvin, että voisi vielä avioliiton kaltaisesta sitoumuksesta haaveilla..)

Minä ainakin haaveilen avioliitosta. Olis ihana herätä kaipaamani vierestä joka aamu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi