Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7688)

Vierailija
7261/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistoja nousi pintaan, kun luin noita ketjuja 9-vuotiaasta "muovipussivarkaasta". Itselleni kävi alle kouluikäisenä isäni ostoksia velipuolen kanssa tehdessä niin, että en tajunnut ottaa vaihtorahoja mukaan. Isäni oli vihainen, kun markat jäivät lähi-Sparin kassalle. Sen jälkeen uskalsin rahaa käyttää vasta joskus 13-vuotiaana. Äidilleni kävin joskus sunnuntaiaamuisin hakemassa lähi-R-kioskilta tasarahalla Hesarin, ennen kuin opin itse omatoimisesti ostokset ja vaihtorahat hoitaa.

Olen aina ollut ujo ja arka, vaikkei sitä minusta aina päällepäin uskoisi.

Vierailija
7262/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛

Tämän pitäisi olla normaalia arkea jokaiselle. Terveisin koko elämänsä kaltoinkohdelluiksi tullut aikuinen. Olen kuitenkin pitänyt huolen siitä että puhun kaiken tarpeellisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa panettaa näin keväällä💚

Vierailija
7264/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on saanut kaiken, tuntuuko mikään enää miltään?

Vierailija
7265/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa panettaa näin keväällä💚

Sitten vain hyppäät pukille.

Vierailija
7266/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran eläessäni olen saanut juuri sen naisen, jota ole sillä hetkellä eniten halunnut. Siitä alkoi suhde, joka lopulta päättyi syistä, joihin en voinut vaikuttaa. Pieleen meni sekin. Ehkä pitäisi kuohituttaa itsensä. Seksuaalisuus, jota ei voi vapaasti toteuttaa, on vain taakka.

Vierailija
7267/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maistuu. Muutamia ihan lähipiirissä sellaisia henkilöitä. Elämä tavallaan sopeuttaa uuteen elämäntyyliin. Jotkut saavat paljon ja saavat silti nauttia edelleenkin.

Vierailija
7268/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maistuu. Muutamia ihan lähipiirissä sellaisia henkilöitä. Elämä tavallaan sopeuttaa uuteen elämäntyyliin. Jotkut saavat paljon ja saavat silti nauttia edelleenkin.

Anteeksi, luin kyllä oikein mutta sain jonkun ajatuksen jonka vuoksi vastasin tavallaan eri kysymykseen. Ehkä saatte kuitenkin selvää. Pahoittelut.

Vierailija
7269/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kerran eläessäni olen saanut juuri sen naisen, jota ole sillä hetkellä eniten halunnut. Siitä alkoi suhde, joka lopulta päättyi syistä, joihin en voinut vaikuttaa. Pieleen meni sekin. Ehkä pitäisi kuohituttaa itsensä. Seksuaalisuus, jota ei voi vapaasti toteuttaa, on vain taakka.

Minä voisin kuohituttaa rakkauden tarpeeni.

Vierailija
7270/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kyllä kun sain "viikkorahaa" niin tasarahalla ostin Pokemon-korttipakkauksia ja sitten jotain Beybladen-kaltaisia hyrräleluja R-kioskilta. Mut joo. En tykännyt käyttää rahaa, enkä edelleenkään tykkää rahasta/maksumuureista ja luokkaeroista. Ei ihme, että nykyään äänestän Vasemmistoliittoa, joiden radikaaleimmat luopuisivat tästä valtapervomanssista.

Vierailija
7271/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helvetillistä rakastaa ihmistä, joka ei halua minua elämäänsä, vaikka tunteita olisikin. Miksi turhista tunteista ei pääse eroon?

Vierailija
7272/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntuu. Minulla on kaikki, mitä ihminen tarvitsee. Silti ja ehkä juuri siksi tunnen kiitollisuutta joka päivä.

Vierailija
7273/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti on siinä, kun sanot, että kysy tai ota selvää, mutta et anna kysyä etkä osoita myöskään itse minkäänlaista tarvetta päästä kasvotusten? Väännä rautalangasta.

Ei sulla kovin helppo ihminen kyseessä oletettavasti.

Vierailija
7274/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta ajelulle. 

Vierailija
7275/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaikki? Ihminen sopeutuu ja tekee uusia tavoitteita. 

Vierailija
7276/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaipaillaan. 

Vierailija
7277/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntuu. Minulla on kaikki, mitä ihminen tarvitsee. Silti ja ehkä juuri siksi tunnen kiitollisuutta joka päivä.

Hienoa! Ja vielä hienompaa on se, että ymmärrät saaneesi tarpeeksi ja osaat olla kiitollinen. Mullakin oli aikoja, jolloin ajattelin, että mitään ei puutu, vaikkei todellakaan ollut kyse mistään kaiken saaamisesta. Koin syvää kiitollisuutta ja sanoin sen monesti ääneenkin.

Vierailija
7278/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden kohta ajelulle. 

Ajelut on ihania, varsinkin ne jotka ovat vailla määränpäätä. 

Vierailija
7279/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella täällä on joskus niin absurdeja viestejä, jotka vähän sivuaa omaa tilannetta, että pelkään kaivatun luulevan niitä omikseni 😳 Nimim. "Harhat" ja "Kylmät väreet selkäpiissä" 😅 

Vierailija
7280/7688 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helvetillistä rakastaa ihmistä, joka ei halua minua elämäänsä, vaikka tunteita olisikin. Miksi turhista tunteista ei pääse eroon?

Vaikee sanoo