Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6240)
Miksi pitää olla kiinni ihmisessä, joka on kiinni toisessa? En jaksa tätä. Haluan vapaaksi, vaikka sitten olen ilman mieltä ja määrää. Haluan hänet, joka haluaa minut.
Hyvää ja ihanaa yötä rakkain M-nainen. Mulla on hirveä tarve yrittää suojella sua, alkukantainen. Taisin kertoa sen myös aikoja sitten kun halailtiin. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yks halaus sulta ja olisin taas balanssissa.
Olisi ihana halata sinua. Edes yksi hali ja sitten vaikka ne lopulliset hyvästit, jos ei muuta olisi tarjolla.
Jos puhutaan hyvästeistä, niin kaksi on minimi. Sovittu?n
Vierailija kirjoitti:
Olympialaiset loppuivat ja minä olisin vielä halunnut luistella.
Jäät suli jo ja aurinko polttaa. Hyviä urheiluhetkiä tulevaisuuteen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä tunne jäädä yksin areenalle, kun kukaan ei enää taputa ja valot ovat sammuneet. Kuvannee kaipaustani, kaipuuni kohdetta. Ei ole enää mitään, mutta hillun areenalla. Sivu
Haluat ihailua?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä tunne jäädä yksin areenalle, kun kukaan ei enää taputa ja valot ovat sammuneet. Kuvannee kaipaustani, kaipuuni kohdetta. Ei ole enää mitään, mutta hillun areenalla. Sivu
Mä olisin halunnut vielä luistella iltaisin ulkojäällä. Just pääsin alkuun. Olisin opetellut axell hypyn uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä tunne jäädä yksin areenalle, kun kukaan ei enää taputa ja valot ovat sammuneet. Kuvannee kaipaustani, kaipuuni kohdetta. Ei ole enää mitään, mutta hillun areenalla. SivuHaluat ihailua?
Sivu
En. Halusin tanssia areenalla kanssaan. Figuratiivinen kieleni ei nyt oikein ollut loppuun ajateltu. Kuten ei monetkaan ajatukseni. Keskeneräisiä. Kuten minä. Me. Kaikki ihmiset. Aina.
Puuhakas päivä tänään. Jauhoin kuivaamiain granaattiomenan kuoria, ostin onnibussin lipun päästäksein kuntoutukseen parin viikon päästä, ostin apteekista reseptilääkkenä kalkkitabuja, tein eurojäkkipotin, tilasin evo-öljyä ja ostin ruokaa. Piti käyvä kahessa kaupassa kun rismassa olivat munat loppuneet. Oisinpa voina viettää päivän kanssais nainen. Hyvää yötä lounaaseen.
Saisit toisaalta kyllä nostattaa myrskyn
Mammulit vielä hereillä. Olleet ketjussa koko päivän, rontit.
Hyvät yöt ja muistakaa se iltarukous.
Haluaisin tuntea reitesi ohimoillani.
Haleon suukoin 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Kun joka päivä saa lukea huonoja uutisia, niin onneksi sä tuot edes valoa öitä.
Menit tunteisiin ja olet siellä edelleen 💗