Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6301)
Vierailija kirjoitti:
Halut eivät ainakaan vie sinua, vaikka kuinka tarvitsisit. Jotkut muut asiat ovat suurempia.
Halut on osa kokonaisvaltaista rakkautta häneen. Vain hän kokonaan tyydyttäisi kaiken henkisen ja fyysisen ikävän.. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut eivät ainakaan vie sinua, vaikka kuinka tarvitsisit. Jotkut muut asiat ovat suurempia.
Halut on osa kokonaisvaltaista rakkautta häneen. Vain hän kokonaan tyydyttäisi kaiken henkisen ja fyysisen ikävän.. sivu
Valitset toisin. Siinä ei konditionaalit merkitse mitään.💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset toisin. Siinä ei konditionaalit merkitse mitään.💡
Ohi! sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutat sietämättömästi. Tekisi niin hyvää päästä rakastamaan ja rakastelemaan perusteellisesti.
Perusteellinen rakastelu ois just mun juttu. Kanssasi tietenkin. Todellakin rakasteltaisiin aakkoset läpi ja kaikki luvut, rivien välitkin. Mitään ei jäisi rakastelematta.
Milloin aloitetaan?
Oisko puoliltapäivin?
Ei ollut ohi. Tämä on minun palsta, jossa kaikki viestit otan kuin itselleni ja puran pahaa oloani. Teillä ja teidän olollanne ei ole minulle mitään merkitystä, joten tulen jatkossakin negailemaan viesteihinne, koska siitä aiheutuva ankea mielenne ei kiinnosta minua v*ttuakaan. t. Kaikkiin viesteihin vastaaja.
Ps. Mikähän siinä on, ettei seurani kelpaa? Eihän se nyt voi ketään karkoittaa, että täytän ympäristöni negatiivisella energialla ja tulkitsen kaiken ihmisten sanomisen olevan lähtökohtaisesti pyrkimys loukata tai muuten ikävää. Keskityn vain itseeni, mutta kai se nyt on ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut ohi. Tämä on minun palsta, jossa kaikki viestit otan kuin itselleni ja puran pahaa oloani. Teillä ja teidän olollanne ei ole minulle mitään merkitystä, joten tulen jatkossakin negailemaan viesteihinne, koska siitä aiheutuva ankea mielenne ei kiinnosta minua v*ttuakaan. t. Kaikkiin viesteihin vastaaja.
Eipä kuule heilauta pätkääkään kenenkään negatiiviset viestit. Pitää ymmärtää olevansa anonyymipalstalla, jossa on kaltaisiasi negatiivisiä elämän kyllästyttämiä ihmisiä. sivu
Vierailija kirjoitti:
Ps. Mikähän siinä on, ettei seurani kelpaa? Eihän se nyt voi ketään karkoittaa, että täytän ympäristöni negatiivisella energialla ja tulkitsen kaiken ihmisten sanomisen olevan lähtökohtaisesti pyrkimys loukata tai muuten ikävää. Keskityn vain itseeni, mutta kai se nyt on ihan ok?
Sinä taidat huomata vain ja ainoastaan viestit, joissa on turhaumaa ja surua. Kukaan ei kirjoita vain ja ainoastaan negatiivissävytteisiä viestejä. Valitettavasti kielteisiksi koetut tunteetkin ovat elämää, eikä sinun tarvitse imeä niitä itseesi. Muuta näkökulmaasi ja huomaa hyvä! Itse kirjoitan koko tunneskaalasta, koska kaipaus sisältää monenlaisia tunteita. Jos et yötä pysty hyväksymään, et hyväksy ihmisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutat sietämättömästi. Tekisi niin hyvää päästä rakastamaan ja rakastelemaan perusteellisesti.
Perusteellinen rakastelu ois just mun juttu. Kanssasi tietenkin. Todellakin rakasteltaisiin aakkoset läpi ja kaikki luvut, rivien välitkin. Mitään ei jäisi rakastelematta.
Milloin aloitetaan?
Oisko puoliltapäivin?
Kiitos tarjouksesta, olen jo toisessa maakunnassa matkalla seuraavaan.
Sinä taidat huomata vain ja ainoastaan viestit, joissa on turhaumaa ja surua. Kukaan ei kirjoita vain ja ainoastaan negatiivissävytteisiä viestejä. Valitettavasti kielteisiksi koetut tunteetkin ovat elämää, eikä sinun tarvitse imeä niitä itseesi. Muuta näkökulmaasi ja huomaa hyvä! Itse kirjoitan koko tunneskaalasta, koska kaipaus sisältää monenlaisia tunteita. Jos et yötä pysty hyväksymään, et hyväksy ihmisyyttä.
Olen samaa mieltä. Positiivisuuskin voi olla toksista.
Ei kai ilman kipuu kirjotettu rakkaustarinaa.
Vierailija kirjoitti:
On niitä heikkoja hetkiä minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ilman kipuu kirjotettu rakkaustarinaa.
Kipu on luonnollinen asia, emme voi elää ilman kipua. Lähimmäisten rakastaminen on kivuliasta, jo huoli lähimmäisestä aiheuttaa herkimmille voimakastakin kipua.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Positiivisuuskin voi olla toksista.
Aito positiivisuus ei aiheuta kipua. Jos se sinussa aiheuttaa, ongelma on sinun ja kannat siitä vastuun.
Jos kaikki onnellinen sattuu sinua niin olet vakavissa ongelmissa itsesi kanssa. Valitettavasti samalla ongelma yhteiskunnassa.
Normaalia on iloita toisten puolesta vaikka itse voisi huonosti.
Iloista päivää kaivatulle!