Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M🤍M
kiva nähdä huomenna, kun sitten lähdet taas reissuun! 😢Ei ollut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Parempi pysytellä valistusfilosofien parissa poissa täältä.
Kannatan 👍
Jos vielä joskus kohtaan rakkauden, itken ilosta. Nyt itken vain surusta.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa käpertyä kainaloosi. 🥰 Siinä varmaan olisi lämmintä olla. 😍
Ei ole kivaa kun on paleltanut koko päivän. Olin koko loman jo flunssaisena kun arki alkoi niin keho päätti laittaa kuumeen päälle. Olisi voinut tehdä tän lomalla. Muutenkin ollut tosi huono päivä.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Miksi lupailet kun et kuitenkaan ...................................?
Ilmaisia ämpäreitä ei kukaan kotiin toimita vaan kyllä ne pitää itse mennä noutamaan kun luvattu on.
Sua näkymätön minä yhä kaipaan, jos sitä pohdit. Sinussa jäi pohdituttamaan se, että miksi minua askarrutit silloin ja yhä. Enkö koskaan saa selvitellä sinua loppuun saakka? T. Väsynyt nainen sohvan pohjalta
Vierailija kirjoitti:
Sinisiltä ruskeille 😍
😘
Kultsii, rakas nainen, olet mielessä 24/7 ja sydämessä alusta lähtien ikuisesti. Lähetän meidän erittäin vahvalla yhteydellä helliä haleja ja pusuja kun et ole tässä nyt. Toiv joskus olet kainalossa ja sylissä tuhisemassa. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Aalle 💕
🥰🧡
Novellikokoelmaa voi työstää sit lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Kultsii, rakas nainen, olet mielessä 24/7 ja sydämessä alusta lähtien ikuisesti. Lähetän meidän erittäin vahvalla yhteydellä helliä haleja ja pusuja kun et ole tässä nyt. Toiv joskus olet kainalossa ja sylissä tuhisemassa. Rakastan.
Mitä ne etärakkauden lähetykset auttavat? Volttaa itsesi ovelleni nyt.
Mitäköhän sä nykyisin haluat musta, pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Millaista ihan oikeasti olisi olla jonkun viekussa ekaa kertaa vuosiin? Ihan kiinni toisessa.
Riippuu varmaan että kenen viekussa. Jos pelkkä katse aiheuttaa sähköiskuja, niin..
Osa 2 on valmis. He eivät saaneet siinäkään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä nykyisin haluat musta, pohdin.
Yhäkään en mitään. Senkun pohdin, miksi ylipäätän jäit mieleen. On niin paljon muitakin ihania.
Hyvää yötä, rakas. Yösuukko. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Olisitpa tulossa nukkumaan mun viereen. Silittelisin sinua. :(
Haaveilen tässä joutessani nyt siitä päivästä kun raadamme hikisinä ja pölyisinä kantaen mööpeleitä ja muuttolaatikoita aamusta alkaen ja joskus ysin jälkeen illalla alkaa olla siinä pisteessä, että voi availla säkkejä ja laatikoita kaivaakseen niistä lakanat sänkyyn ja jotain astioita ja aterimia mikroaterioille. Kuohuviini on hädin tuskin ehtinyt jäähtyä, kun poksautetaan yhteiselle, uudelle kodille ja käydään nälkäisinä mikroeineiden ja pian toistemme kimppuun. Enää ei ole yhtään unetonta yötä eikä vituttavaa aamuherätystä, koska aina on maailman paras seura. Kotona.
Ketä kaipaat?