Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6269)
Aurinkoista päivää kaipaamalleni. Hankikanto antaa kohta vauhtia sinne suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää kaipaamalleni. Hankikanto antaa kohta vauhtia sinne suuntaan.
Niin varmaan. Keskity töihin.
Pitkästä aikaa hyvät yöunet. Toivottavasti sinäkin nukuit hyvin.
Olin koulussa ketterä, nopea luistelija. Hiihdosta en niin perustanut. Olisipa suloista pelata kahden kesken lätkää sun kanssasi, etäihanuuteni. Oletko hyvä jään päällä?Hymyilen ajatukselle.🤍
...
💌Tuotteliasta työpäivää Rakas.
E
Vierailija kirjoitti:
Nautihan hangista! Minä lähden pian sinun suuntaasi. Harmi, ettei tulla kohdakkain.
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattusi automerkki ja auton väri?
Eiköhän me luotetulla merkillä mennä loppupäätyyn saakka vai mitä sanoo pysäköinnintarkastajat? Minkä värin valitset?
Lisää lämpimiä ajatuksia horisontissa näkyvälle metallifanille. Harmi etten voi sanoa näitä kasvotusten.
t. tupajumi -69
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta! Olisitpa olemassa ja elämässäni. Sivusta seuraan käänteitäsi, joista yksikään ei tuo kohti.
Voi kulta! Olisitpa olemassa ja elämässäni. Sivusta seuraan käänteitäsi, joista yksikään ei tuo kohti.
Miten voi katsoa sellaisen ihmisen elämän käänteitä, jota ei ole edes olemassa?
Välittääkö kukaan sinun elämästäsi? Olen valmis seuraamaan sinua, jotta et tuntisi oloasi sivustakatsojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Välittääkö kukaan sinun elämästäsi? Olen valmis seuraamaan sinua, jotta et tuntisi oloasi sivustakatsojaksi.
No ei. Ja tiedän, että on muitakin. Sitten taas joistain välitetään oikein ylitse pursuavasti. Ei mene tasan nallekarkit.
Ei minua säälistä kannata seurata. Vain jos tykkää ja haluaa olla kanssani.
Komppaan. Sääli on sairautta.
Mikä on sun slogan kaivatullesi?
Mä en tuo séksuaalisia
koko kansan nähtäville. 😎
Ei enempää tälle päivälle.
Ainoat kosketukset
vuosiin on halaukset
serkulleni eteisessä.
(Voi olla vaikeaa päästää
lähelle pitkän yksinolon
jälkeen. Tämäkin.🤔).
Moikka tältä erää,
my dropdead
gorgeous, poistun.
x
Halut eivät ainakaan vie sinua, vaikka kuinka tarvitsisit. Jotkut muut asiat ovat suurempia.
Mitäpä minä enää sinussa roikkumaan.