Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
Vierailija kirjoitti:
Haave -> haaveilua, jossittelua, fantasiointia
vs.
Tavoite -> suunnitelma tavoitteen saavuttamiseksi -> työ tavoitetta kohti - > tavoite
Voi, kun olisikin jotain muuta kuin yksipuolinen tavoite. Sitten voitais päästä pois haaveiluasteelta.
Vierailija kirjoitti:
Go Etta. Olen samaa mieltä.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen asuntoja ja mietin, että onkohan okt sinun mieluisin asumismuoto? Voisitkohan asua täälläpäin, pohdin.
Oishan se, mielummin pieni talo kuin iso. Eipähän tarttis naapureiden ääniä kuunnella.
Mä haaveilen rivarista.
💕 "Kulta niin kaunis mun sydämeni vei."
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen kikalla saat tän fontin?
Mä haaveilen rivarista.
Sekin on kiva, kunhan jälleen ei ole hankalat naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana jo ollaan nuoruuden idealistisista ajoista.
Jep. Tää realismi aiheuttaa otsaan syviä uurteita. Tuu silittää.
Asuinalue on ehdottoman tärkeä, asuntoa voi aina remontoida mut mikään ei auta jos alue on huono.
Yksikään ei ole multa tänään, paitsi tää. En jaksa kirjoitella täällä. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä
Palstailevat naiset ovat eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy.
Niin se aina menee. Kaikki mitä naiset tekee on cool, kaikki mitä miehet tekee on cringeä. Naistenhuone jakaa miesten kuvia, nimiä, numeroita, someprofiileita? Hienoa! Miestenhuone tekisi samaa naisille? Creepyjä miehiä hyi.
Hirveä ikävä jo nyt vaikka ero kestää vain viikon.
Voi kun voisin saada sinut itselleni pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen asuntoja ja mietin, että onkohan okt sinun mieluisin asumismuoto? Voisitkohan asua täälläpäin, pohdin.
Oishan se, mielummin pieni talo kuin iso. Eipähän tarttis naapureiden ääniä kuunnella.
Jos on lapsia, ei se voi kovin pieni olla. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattu on minulle
👍🏽 tavoite
👎🏽 haave
Enemmän haave, mutta minussa on puoli, joka toivoisi tavoittavansa jotain hänestä. Tavoitteellinen haave? Emt. Todella vaikea selittää koko sekavaa kuviota.
Ketä kaipaat, miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö kun laittomia uhkauksia ei julkaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattu on minulle
👍🏽 tavoite
👎🏽 haave
Enemmän haave, mutta minussa on puoli, joka toivoisi tavoittavansa jotain hänestä. Tavoitteellinen haave? Emt. Todella vaikea selittää koko sekavaa kuviota.Ketä kaipaat, miestä vai naista?
W->W
Enemmän haave, mutta minussa on puoli, joka toivoisi tavoittavansa jotain hänestä. Tavoitteellinen haave? Emt. Todella vaikea selittää koko sekavaa kuviota.