Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli joskus joku Risuparta ja Pieni Vaalea. Muistaako joku?
Röllikkä oli.
Harmi kun tässä maailmassa ei pärjää jos on liian herkkä kuten minä.
Onkohan sun hankala kirjoitella minulle wa:ssa. Mua jännittää koko ajan ja pelkään, et tulen torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mun syytä, ettei tämä edennyt. Nyt pitää vaan itkeä.
Kaikki on mahdollista, ikinä ei pidä menettää toivoa.
En oikein tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis niitä kaipauspareja? Minua on aina kiinnostanut, miten tunnistatte heidät?
Ennen löysin hänet paremmin, nyt joudun etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö, haluaisin asua sun kanssa yhdessä, vaikkei se olisikaan mahdollista. Ois ihana mennä nukkumaan sun viereen ja painautua sun selkää vasten ja hiukan silitellä käsivarresta. Lopuksi tuoda käsi vatsalle ja nukahtaa lusikkaan.
Tietenkin se on mahdollista. Miksei olisi!
Meillä ei ole sellaista elämäntilannetta, että voitais tosta noin vaan muuttaa yhteen, vaikka siitä haaveilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä puuhailet lauantai-iltaisin. Voi, kun saisinkin jakaa sen joskus sinun kanssasi. 🧡
Jollekin muulle, mutta kuvittelen, että minulle. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu muistan. Alkoivat 2023.
Muistaako joku villasukan?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemiin.
Kuunnelkaa kappaletta ja kertokaa jos huomaatte siinä jotakin tuttua soinnuissa välillä.
Pidin aluksi Lady Gagasta, mutta sitten hänestäkin alkoi huokua saatanalliset vibat. Tuossakin videolla näytellään paholaisen 666 silmämerkkiä moneen kertaan. Saatanallisella kuvastolla pelaaminen ei ole mikään vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis niitä kaipauspareja? Minua on aina kiinnostanut, miten tunnistatte heidät?
Ennen löysin hänet paremmin, nyt joudun etsimään.
Mutta miten muut tunnistavat heidät?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sun hankala kirjoitella minulle wa:ssa. Mua jännittää koko ajan ja pelkään, et tulen torjutuksi.
Ei. Näen kyllä vielä oikein hyvin kirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
On mun syytä, ettei tämä edennyt. Nyt pitää vaan itkeä.
Miksi olet jarrutellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mä taisin eksyä tänne vasta reilu vuosi sitten. Olin jotenkin ajatellut, että Vauva on sananmukaisesti vauvalehti. Ystävätär oli rakastunut mun naapuriin ja löysi hänet täältä. Pitihän mun myös tulla tänne. Olisi saanut jäädä tulematta. Kauhea aikasyöppö tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiätkö, haluaisin asua sun kanssa yhdessä, vaikkei se olisikaan mahdollista. Ois ihana mennä nukkumaan sun viereen ja painautua sun selkää vasten ja hiukan silitellä käsivarresta. Lopuksi tuoda käsi vatsalle ja nukahtaa lusikkaan.
Meillä ei ole sellaista elämäntilannetta, että voitais tosta noin vaan muuttaa yhteen, vaikka siitä haaveilenkin.
Vastasinkin kuin hänelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku villasukan?
Juujuu. Aitoa kaipausta oli Tiinan ja Petran kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemiin.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Pidin aluksi Lady Gagasta, mutta sitten hänestäkin alkoi huokua saatanalliset vibat. Tuossakin videolla näytellään paholaisen 666 silmämerkkiä moneen kertaan. Saatanallisella kuvastolla pelaaminen ei ole mikään vitsi.
Onhan tuo toki tiedossani ja yleistietoa. Nuo täynnä satanististen maailmanvaltauskulttien symboliikkaa ja propagandaa. t. sen laittanut