Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
en tiedä itkeä vai nauraa. jäin silloin joskus kiinni viestittelystä ja nyt sen edestä löysin. voisinpa avautu sulle eino.
Ainoa tapa päästä eteenpäin on kaipauksen selkeä lopettaminen ja oman elämän pikkuhiljaa kehittäminen niillä palikoilla mitä on ja mitkä toimivat, ja hyvin tarkasti etsien ja päästäen elämääni vain toisen hyvin turvallisen ihmisen, mieluiten sellaisen, joka on samanlaisessa tilanteessa.
Kuka haluaisi minut kanssaan omakotitaloon? Ja mihin päin pitäis muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ
Millä ihmeen kikalla saat tän fontin?
Jos paljastan niin sitten muut alkavat tehdä tätä ja se pilaa tunnistettavuuteni ;D
Opeta minut ymmärtämään sinua. Jos siis haluat sitä
Kun minä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa päästä eteenpäin on kaipauksen selkeä lopettaminen ja oman elämän pikkuhiljaa kehittäminen niillä palikoilla mitä on ja mitkä toimivat, ja hyvin tarkasti etsien ja päästäen elämääni vain toisen hyvin turvallisen ihmisen, mieluiten sellaisen, joka on samanlaisessa tilanteessa.
Viisaita sanoja.🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ
Ärsyttääkö kun laittomia uhkauksia ei julkaista
Mitä tarkoitat?
Kaivattu voisi tulla vähän uhkailemaan
😍
Hyvää yötä ja kauniita unia, minä rakastan sinua.
Luulin sinun olevan Hän.
Kuinka väärässä olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen asuntoja ja mietin, että onkohan okt sinun mieluisin asumismuoto? Voisitkohan asua täälläpäin, pohdin.
Oishan se, mielummin pieni talo kuin iso. Eipähän tarttis naapureiden ääniä kuunnella.
Jos on lapsia, ei se voi kovin pieni olla. 🙂
Ei ole aikomusta hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä
Palstailevat naiset ovat eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy.
Niin se aina menee. Kaikki mitä naiset tekee on cool, kaikki mitä miehet tekee on cringeä. Naistenhuone jakaa miesten kuvia, nimiä, numeroita, someprofiileita? Hienoa! Miestenhuone tekisi samaa naisille? Creepyjä miehiä hyi.
Älä viitsi, on tuo naisilta ihan yhtä creepyä käyttäytymistä. Ja varmaan satunnaisheilan julkisen someprofiilin näyttäminen kavereille tapahtuu molempien sukupuolien kuppikunnissa mutta onhan sekin hiukan rajatapaus maun kannalta. (Sivu)
🔴Etta. 🔵Gettomasa.
Molempien biisit uppos.
Toimii.👋💕🙏 Resonoi.
Otan kuunteluun.
Kiitos, anonyymi. [HY].
OgE
Minä! Ihan mihin vaan. Pohjanmaa, Lappi, järvi-Suomi
T: Miekkonen
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi minut kanssaan omakotitaloon? Ja mihin päin pitäis muuttaa?
"Mutta olisi ikävää, jos hän ei olisikaan tuntenut minua kohtaan mitään erityistä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä
Palstailevat naiset ovat eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy.
Niin se aina menee. Kaikki mitä naiset tekee on cool, kaikki mitä miehet tekee on cringeä. Naistenhuone jakaa miesten kuvia, nimiä, numeroita, someprofiileita? Hienoa! Miestenhuone tekisi samaa naisille? Creepyjä miehiä hyi.
Kiinalaiset tykkää sheimata.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin hali yöksi
Nuku hyvin
E?
Liisa, et juuri laita viestejä itse mutta kun minä laitan niin vastaat melkein heti 🤔
MM