Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
Vierailija kirjoitti:
"Herra, sinä tiedät, mitä minä kaipaan, huokaukseni ovat tulleet sinun korviisi."
Hän ei kuuntele toiveita, jotka eivät ole hänen mielensä mukaisia.
Onks siellä jo täysi sohva, tiivis tunnelma ja limut kylmänä? Kaivatulle hauskaa iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemiin.
Kenelle?
Sopii meidän tarinaan. Varmaan monelle muulle myös.
Sivusta M-nainen
Katselen asuntoja ja mietin, että onkohan okt sinun mieluisin asumismuoto? Voisitkohan asua täälläpäin, pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Pidin aluksi Lady Gagasta, mutta sitten hänestäkin alkoi huokua saatanalliset vibat. Tuossakin videolla näytellään paholaisen 666 silmämerkkiä moneen kertaan. Saatanallisella kuvastolla pelaaminen ei ole mikään vitsi.
No joku tässä kuitenkin on. :P
Mahdatkohan sinä pikkuisEni enää edes muistella minua? Olen lopen kyllästynyt ketjuun, enkä yksipuolisesti jaksaisi kaipaillakaan.
Miksi mulla on vahva tunne siitä, että asiat menevät juuri, kuten olet ne suunnitellut?
Terveiset Nooralle, mietitköhän koskaan millaista olisi ollut jos asiat olisi mennyt toisin
En oikeasti edes kuuntele juurikaan musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sinä pikkuisEni enää edes muistella minua? Olen lopen kyllästynyt ketjuun, enkä yksipuolisesti jaksaisi kaipaillakaan.
Emilia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia?
Niin.
Haave -> haaveilua, jossittelua, fantasiointia
vs.
Tavoite -> suunnitelma tavoitteen saavuttamiseksi -> työ tavoitetta kohti - > tavoite
Vierailija kirjoitti:
Katselen asuntoja ja mietin, että onkohan okt sinun mieluisin asumismuoto? Voisitkohan asua täälläpäin, pohdin.
En pidä siitä seudusta.
And for that reason, I'm out.
Saanko uudestaan Soundcloudin Lovee,Lovee
Gallup: kaivattu on minulle
👍🏽 tavoite
👎🏽 haave
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti edes kuuntele juurikaan musiikkia.
En minäkään, inhoan kaikkea turhaa (tausta)hälyä.
Vierailija kirjoitti:
Oishan se, mielummin pieni talo kuin iso. Eipähän tarttis naapureiden ääniä kuunnella.
Eli unohtamaan?