Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
Vierailija kirjoitti:
Luulin sinun olevan Hän.
Kuinka väärässä olinkaan.
There can be only one.
Vaikka olen pilannut kaiken, yksi asia on varma, kaivattu on ainoa, joka ymmärtäisi eikä tuomitsisi.
Hyvää yötä.
Tiedän, että olen varmasti yksi säälittävimmistä ellen säälittävin ihminen, jonka tiedät. Toivon, että joku päivä en enää ole.
Okt-haaveet.
Erikoisfontti.
Ei täältä.
Rakkaalle ei nyt
pupukomiikkaa.
Vain hyvää yötä.
x
Vierailija kirjoitti:
Liisa, et juuri laita viestejä itse mutta kun minä laitan niin vastaat melkein heti 🤔
MM
Roikkuu puhelimella. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu voisi tulla vähän uhkailemaan
😍
Se olisi hänelle kauhistus.
Anteeksi, tänään en ole pysynyt aisoissa. -maso
Pidät rajan. Erittäin tarkkarajaisen. Sitä ei voi ylittää, alittaa, kiertää eikä ohittaa.
Olet ainut nainen johon olen rakastunut. En enää oikeastaan ikävöi sinua, mutta rakkaus sinua kohtaan ei tule ikinä loppumaan. Harmi ettet sinä pitänyt minusta kuten minä sinusta. Toivon sinulle vain kaikkea hyvää, jatketaan elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Pidät rajan. Erittäin tarkkarajaisen. Sitä ei voi ylittää, alittaa, kiertää eikä ohittaa.
Leijonan perään?
Koodin purku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
< p>ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ< p>Millä ihmeen kikalla saat tän fontin?< /p>
&n bsp;
Jos paljastan niin sitten muut alkavat tehdä tätä ja se pilaa tunnistettavuuteni ;D< /p>
&n bsp;
Vierailija kirjoitti: Koodin purku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
< p>ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ
< p>Millä ihmeen kikalla saat tän fontin?< /p>
&n bsp;
Jos paljastan niin sitten muut alkavat tehdä tätä ja se pilaa tunnistettavuuteni ;D< /p>
&n bsp;
Oho, vielä paremmin ois pitäny.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että olen varmasti yksi säälittävimmistä ellen säälittävin ihminen, jonka tiedät. Toivon, että joku päivä en enää ole.
En ajattele kenenkään olevan säälittävä. Ajattelen, että asiat ovat ristiriitaisia, pelkäät etkä tiedä, mitä lopulta haluat. Ajattelen, että olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Koodin purku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
< p>ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ
< p>Millä ihmeen kikalla saat tän fontin?< /p>
&n bsp;
&n bsp;
Oho, vielä paremmin ois pitäny.
Älä yritä.
Vierailija kirjoitti:</str1ong></p><bloc1kquote><p><str1ong>Vierailija kirjoitti:</st1rong></p><bloc1kquote><p><str1ong>Vierailija kirjoitti:</stro1ng></p><p>ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ</p></bloc1kquote><p>Millä ihmeen kikalla saat tän fontin?
No niin, vähän 1 väliin niin onnistu.
ᵒᵗᵗᵃᵃ ⁿᶦᶦⁿ ᵖᵃᵃʰᵃⁿ ᵏᵒᵏᵒ ᵐᵒᵈᵉʳⁿᶦ ᵐᵃᵃᶦˡᵐᵃᵎᵎ
Vierailija kirjoitti:
Olet ainut nainen johon olen rakastunut. En enää oikeastaan ikävöi sinua, mutta rakkaus sinua kohtaan ei tule ikinä loppumaan. Harmi ettet sinä pitänyt minusta kuten minä sinusta. Toivon sinulle vain kaikkea hyvää, jatketaan elämistä.
Toivottavasti kerroit tuon hänelle irl.
Se olisi hänelle kauhistus.