Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin makea ja herkullinen berliininmunkki 😋 Saisinpa maistaa palan.
Olet kuin menojalka, joka ei vipata. T. Löydän paremman
No en oo sun kaivattu!
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on hellyyttä.
Rakkaus on myös rehellisyyttä.
Totuutta.
Tekoja.
Tekoja oman edun yli, kohti yhteistä hyvää.
Rakkaus on hyviä tekoja toisen vuoksi.
Rakkaus on rohkeutta. Yli epäröinnin tekee tekoja toisen vuoksi.
Rakkaus on luottamusta. Häneen. Teihin.
Vaikkei aiemmissa syytä olisi ollut, nyt täytyy.
-väsynytsairaanhoitaja
Jos panostan rohkeuteen 85%, rakkauteen 99%, tekoihin 95% ja vastapuolen panokset 10% luokkaa, niin äkkiäkös siinä tyhmempikin tajuaa heittäytyä kohtalon lainehille.
Kukapa sitä haluaa tyhjän kaivattu olla?
N40
Vierailija kirjoitti:
Jos panostan rohkeuteen 85%, rakkauteen 99%, tekoihin 95% ja vastapuolen panokset 10% luokkaa, niin äkkiäkös siinä tyhmempikin tajuaa heittäytyä kohtalon lainehille.
Kukapa sitä haluaa tyhjän kaivattu olla?
N40
Realismi tekee surulliseksi. Ennemmin on kiinni niissä haaveissa, että olisi onnellinen ja uskoo siihen vuosisadan rakkaustarinaan. Sehän on niin, että ne omat tunteet saavat uskomaan myös toisen tunteisiin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa alkuiltaa rakas !
👩👩👩👩👩👩👩👩👩👩👩👩💋💋
Vierailija kirjoitti:
Näin taas viikolla unta sinusta J, käsittämätöntä mutta aivoni ei luovu sinusta. En minäkään olisi halunnut silloin aikoinaan luopua sinusta mutta ei ollut vaihtoehtoa, oli pakattava kamat ja lähdettävä. En usko että ikinä voit edes kuvitella miten pahasti minua satutit, mikä shokki ja häpeä se kaikki oli minulle. Minä halusin vain sinut en ketään muuta.
Tuskin olen sun J, mutta vastaan kuitenkin että on joskus tosi hankala tietää miten pitäisi olla. Kun tuollaisia asioita pyörittelee päässään. Helposti sitten ajattelee, että kunhan vaan kaikki katkeaa niin saa selkeyden. Mutta mitä jos se ei kauhean paljon auttanut? Olisiko kuitenkin parempi olla ystäviä... En tiedä kun en oikeen koskaan ole uskonut platoniseen ystävyyteen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Toisaalta luotan kyllä että se pysyisi sellaisena kuin sovittu. Kaikki olisi ehkä helpompaa siltä ystävyyspohjalta, rehellisyys ja luottamuskin...
Miten mulla on sellainen olo, että muurin raotkin vaatii kohta radiohiljaisuutta tai jotain sortuu. Pitää rakentaa uusi antenni. N to N
Eroottisen latauksen kohina saattais hiukan häiritä platonista ystävyyttä.. 😅
Olen kiitollinen siitä ajasta jonka sain kanssasi viettää. Seurassasi oli aina hyvä olla. Ei siis mikään ihme jos vähän rakastuin, kuin huomaamatta. Jos elämä olisi satua niin ehkä silloin meistä olisi voinut tulla jotain.
Kuumeisena ennenkuin alan hourailla, toivotan jo nyt hyvää yötä kaipaamalleni miehelle sinne etäälle mailien taa.
👩🏫💞👨🏼🏫 Aamulla huomenta ja ruokalassa moikattiin. Eipä muuta keritty.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen siitä ajasta jonka sain kanssasi viettää. Seurassasi oli aina hyvä olla. Ei siis mikään ihme jos vähän rakastuin, kuin huomaamatta. Jos elämä olisi satua niin ehkä silloin meistä olisi voinut tulla jotain.
Monesti se sitä voikin olla jos vain haluja ja tekoja on. Monet eivät niin tee, joten eipä ole elämäkään kuin satua.
Niinkuin siinä sadussa, sä haihdutus ilmaan savuna. Keko salata fest meitsi Emilialle naisten bileet menossa sopisit mukaa
Harmaapaitainen muru, kaipaatko kulta?
Ja sitten kuulemma tunnista tuntiin. En jaksa kuunnella mutta ehkä se merkitsi siivouksia joita mietin, onhan kyseessä siivousmusiikki.
Koska tulet käymään. Olisi hauska nähdä.
Kyllä viestit alkavat kohta kulkea.