Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4182)
Pysykääpä ketjun aiheessa vai haluatteko ihan huvikseen olla jotenkin muutamia aivosoluja vajaita? Tää ei ole chatti.
Xxxxx xxxxxxx xxxxxxx. 🔥
🏽
Sensuroitu ajatus
Xx xxxxxxx xxxxxxxxxx.
👆🏽
Toinen sensuroitu ajtus
Vierailija kirjoitti:
Millaisena näet tulevaisuuden? Missä itsesi vuoden tai kahden vuoden päästä?
Toiveikkaana. Kaikki on mahdollista. Vuoden tai kahden päästä olen luultavasti eri työtehtävässä kuin nyt (vaikka ei tämänhetkisessäkään valittamista sinänsä ole). Asun toivottavasti edelleen tässä. Teen toivottavasti samoja asioita kuin nytkin. Taloustilanne on toivottavasti sama kuin nytkin.
En kaipaa muutosta, kaikki on mitä parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkiavioliitot onnistuvat paremmin kuin intohimoon perustuvat.
Mitäs järkeä siinä sitten on? Sama ku ois hyvän kaverin kans kimpassa. Mielummin yksin, himoja ootellessa..
Niinhän monet onkin. Taloustilanteen, lasten jne takia. Joillekuille parisuhde on laajempi käsite kuin pelkkä intohimoinen kahdenvälinen suhde, esim taloa ei niin helposti osteta yksin ja tarvitaan se toinen siihen kimppaan.
Mä en itse tuomitse muiden tapoja olla ja elää, itse en edes halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Kunhan siis vain avasin ajatusta, ilman sen kummempaa arvottamista. Kukin tehköön miten tulee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkiavioliitot onnistuvat paremmin kuin intohimoon perustuvat.
Mitäs järkeä siinä sitten on? Sama ku ois hyvän kaverin kans kimpassa. Mielummin yksin, himoja ootellessa..
Samaa mieltä. Järkiavioliitossa ei ole mitään järkeä. Mielummin ehdottomasti yksin.
Ehkä et ole ollut vielä tarpeeksi yksin.
Ei kaikille yksin oleminen ole mitenkään negatiivista tai ikävää. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset avioliitot, joissa mies rakastaa naista enemmän kuin nainen miestä, ovat kaikkeinj onnellisimpia.
TÄMÄ!!
Mulla ei kestäisi tuo kovin pitkään, en jaksaisi katsella henkilöä johon en olisi hullun lailla rakastunut. Parempi olisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Miehen pelastus?
Ei kukaan tasapainoinen nainen tuollaiseenkaan lähde. Kuulostaa taas joltain ongelmaisten seteiltä, niitä tällä palstalla riittää.
Nimenomaan tasapainoinen lähtee, ei siihen muunlainen kykenekään.
Ei lähde. Ei tasapainoista miestä tarvitse "pelastaa". Aivan vääristynyt koko ajatus jostain pelastettavasta miehestä.
Pelastettava mies kuulostaa tosi epäseksikkäältå idealta, mutta niin kyllä joku avuton nainenkin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tasapainoisessa suhteessa ei ole pelastajaa. Eikä pelastettavaa.
Sivusta naiselta
Unohtakaa koko juttu, luulin että oli tietäjiä paikalla.
Pössytteletkö paljonkin päivässä?
Mukavaa iltapäivää ja kevään kohinaa sinne kaipaamalleni.
Ajatukseni vaeltavat aina vain sinuun. Olen pysyvästi leimautunut.
Sensuroimaton
Ikävä sinua ja läheisyyttäsi. Haluaisin viikon jälkeen kainaloon köllöttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni vaeltavat aina vain sinuun. Olen pysyvästi leimautunut.
Niin. Haluaisin itsekin jo päästä vaeltamaan kaivatun luo.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua ja läheisyyttäsi. Haluaisin viikon jälkeen kainaloon köllöttelemään.
Mutta sinähän olit juuri äsken. Vieläkin hymyilyttää! 😘
Täällä joku kirjoitti, ettei saa olla tarvitseva. Mutta mä tarvitsen mun miestä. Varmaan en ole sitten tasapainoinen nainen ollenkaan.
Anna tästä tulla jotain hyvää💛
Oiskohan meidän välillä tapahtunut jo jotain, jos oltais rohkeampia?
Tutustumiseen ja yhteydenpitoon tarvitaan viestintää, puheluja ym. Ilman sitä koko juttuhan on vaan panemista. Mulle se ei jatkossa kannata. Sitähän tämä oli. Yhteys poikki kunnes paneminen yhtäkkiä toista kiinnostaa. Joo ei kiitos.